دکوراسیون شیک و ارزان با 8 راه مقرون به صرفه طراحی داخلی پویانو

در بخش فضای نشیمن شاهد ترکیب سه رنگ کرم قهوه ای و یاسی هستیم. سبکی که برای طراحی داخلی این دکوراسیون لوکس استفاده شده ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک است. یکی از شاخصه ای جذاب در فضای نشیمن ، دیواره پشت مبلمان است که از ترکیب آینه کاری و کاغذ دیواری استفاده شده است. سقف به نسبت ساده طراحی شده و یک نور مخفی دورتادور فضای نشیمن را احاطه کرده است.

  • هنگام طراحی خانه حتما نباید از لوازم گران قیمت استفاده کنید؛ هیچ اهمیتی ندارد که تمام لوازم خانه از یک برند جدید باشند و یا حتما برچسب یک طراح برجسته روی آن ها باشد.
  • آینه ها را می توانید در نزدیک درب ورودی، اتاق خواب، سالن نشیمن در قسمت بالای شومینه نصب کنید.
  • در طراحی دکوراسیون منزل، هیچ جایگزینی برای نور طبیعی وجود ندارد.
  • ازجمله آبی و سفید، صورتی و سفید، بنفش و سفید، زرد و سفید و حتی ترکیب چندرنگ یا مبلمان طرح دار و رنگی بارنگ سفید.

گزینه های مختلف برای دکوراسیون منزل وجود دارد که بتوانید ظاهر جدیدی را در خانه ایجاد کنید. اگر فردی بسیار خلاق هستید، فقط کافی است در مورد شیوه های تزئین منزل و دکوراسیون خلاقانه اندکی فکر کنید. اگر هیچ ایده ای ندارید می توانید ایده هایی که قبلاً اجرا شده است را دنبال کنید.

دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۱۸ با انواع دیزاین های شیک و جذاب

برخی از خانواده ها نیز به سبک های قدیمی و سنتی علاقه مند هستند؛ بنابراین از همان ابزارها و وسایل بهره می گیرند. گل ها و گیاهان یکی از بهترین راهکارهای زیباسازی منزل در دکوراسیون داخلی هستند. جذاب ترین ایده ها و مدل ها را برای گلدان های گل در بازار می توانید پیدا کنید. اگر می خواهید طراحی داخلی شما برجسته باشد، فضای داخلی منزل خود را با گیاهان بزرگ و شاخه دار، تزئین کنید. چند گلدان بزرگ در راهرو قرار دهید یا آنها را در کنار سالن نشیمن روی شلف های ایستاده، بگذارید. به یاد داشته باشید که وقتی اولین بار، تغییر دکوراسیون را انجام دادید، چقدر هیجان زده می شوید؛ این یک احساس فوق العاده است، اما با گذشت زمان، ایده های چیدمان منزل می توانند تغییر کنند.

به علت وجود وسایل خاص و ویژه‌ای که در خانه‌های ایرانی وجود دارد، می‌توان یک سبک مجزا برای دکوراسیون داخلی منازل ایرانی در نظر گرفت. به دلیل جذابیت و همه‌گیر شدن طراحی دکوراسیون داخلی، دیگر طراحی دکوراسیون مختص به خانه‌های مسکونی نیست . در محل‌های کاری، ادارات، مغازه‌ها، بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، هتل‌ها و سایر فضاها از قوانین آن استفاده می‌شود.

تاثیر شگفت انگیز آینه ها بر فضای داخلی

فراموش نکنید که عدم توجه به نورپردازی برایدکوراسیون اداری می تواند بازدهی کار کردن در یک فضای کار را کاهش دهد. تصور نکنید که اگر نور در محیط، کمتر باشد، در هزینه های انرژی صرفه جویی می کنید. در ابتدا بهتر است از نور طبیعی بهره بگیرید و سپس به خرید لامپ های کم مصرف بپردازید.

همه انسان‌ها مایل هستند که ساعاتی از زندگی خود را در فضایی بگذرانند که در آن احساس آرامش داشته باشند و از حضور در آن محیط لذت ببرند. اجرای بازسازی در ساختمان و محیط کار، موجب افزایش روحیه، انرژی و سلامت روان افراد می‌شود. درواقع این نوع از دیوارها به دلیل عدم تخریب، بازسازی می‌شوند و به همین دلیل می‌بایست گچ کاری آن‌ها به بهترین نحو و با دقت انجام شود. سفیدکاری نیز پس از خشک شدن گچ‌وخاک می‌بایست آغاز شود تا در انتها دیواری صاف و تمیز داشته باشیم. اگر ساختمان موردنظر شما قدیمی است، بازسازی آن مهم است زیرا تأثیر زیادی بر سلامتی شما خواهد داشت.

قبلا در مورد اینکه سنگ های گران قیمت مثل مرمر و چوب های طبیعی ارزشمند هم می تونن جلوه هایی از یک دیزاین لوکس رو در فضاهای داخلی به نمایش بگذارن با هم صحبت کردیم و لازمه ازشون غافل نشین. ساده ترین و البته مهم ترین ایده برای بلندتر نمایش دادن یک فضا، استفاده از پرده هاییه که از زیر سقف تا زمین امتداد دارن. این سبک طراحی پرده می تونه دیوارها و اتاق یا سالن رو با ارتفاع بیشتر نشون بده.