دکوراسیون شیک برای خانه های کوچک،طراحی دکوراسیون برای خانه با متراژ پایین

رنگ‌ها از طریق کارهای هنری و یکپارچه مانند یک فرش کوچک به فضا اضافه می‌شود. گرچه ممکن است این سبک شبیه به سبک سنتی به نظر رسد اما در حقیقت همیشه انرژی مدرن و بالایی دارد. و مقدار زیادی نور چون شما می‌خواهید دل‌بازی و فضای آزاد حس شود.

  • این پرده ها برای آرامش بخش کردن فضای خواب به کار می رود و با ترکیب ریسه های نور، فضای رمانتیک و دلنشینی را برای شما را ارمغان می آورد.
  • آبی روشن و تیره، خاکستری، سفید، نقره ای، نمونه ‌ای از این رنگ های روشن و خنثی هستند.
  • در اینجا شما می توانید با یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب بهترین چیدمان را داشته باشید.
  • شما هر مبلمان هر لوازم یا ابزارهای دیگری را در داخل خانه استفاده کنید و زمینه رنگ، سفید یا نقره ای و حتی خاکستری باشد، از نظر زیبایی ظاهری، بسیار بهتر، جلوه می‌کند.
  • یا در مثال دیگر، لوستر های سنگین و بلند برای خانه هایی با سقف کوتاه انتخاب بسیار بدی است.
  • تفاوت اساسی طراحی داخلی انتقالی ترکیب دکوراسیون تضمینی با استفاده از مبلمان سنتی همراه با عناصر مدرن است که اتاق را از یک سبکی بودن خارج می‌سازد.

اگر دقت کافی در حین طراحی نداشته باشید ممکن است اتاق یکنواخت، غیر زیبا و خسته کننده شود. تمام این ها سر رشته ای از سنت های اجداد مردمان شرق آسیا دارد. در این سبک به دلیل استفاده از رنگ های خنثی احساس آرامش زیادی در این منازل داریم. این تصمیم مهم، با مشورت یک طراح داخلی می تواند کمک بزرگی را در تغییر دکوراسیون خانه به شما بدهد. مردم به تدریج به این موضوع گرایش پیدا می کنند که خودشان به دکوراسیون فضاهای مد نظر داخلی خود بپردازند.

دکوراسیون شیک برای خانه های کوچک

عاملی که باعث شده این منزل خیلی راحت و شیک بنظر برسد تضاد رنگ ها و بافت هاست که بوسیله کفپوش چوبی طبیعی با دیوارهای و سقف تمام سفید منزل ایجاد شده هست. رنگ‌های دراماتیک را می‌پسندید؟ از رنگ‌های ساده و یکدست برای رنگ دیوار اتاق پذیرایی استفاده کنید. برای مثال رنگ آبی پر‌رنگ یک‌دست یا سبز پر‌رنگ و حتی نارنجی چرک، قرمز و زرد خردلی انتخاب‌های خوبی برای دکوراسیون شیک اتاق پذیرایی هستند. سعی کنید همیشه خلاقیت را در جای جای دکوراسیون خانه بنمایش بگذارید، درست مانند سایر اتاق های خانه، آشپزخانه نیز می توانید مکانی جالب برای ایده های سرگرم کننده و جذاب باشد.

۱۷. قرار دادن مبلمان وسط فرش

بازسازی و مرمت ساختمان بیشتر در دیوارهایی که دارند یا باگذشت زمان و نشست زمین دچار ترک شده‌اند انجام می‌شود. کوسن‌های لوکس، نورافشان‌های نفیس و یک شومینه بسیار بزرگ کار را تکمیل می‌کند. با دیوارهای سفید وکفپوشی از الوار اساس کار را بسازید و ازاینجا به بعد مسئله، نقاط برجسته است.

عکس‌هایی از شیک ترین خانه های ایران به همراه لاکچری ترین دکوراسیون‌ ها از سراسر دنیا

وقتی شما دکوراسیون منزلتان را بر اساس فنکشویی مناسب آن در نظر می گیرید. این منبع انرژی را در کل خانه منتشر می کنید و بهره برداری از آن را مدیریت کنید. تابلوهای چند قسمتی را با توجه به فرم و چیدمان مبلمان پذیرایی روی دیوار نصب کنید. اگر وسایل دیگر پذیرایی رنگ­ های خنثی و ملایمی دارند می­توانید فرش با رنگ­های پررنگ و خاص انتخاب کنید. مثلا اگر مبلمانی با رنگ کرمی دارید؛ فرشی که تنالیته ­های رنگی آبی دارد می­ تواند مناسب باشد.