دکوراسیون منزل با طراحی شیک برای خانه های با پذیرایی بزرگ تم دکوراسیون

کافیست سبکدکوراسیون داخلی اتاق خواب را مشخص کنید و سپس برای خرید پرده اقدام نمایید. بسیاری از افراد ترجیح می دهند رنگ پرده های اتاق خواب با رنگ هایی که در سرویس خواب، روکش ها و روتختی ها وجود دارد، همخوانی داشته باشد. جذاب ترین ایده ها را می توانید در کنار طراحان داخلی دنبال کنید. برای طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی، مصالح زیادی می توانید در قسمت کفپوش نصب کنید.

برای اینکه این شستشو در منزل صورت گیرد کارهای مختلفی میتوان انجام داد. پس بهتر است در انتخاب وسایل و قرار گیری آنها به این مورد توجه زیادی داشته باشید و از شلوغی زیاد و قرار دادن وسایل مجلل پرهیز کنید. یکی از تفاوت‌ های اصلی آنها این است که سبک مدرن قدمت بیشتری دارد و قوانین مشخصی برای چیدمان آن وجود دارد و انعطاف پذیری سبک امروزی نسبت به مدرن بیشتر است و علاقه و تمایلات به روز مردم در آن گنجانده شده است. به طور مثال استفاده از خط های خمیده در سبک امروزی یکی از تحولات آن است. و در نهایت می‌رسیم به منزل آخر که به سبک اسکاندیناویایی طراحی شده هست.

شوروم ها در راهنمایی نحوه چیدمان وسایل منزل میتوانند بسیار کمک کننده باشند. از جمله مواردی است که در این سبک دکوراسیون به آنها پرداخته می‌شود. مهمترین نکته در دکوراسیون سبک سنتی ساده‌گرایی و دوری از تجملات و زرق و برق است. در واقع در این طبقه‌بندی به مقوله‌های بسیار مهمی چون نقشه داخلی، نور محیط، تفکیک پلان‌ها، پوشش دیوار و کف و البته مبلمان و اثاثیه به شکل جداگانه و متناسب با سبک طراحی پرداخته می‌شود. نکاتی در خصوص طراحی داخلی خانه های مسکونی وجود دارد، که بسیار مهم است.

برای بزرگ تر به نظر رسیدن فضای کوچک پذیرایی می توان از پرده های حریر یا توری ساده استفاده کرد و به صورت سراسری نصب کرد. در اغلب خانه­ های ایرانی تلویزیون نقش یک نقطه کانونی را دارد، در نتیجه توجه هر فردی را به خود جلب می­ کند. طراحی یک دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون شیک و متمایز باعث خاص بودن فضای منزل و پذیرایی خواهد شد.

توجه کنید که این امکان وجود دارد که هرمبلمان را در اندازه‌ دلخواه با فضای خانه‌تانسفارش دهید. همینطور می‌توانید ساخت انواع مبلمان ژورنالی را از مجموعه چی بچین بخواهید. در فضای اتاق پذیرایی ، یک ورقه سنگ مرمر را با کمی تلاش، دریل و یک جفت دستگیره کابینت می‌توان به سینی پذیرایی شیک و لوکس تبدیل کرد.

  • ورودی خانه اولین چیزی است که مهمانان می بینند، بنابراین دانا گیبسون پیشنهاد می کند که برای داشتن یک دکوراسیون شیک ورودی را با یک آینه و اثاثیه ای چیدمان کنید که بیانگر طراحی تمام بخش های خانه باشد.
  • روتختی می ‌تواند از جنس مختلف از پارچه های متفاوت انتخاب شود؛ همین به معنای تغییر بافت در اتاق خواب خواهد بود.
  • مهم نیست که شرایط زندگی شما چگونه است اما باید بدانید که با کمترین امکانات می توانید محیط زندگی را تغییر دهید.
  • اگر اتاق خواب کوچکی دارید به جای استفاده از وسایل تزئینی زیاد، از یک آینه برای بزرگ تر نشان دادن فضای اتاق کمک بگیرید.
  • امروزه کوچک بودن متراژ آپارتمان ها و خانه ها باعث شده که مردم درصدد بر بیایند که از بیشترین پتانسیل موجود در فضای خانه برای کارهای خود استفاده کنند.

در مثال دیگری، می توانید دکوراسیون منزل را از رنگ های خنک و روشن سرشار کنید. آبی روشن و تیره، خاکستری، سفید، نقره ای، نمونه ‌ای از این رنگ های روشن و خنثی هستند. در این میان، برخی از افراد، علاقه مند به رنگ های تند و آتشین هستند.

برای بعضی از افراد نقل مکان کردن یکی از جذاب ترین کار های ممکن است که در بعضی اوقات به یکی از بدترین لحضات عمر فردی تبدیل میشود؛ چون چیدن وسایل منزل ممکن است سخت باشد. در این شرایط شما باید تصمیم بگیرید که چگونه وسایل خانه خود را در منزل جدید به طوری بچینید که جلوه خوبی را داشته باشند. در این شرایط میتوانید از شرکت طراحی دکوراسیون سفید کمک بگیرید. پرده ها یکی از المان های مهم در دکوراسیون پذیرایی کوچک هستند.

دکوراسیون خانه های ایرانی با طراحی زیبا و چشم نواز (۵۰ تصویر)

یک تابلوی نقاشی که ابعاد آن بیشتر از یک متر باشد، بر روی دیوار، خودنمایی می کند. ایده هایی که برای طراحیدکوراسیونمنزل اجرا می کنید، جزء لاینفک زندگی روزمره شما هستند. شاید به صورت اصولی به این مسأله نگاه نکرده اید اما همینکه در آشپزخانه، جای برخی از لوازم را تغییر می دهید یا مبلمان سالن نشیمن را جابه جا می کنید، در حقیقت، در حال تغییراتی در دکوراسیون داخلی هستید. گفته می شود بین یک اتاق طراحی شده توسط طراح داخلی حرفه ای و اتاق طراحی شده توسط یک دکوراتور خانه، تفاوت هایی وجود دارد. یکی از دغدغه های اکثر افراد در مکان های کوچک مانند خانه های مسکونی و تجاری، مغازه های و پاساژ ها و… معماری داخلی و دکوراسیون است. دکوراسیون داخلی یعنی هماهنگ سازی رنگ، وسایل و … طبق طرحی که توسط متخصصین طراحی شده است، چیدمان می گردد.

تصاویر سرویس توالت

هرچه فضا خلوت‌تر و ساده‌تر باشد با سبک مدرن تطابق بیشتری دارد. توجه داشته باشید که فقط خرید لوازم گران‌بها صرف زیبایی و نمای کلی چشم‌نواز را تأمین نمی‌کند. قهوه‌ای از دیگر رنگ‌های پرطرفدار است که به دلیل تیره بودن، خصوصاً برای مبلمان انتخاب مناسبی است. انتخاب رنگ‌هایی که باهم جلوه‌ی بیشتری را ایجاد می‌کنند، بسیار سخت و وقت‌گیر است.

۵ مدل لباس با پارچه های گلدار برای پاییز و بهار امسال

یکی از اصلی ترین اصولی که در طراحی دکوراسیون خانه ساده باید رعایت شود، استفاده از مبلمان راحت است. صندلی ها و مبلمانی که شما را مجبور کنند در حالت های نه چندان راحت بنشینید، از طراحی به سبک ساده فاصله زیادی دارند. صندلی های میز ناهار خوری و مبلمان نشیمن شما باید حس راحتی و در عین حال سادگی را القا کند.