دکوراسیون شیک منزل عروس و داماد

افراد به شیوه های گوناگونی تفکر می کنند و خواسته های متفاوتی دارند پس هیچ کس به اندازه خود شخص بهتر نمی داند که حقیقتا چه چیزی برای او مطلوب است. از آنجا که افراد تجربه قبلی ندارند لذا در پی مطالعه جنبه های دکوراسیون داخلی هستند. در ادامه چهار جنبه اساسی برای کسانی که قصد دارند خودشان دکور کردن خانه خود را در دست بگیرند آمده است. صنعت دکوراسیون داخلی عمدتا با پروژه های مسکونی هم خوانی دارد. مشاغل تجاری بزرگ به ندرت از دکوراسیون داخلی برای به روز کردن فضاهایی چون لابی یا سالن کنفرانس بهره می گیرند. یک دکوراتور داخلی معمولا با استفاده از نو آوری یا به روز رسانی جزئی برای قوت بخشیدن به سیمای فضای دکوراسیون شده خانه، به یک صاحب خانه کمک می کند.

  • این سبک شاید یکی از پربارترین سبک‌های طراحی داخلی باشد که از بهترین‌های دهه‌ی۵۰ یا ۶۰ باحال و هوای شهرنشینی دانمارک است.
  • رنگ های روشن، رنگ های تیره، کاشی و سرامیک انواع سنگ های دکوراتیو برای این کار مناسب هستند.
  • امروزه، با انگاشت منابع اقتصادی لازم، تقریباً هر سازۀ معماری از لحاظ فنی نیز امکان‌پذیر است.
  • ترکیب نورهای سفید و آفتابی یک ایده ی مناسب برای طراحی نورپردازی سالن پذیرایی کوچک می باشد.

به عنوان مثال، اگر قدبلندی دارید، ممکن است بخواهید عمق ۱۰۰ سانتی متر را به جای عمق استاندارد ۸۰ سانتی متر برای کاناپه انتخاب کنید. اگر میخواهید مبلمانی با طرح متفاوت داشته باشید و فضایی متنوع را در دکوراسیون خود ایجاد کنید، مبل راحتی ال الدورا را به شما پیشنهاد می دهیم. برای زیباتر شدن فضای خانه و کاهش کنتراست و ملایم کردن سایه ها می توانید از چراغ های سقفی توکار استفاده نمایید اما در بهترین حالت از نورها بصورت ترکیبی استفاده کنید. یعنی از چند لوستر و آباژور و چراغ های سقفی توکار با هم برای نور پردازی کمک بگیرید. مدتی دچار فرسودگی هایی می شوند که باید خیلی زود به آن ها رسیدگی شود تا از خسارات بیشتر جلوگیری شود.

تمام این منزل ها به سبک مدرن طراحی شده اند و از لوازم طبیعی و امروزی در دکوراسیون بهرهگیری میکنند. اگر شما هم بدنبال راهی اخیر و تازه برای چیدمان منزل هاي نقلی هستید توصیه می‌کنم به دقت منزل هاي زیر را بررسی کنید. فعالیت خانه طرح در زمینه تولید محتوای معماری و دکوراسیون داخلی است . ما حامی همایش های ملی و بین المللی در جهت رشد و توسعه علمی کشور هستیم.

نقل مکان به منزل جدید و نیاز به طراحی دکوراسیون

اتاق خواب کودک (پسر) با ترکیبی از دو رنگ قالبِ (سبز کبریتی و سفید) طراحی شده است. رویایی ترین خانه های جهاندر خانه‌های قدیمی معمولا این تفکیک فضا به وسیله‌ی دیوارها ایجاد می‌شد! اما این روزها تمامی فضاهای خانه با هم ترکیب شده‌اند و شما باید با کمک ترفندهایی فضاهای مختلف را در خانه‌تان ایحاد کنید. یک کفپوش موزاییکی شش ضلعی و دیوارهای سفید ساده نیز برای داشتن جلوه دکوراسیون زیبا رویکرد متعادلی است مخصوصا زمانی که آن را در کنار کابینت روشویی کم جا و دراز قرار دهید که تاجای ممکن نمای کفپوش قابل مشاهده باشد. بازسازی آشپزخانه بر زیبایی بیشتر دکوراسیون داخل خانه سهم بسزایی دارد. سبک کانتری مدرن شامل لایه‌های پویا ناهموار و ارگانیک به‌منظور ایجاد طراحی داخلی گرم و صمیمی است.

اما استفاده از المان‌هایی که یکدیگر را کامل می‌کنند باعث جذاب‌تر شدن فضا می‌شوند. به نمایش گذاشتن ظرف های تزیینی و پذیرایی زیبا و چشم نواز با استفاده از بوفه و ویترین ها انجام می شود. همیشه بهترین جایگاه برای قرار دادن بوفه و ویترین قسمت پذیرایی و غذاخوری خانه است.

سبک دکوراسیون روستیک

تاثیر نورپردازی در دیزاین پذیرایی کوچک غیرقابل انکار می باشد. با نصب شلف دیواری تلویزیون در یک فضای مناسب و چیدن وسایل تزئینی در داخل قفسه ها می توان جلوه ی خاصی به پذیرایی بخشید. مبلمان های کوچک، ظریف و جمع و جور برای پذیرایی با فضای کوچک ایده آل می باشند. تصاویری که در این مطلب آوردیم می ­تواند ایده ­ای برای طراحی منزل شما باشد.

قاب آینه ای مدل تابش

با در نظر گرفتن فضای بیرونی و ترکیبی از خانه‌های روستایی و سبک‌های طراحی داخلی صنعتی، دکوراسیون روستیک بر فضای طبیعی و واقعی مثل چوب خام، سنگ، و چرم به همراه تغییرات پیچیده کلی و غیرمنتظره تأکید دارد. زمانی که تصمیم می ‌گیرید دکوراسیون پذیرایی و حال را در ترکیب با یکدیگر انجام دهید، لازم است هارمونی مناسبی میان آن‌ها ایجاد کنید. این چیزی است که فضای پذیرایی و حال را در عین جدا بودن از یکدیگر، به نوعی یکسا ن‌سازی کرده و یکپارچگی دکوراسیون باعث جلوه بیشتری خواهد شد.