دکوراسیون شیک و ارزان با 8 راه مقرون به صرفه طراحی داخلی پویانو

فرزندان ما بیشتر روزشان را در اتاق خود مشغول انجام دادن تکالیف یا بازی کردن هستند به همین جهت چیدمان اتاق خواب ایشان از اهمیت زیادی برخوردار است. مطمئن باشید که فرزندانتان در یک محیط که به شکل اصولی چیده شده باشد می توانند بهتر رشد کرده و اتفاقات خوبی را تجربه کنند. در این مقاله به اصول چیدمان دکوراسیون اتاق خواب پسرانه می پردازیم اگر شما هم صاحب فرزند پسر هستید این مقاله برای شما کاربرد بسیاری خواهد داشت با ما همراه باشید. برای داشتن دکوراسیون منزل شیک، یکی از مهم ترین اصول، اصل تناسب است.

اگرچه مدل های مختلفی از قفسه ها برای قرار دادن کتاب و اشیای تزئینی وجود دارد، اما برخی از این قفسه ها به صورت ایستاده کنار سالن استفاده می‌شوند. برای اینکه بهترین دکوراسیون منزل را با استفاده از قفسه ها اجرا کنید، الزاماً باید فضا را در نظر بگیرید. سبک و سنگین بودن اشیای که بر روی قفسه ها قرار می دهید اهمیت دارد.

  • از شلوغی و ازدحام اسباب و وسایل میز و مبلمان در یک فضای خاص خودداری کنید.
  • بعداز آشپزخانه به اتاق خواب می‌رسیم که توسط شیشه هاي دودی از سایر قسمت هاي منزل جا شده هست.
  • در این راستا هیچ اشکالی ندارد اگر سری به مجله‌های دکوراسیون منزل بزنید و نتیجه کار طراحان مشهور را ببینید.

آسان‌ترین روش برای شروع استفاده از نقاشی‌های سیاه‌وسفید روی بوم تقریباً به روشی ویژه است. درخیلی از جاهای دنیا این سبک شناخته‌شده است و قدمت اصالت زیادی دارد. اما در بین آن‌ها سبک شیکر یکی از سبک‌هایی است که شما حتی اگر اطلاعی از آن داشته باشید به سمت آن جذب می‌شوید. تا جایی که امکان دارد از سنگ و چوب در طراحی فضا استفاده‌شده است. برای اینکه بتوانید در منزل خود سبک مشخصی داشته باشید باید از سبک‌های مختلف آگاهی داشته باشید.

سبک دکوراسیون داخلی گلچین

هارمونی سفید و صورتی کالباسی در طراحی داخلی این اتاق خواب مورد استفاده قرار گرفته و آرشیتکت سعی کرده فضای اتاق خواب را کمی فانتزی و رویاپردازانه طراحی کند. یگ ویژگی مشترکی که در تمامی لوکس ترین اتاق خواب‌ ها دیده می‌شود، تزئین منحصربفرد دیوار پشت تختخواب می‌باشد. ما در این مطلب عکس‌هایی از شیک ترین خانه های ایران و جهان را برای شما به اشتراک گذاشته‌ایم. البته در کنار عکس‌ها سعی کرده‌ایم که ویژگی‌های بارز هر دکوراسیون را نیز بررسی کنیم تا بتوانیم به شما در ایجاد چیدمان لوکس و شیک کمکی کرده باشیم.

نکاتی که دردکوراسیون خانه های کوچک باید رعایت شود

بر خلاف پسربچه ها که رنگ های تند و پر انرژی را برای اتاق خواب خود انتخاب می کنند، در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه، رنگ های محبوب برای دختران رنگ های ملیح و جذابی مانند صورتی، آبی آسمانی، گلبهی، سفید، یاسی و … البته منظور این نیست که تمام اتاق دخترتان را با یک رنگ خاص (به عنوان مثال صورتی بپوشانید) بلکه از مکمل های این رنگ ها برای جذاب تر کردن اتاق کمک بگیرید. اگر فرزند شما در سنین نوجوانی قرار دارد بهتر است پیش از هر کاری از خودش نظر خواهی کنید و طبق نظر او اتاقش را طراحی کنید. اولین کاری که برای دکوراسیون اداری خود باید انجام دهید این است که هر ایده ای که دارید به گونه ای اجرا کنید که فضای کار را دلبازتر نشان دهد. اگر هم شرکت یا دفتر کاری که در آن کار می کنید کوچک یا بزرگ باشد، باز هم می توانید طرحی را ارائه دهید که موجب شود این فضا بزرگتر جلوه کند.

سبک طراحی دکوراسیون ژاپنی

علاوه بر استفاده از نور طبیعی می ­توانید فکری هم برای دکوراسیون پنجره پذیرایی کنید. چند گلدان زیبا و یا یک پرده مناسب می­ تواند برای زیباتر شدن پنجره پذیرایی استفاده شود. اکسسوری و تزیینات شاید مهم ترین نقش رو در نمایش دکوراسیون یک خانه لوکس و فضای لاکچری ایفا می کنن. انتخاب رنگ ها و پالت های رنگی از اون نکته هاییه که خیلی وقت ها تو دکوراسیون خانه های لوکس بهش کم توجهی میشه.

پس زمانی که وارد منزل جدید خود می شوید نیاز دارید که در وسایل خانه تناسب ایجاد کنید و آنها را به صورت مناسب چیدمان کنید. در اینجا شما می توانید با یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب بهترین چیدمان را داشته باشید. اگر چه زندگی در آپارتمان های کوچک و جمع و جور، یک ایده جالب و رویایی است، اما دکوراسیون منزل کوچک همیشه با چالش و مشکل مواجه بوده است! برای برخی از افراد این کار بسیار دشوار است، اما برخی دیگر که تجربه زندگی در خانه های کوچک را دارند، به راحتی از عهده تغییرات دکوراسیون برمی‌آیند. مهمترین مشکلی که ساکنین آپارتمان های کوچک با آن مواجه هستند، شلوغی، بی‌نظمی و ازدحام اسباب و وسایل است.