دکوراسیون شیک 20 پیشنهاد از بهترین طراحان برای خلق یک دکوراسیون شیک خریدمگ

مثلاً پرده ها را از جنس پارچه های توری روشن انتخاب می کنید و یا اینکه پارچه ها باید از جنس مخمل یا ابریشم باشند. وقتی صحبت از اجرای بافت در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب میان می ‌آید، یعنی منسوجاتی که به کار می ‌برید چگونه هستند. روتختی می ‌تواند از جنس مختلف از پارچه های متفاوت انتخاب شود؛ همین به معنای تغییر بافت در اتاق خواب خواهد بود. اگر اتاق خواب شما از پنجره بهره‌ مند است، حتماً برای پرده ها برنامه‌ریزی خاصی داشته باشید. پرده ها مطابق با سلیقه شما از رنگ های تیره تا روشن قابل اجرا هستند.

  • از نظر جنیس سیمونسن ، اگر مبلمان را مانند میز ناهارخوری درست در وسط اتاق قرار می دهید، فرشتان باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا تمام مبلمان، ازجمله صندلی ها، به راحتی بر روی آن قرار گیرند.
  • اگر شما هم بدنبال راهی اخیر و تازه برای چیدمان منزل هاي نقلی هستید توصیه می‌کنم به دقت منزل هاي زیر را بررسی کنید.
  • در این میان، برخی ایده های اتاق خواب با استفاده از رنگ های پر جنب و جوش اجرا می شوند.
  • همچنین می توانید کاغذ دیواری و رنگ ها را با همدیگر هماهنگ کنید.

اگر در نظر دارید خانه شما در همان نگاه اول یک جلوه عالی و شیک ایجاد کند، به سبک در ورودی خانه اهمیت دهید، چرا که اولین نقطه ای است که دیده می شود و به نوعی توصیف کننده درون خانه برای بیننده است. اولین و مهم ترین اقدام قبل از شروع کار، مشخص کردن سبک طراحی و جزئیات مربوط به آن است. در این مرحله باید با دقت تمام اولویت های شخصی و علاقمندی های خود را تعیین کنید تا بتوانید با برنامه ای منظم و دقيق پيش برويد. بسیار مهمی در این زمینه وجود دارد که اگر آنها را بدانید و به خوبی رعایت کنید، بهترين استفاده را از فضای منزل خواهید داشت و به زيبا سازی هرچه بیشتر خانه شما کمک خواهد کرد. که از تمام فضاهای خانه به بهینه ترین نحوه ممکن استفاده نمایید. اما مسئله مهم تری در این میان وجود دارد که باید به آن توجه داشته باشید.

ترفند حرفه ای و نکاتی بی نقص درباره طراحی دکوراسیون داخلی شیک

ازنورپردازی با عناصری که جنبه دکوراتیو هم دارند مانند دیوارکوب ها و آباژو های لوکس غافل نشوید . برای داشتن یک خانه کوچک شیک از نکات ریز چشم پوشی نکنید ، کلید و پریزلوکس از جمله این نکات ریز و مهمی هستندکه میتوانید در فضای کوچکی که دارید بهترین استفاده را کنید و توجه همه را به آن جلب کنید . ترکیب رنگی سفید و خاکستری در آشپزخانه خیلی خوب جواب می دهد مثلا می توانید رنگ دیوارها را خاکستری انتخاب کنید و رنگ کابینت را یکدست سفید بزنید یا اینکه برعکس عمل کنید. اگر به این ترکیب، رنگ طبیعی چوب را از طریق کفپوش، دیوارپوش یا حتی روکابینتی به فضا اضافه کنید دیگر زیبایی آشپزخانه تضمین شده خواهد بود.

برای طراحی دکوراسیون پذیرایی با هر فرمی؛ اگر اصول و نکته ­های بیان شده رعایت شود می­ تواند یک اتاق پذیرایی شیک برای منزل شما بسازد. همانطور که در پاراگراف قبلی اشاره کردیم، پاییز، فصل رنگ هاست. در این فصل شما می توانید از انواع رنگ های گرم و زیبا برای دکوراسیون خانه استفاده کنید و یک دکوراسیون پاییزی را ایجاد نمایید. مثلاً عوض کردن روکش کوسن ها، یک انتخاب بسیار مناسب برای ایجاد یک تغییر زیبا در خانه پاییزی تان است. شما می توانید با عوض کردن روکش کوسن ها روی مبلمان در رنگ های قرمز، نارنجی، زرد، شتری و سایر رنگ های گرم، یک حال خوب را هم به خودتان و هم به اهالی منزل هدیه بدهید. بنابراین، این کار نیز می تواند یکی دیگر از ایده هایی باشد که شما می توانید برای اجرای یک دکوراسیون پاییزی استفاده کنید.

پاییز یکی از زیباترین فصل های سال است که اتفاقاً المان ها و مشخصه های خاص و زیبای خودش را دارد. خودتان می دانید که تغییر دکوراسیون یک خانه، هر چقدر هم جزئی، تا چه حد می تواند بر روی روحیه فرد تاثیر مثبت بگذارد. بنابراین آماده شدن و آماده کردن خانه برای ورود انواع فصل ها، می تواند یک حرکت بسیار زیبا و متنوع برای تغییر روحیه افراد باشد. بنابراین پیشنهاد می کنیم که برای آشنایی با یک دکور پاییزی ساده و زیبا، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

طراحی بهترین دکوراسیون منزل با ابزارهای در دسترس

بهترین توصیه برای طراحی دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی، تعادل مناسب بین مبلمان مدرن و متراژ سالن است. در سالن نشیمن با متراژ کوچکتر، از حداقل فضا برای نصب تلویزیون یا قفسه ها استفاده کنید. دکوراسیون منزل کوچک، چالشی است که بسیاری از خانواده‌های کم جمعیت با آن مواجه هستند.

ترکیب لوازم لوکس و معمولی واقعا می‌تواند فضای خانه شما را طوری تغییر دهد که فراتر از هزینه‌ای که کردید زیبا و شیک به نظر برسد، حتی اگر بودجه معقولی را صرف آن کرده باشید. برای اطمینان از این که در نهایت به جلوه‌ای لوکس و راضی کننده برسید، در این جا توضیح می‌دهیم که روی کدام لوازم سرمایه گذاری کنید و بقیه را ساده انتخاب کنید. دکوراسیون شیک و ارزان ؛ نیاز به خرید لوازم لوکس و گرانقیمت ندارید. با کمی هزینه کردن هدفمند، می‌توانید بدون هزینه زیاد به جلوه‌ای شیک و لوکس برای دکوراسیون خود دست یابید. خرید متریال ها و لوازم لوکس از مراکز خرید بزرگ مطمئنا باعث صرفه جویی زیادی در هزینه‌های شما می‌شود. اما اگر در هنگام خرید دقت نکنید این احتمال وجود دارد که در نهایت فضای دکوراسیون شما خیلی عمومی و یکنواخت به نظر برسد.

استخرهایی زیبا با ویژگی انعکاس آب، منظره شگفت انگیزی را ایجاد می کنند و تأثیر آرام بخشی دارند که غیرقابل انکار است. برای کسانی که به دنبال افزودن آب‌نمای سرزنده و جوشان هستند، یک حوضچه کوچک و زیبا، بهترین انتخاب است. آب‌نماها، نه تنها عنصری از سیالیت را به ارمغان می‌آورند، بلکه می‌توانند به عنوان تاسیسات مجسمه ‌سازی، خیره‌کننده هستند؛ که به نقطه کانونی اتاق تبدیل می‌شوند.