دکوراسیون شیک و ارزان با 8 راه مقرون به صرفه طراحی داخلی پویانو

حضور گیاهان طبیعی نیز چه در چیدمان منزل هاي لوکس و بزرگ چه چیدمان منزل هاي نقلی ضروری هست که در این منزل نیز این مورد رعایت شده هست. اگر چیدمان مناسب انجام نشود حتی در صورتی که فضای کافی و متوسط در اختیار داشته باشید بازهم ممکن هست منزلتان از یک منزل اي با مساحت نصف گرفته تر و بهم ریخته تر بنظر برسد. وقتی آپارتمان کوچک دارید باید از تمام بخش های موجود در فضا نهایت استفاده را داشته باشید. برای این منظور می توانید از شلف ها و طبقات عمودی روی دیوار کمک بگیرید و به لوازم و وسایل خود نظم ببخشید.

طراحی نورپردازی یکی دیگر از مهم ترین عواملی است که می تواند در زیبایی دکوراسیون منزل تاثیرگذار باشد بنابراین بهتر است در همه قسمت های مختلف منزل تان نورپردازی مدرن و کاربردی را داشته باشید. رنگ های مکمل در دکوراسیون پذیرایی و هال جایگاه شناخته شده ‌ای دارند. متداول ترین رنگ ها برای این نوع طراحی شامل سفید- کرمی روشن، قهوه ای روشن- کرمی روشن، سفید- سبز روشن می باشد. طرح ها و رنگ های آرامش بخش و روشن برای سالن پذیرایی مناسب اند.

  • به عنوان مثال می تونین از آینه های قدی بزرگ برای پوشش تمام جداره یک راهرو یا آینه های تکه تکه اما به میزان زیاد با قاب های فلزی و جلوه لوکس برای دیزاین میز کنسول یا دیوار کنار مبلمان شزلون استفاده کنین.
  • اگر فرزند پسر شما تمایلی به مطالعه پشت میز مطالعه خود نشان نمی دهد می تواند علل مختلفی داشته باشد؛ یکی از دلایل این امر، ناراحت بودن صندلی و نا متناسب بودن فاصله میز و صندلی است.
  • کابینت های چوبی زیبا که در کنار سالن قرار می گیرند، ابزارهایی برای جمع آوری یا قرار دادن لوازم ضروری محسوب می شوند.
  • فراموش نکنید که عدم توجه به نورپردازی برایدکوراسیون اداری می تواند بازدهی کار کردن در یک فضای کار را کاهش دهد.
  • می‌توانید از طرح‌های مختلف یا جملات و نقل‌قول‌های مورد علاقه‌تان استفاده کنید.

برای انتخاب این فرش‌ها، رنگ مبل را در نظر بگیرید و رنگ فرش را یک درجه تیره‌تر انتخاب کنید. اگر کف منزل کفپوش است سعی کنید بین رنگ فرش و رنگ کفپوش هم این هماهنگی رنگ‌ها را در نظر بگیرید تا میان فرش و کفپوش تمایز وجود داشته باشد. برای تزیین دکوراسیون منزل کوچک یک زوج جوان، باید از تم هایی استفاده کنید که اتاق را روشن و دلباز نشان می دهند. شیک ترین خانه های ایرانشیک ترین خانه های ایرانیکی از رایج‌ترین روش‌ها برای تقسیم‌بندی فضا چیدمان صحیح مبلمان می‌باشد. شما می‌توانید با قرار دادن مبل در مرکز اتاق، فضای اتاق‌تان را به نواحی مختلف تقسیم‌ کنید.

با وجود تنوع زیاد در این محصول، انتخاب محصولی که متناسب با دکور و سبک خانه باشد کار چندان ساده ای نیست. بازسازی ساختمان مسکونی یا تجاری به طرق مختلفی انجام می شود که یا شامل دیوارها، کف پوش، سقف، نما و وسایل خانه می باشد و یا بودجه ها محدود تر است و مجبور به تغییرات لازم و جزیی و تغییر وسایل خانه می شویم. به هر حال باز هم باید هزینه ها تخمین زده شود تا کار تا انتها بدون مشکل پیش برود. بحث پیرامون بازسازی ساختمان را می توانید در مطلب مختص به آن مطالعه نمایید تا با آگاهی کامل تری تصمیم گیری نمایید. متاسفانه تعداد زیادی از آپارتمان هاي نوساز کوچک و متوسط چنین شرایطی دارند.

مهم ترین اصول در طراحی دکوراسیون کدامند؟

در این سبک طراحی از مبلمان مخملی و عتیقه جات گرانبها؛ پالت های رنگی مورد استفاده در سبک هالیوودی عمدتاً بنفش، فیروزه ای، قرمز و …. تمام این سبک هایی که مثال زدیم و توضیح دادیم تنها قسمت کوچیکی از انواع دکوراسیون داخلی خانه است. در ادامه میخواهیم درباره نحوه انتخاب سبک دکوراسیون داخلی منزل صحبت کنیم. با اینکه طراحی فضای پذیرایی کوچک، محدودیت­ های خود را دارد ولی دلیل نمی­ شود که نتوانیم یکدکوراسیون پذیرایی کوچک زیبا و شیک داشته باشیم. پرده­ هایی که رنگی ملایم و طرح­ های ظریف دارند در پنجره پذیرایی نصب کنید.

دکوراسیون منازل ایرانی از گذشته تا به امروز دستخوش تحولات زیادی شده است. اگرچه طراحی داخلی خانه ها در گذشته از سادگی و جذابیت زیادی برخوردار بود، اما استفاده از انواع طرح های مدرن و شیک امروزی و نیز استفاده از آنها در کنار سبک سنتی قدیم، موجب شده است تا زیبایی منازل دو چندان شود. در این بخش می توانید تصاویری متنوع و دیدنی از انواع دکوراسیون داخلی با طراحی های مدرن و با استفاده از المان های سنتی برای خانه های کوچک و بزرگ را مشاهده کرده و الگو بگیرید. اگر فرزند پسر شما تمایلی به مطالعه پشت میز مطالعه خود نشان نمی دهد می تواند علل مختلفی داشته باشد؛ یکی از دلایل این امر، ناراحت بودن صندلی و نا متناسب بودن فاصله میز و صندلی است. قطعا یک صندلی مطالعه راحت و در عین حال زیبا می تواند فرزند شما را به مطالعه پشت میز تحریر خود علاقمند کند. یکی از اصول دکوراسیون اتاق خواب پسرانه نیز انتخاب میز و صندلی مناسب است.

چند نمونه از دکوراسیون خانه های لوکس

ساعت دیواری باید در جایی نصب شود که دید مناسبی از بخش ­های دیگر داشته باشد. با توجه به ابعاد دیوار، ساعتی با اندازه مناسب تهیه کنید و آن را در ارتفاع مناسبی از زمین نصب کنید. دیوار پشت کاناپه و یا دیوار پشت تلویزیون جای مناسبی برای ساعت دیواری هستند. در مطلبراهنمای نصب ساعت دیواری؛ ایده­ های مختلفی برای نصب دیواری آورده­ ایم.

اما رنگ های دیگری از جمله رنگ دوست ‌داشتنی صورتی، همانند شکوفه ‌های گیلاس، و بنفش مجلل و لاکچری، همگی بخشی جدایی ‌ناپذیر از سبک چینی هستند و به تثبیت اعجاز و جادوی مرموز شرق، کمک می‌کنند. گرچه دل کندن از مبل های راحتی کمی سخت به نظر می رسد، اما ارزش دارد. در دکوراسیون منزل سنتی، مبلمان را فراموش کرده و پشتی ها را جایگزین آن ها کنید. البته اگر نمی خواهید کل خانه را با حال و هوای سنتی بچینید، حداقل یک قسمت را به چیدن پشتی ها اختصاص دهید.. داخل سالن نشیمن از مبلمان و صندلی هایی استفاده کنید که حرکت افراد را راحت تر کند. از شلوغی و ازدحام اسباب و وسایل میز و مبلمان در یک فضای خاص خودداری کنید.

بازسازی و نوسازی اتاق خواب، بخشی از طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب به شمار می ‌رود. ایده ‌های زیادی در فضای اینترنت معرفی شده که همه آنها بر اساس نکته های روانشناسی و آرامش بیشتر می باشند. مهم نیست که اتاق خواب شما چقدر بزرگ یا چقدر کوچک است، سلیقه شما مشخص می کند چه طرح هایی را اجرا کنید. همچنین فراموش نکنید ایده هایی را که می خواهید از آنها الهام بگیرید باید به گونه ای باشد که به خواب بهتر شما کمک کند، نه اینکه آرامش شما را بر هم بزند.