دکوراسیون منزل با طراحی شیک برای خانه های با پذیرایی بزرگ تم دکوراسیون

به ویژه زمانی که از میهمانان خود در این بخش از خانه پذیرایی می ‌کنید، تنگی مسیر رفت و آمد، چندان جالب نخواهد بود. با این حساب مماس کردن طول L مبلمان به دیوار، باعث می ‌شود که مسیر تردد افراد به شکل مناسبی در مقابل آن ایجاد شود. تابلوها و آثار هنری دیواری نقش پر رنگی در طراحی داخلی ایفا می کنند و این قدرت را دارند که فضایی ساده را به فضایی خاص و هنری تبدیل کنند. زمانی که شروع به طراحی دکوراسیون برای خانه های مسکونی می نمایید. سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی تلفیقی از سبک سنتی و امروزی است و در کنار سبک سنتی اصیل‌ترین سبک‌های چیدمان داخلی را تشکیل می دهند. البته باید گفت که امروزه سبک کلاسیک هم رگه‌هایی از مدرنیته را در خود جای می‌دهد و به روز شده است.

  • که با چیدمان وسایل مد روز و مناسب با سلیقه نسل جوان امروزی متناسب می باشد.
  • ست کردن همه اکسسوری‌های مبلمان با یکدیگر باعث ایجاد یک فضای حوصله سر بر و یکنواخت می‌شود.
  • این جزئیات در دکوراسیون داخلی سبک چینی کوچک هستند که تفاوت زیادی در فضای اتاق ایجاد می کنند.
  • جای رنگ کردن نیز میتوانید حداقل یک دیوار را برای تغییر کاغذ دیواری بکشید.
  • همچنین فراموش نکنید ایده هایی را که می خواهید از آنها الهام بگیرید باید به گونه ای باشد که به خواب بهتر شما کمک کند، نه اینکه آرامش شما را بر هم بزند.

برای طراحی دکوراسیون منزل ساده لازم نیست هزینه های هنگفتی را خرج کنید یا با شرکت ‌های بزرگ برای طراحی داخلی قرارداد ببندید؛ چند راه کار ساده وجود دارد که می‌توانید بر اساس آنها، محیط خانه را زیباتر و جذاب تر کنید. هدف از طراحی ساده در دکوراسیون داخلی منزل این است که قسمت های مختلف داخل خانه را آرامش بخش طراحی کنید به گونه ای که سبک زندگی شما را تغییر دهد. انتخاب ابزارها برای طراحیدکوراسیون منزل ساده، کاملاً به سلیقه شخصی و بستگی دارد. ممکن است یک عنصر برای یک گروه از افراد جذاب باشد و برای گروهی دیگر کم اهمیت جلوه کند.

طلایی تر و پر زرق برق تر، مفهومش شیک تر و لاکچری تر نیست!

سقف ها و دیوارهای بلند باعث می شوند خانه های کوچک بزرگتر به نظر برسند. اگر اتاق شما نورگیر است، قطعا باید به سراغ پرده های روشن با رنگ های خنثی بروید تا نور خورشید در اتاقتان محو نشود و بتوانید از درخشش آن لذت ببرید. هنگامی که تصمیم دارید به چیدمان مبلمان اتاق نشیمن بپردازید، از لابی یک هتل الهام بگیرید. طراحان حرفه ای خانه نقاط قوت و ضعف طراحی داخلی را به خوبی می دانند. اما گاهی اوقات ممکن است لازم باشد یک چیزایی در دکوراسیون اصلاح شده یا تغییر کند.

استفاده از سیمان برای اجرای جدیدترین دکوراسیون داخلی در حمام، یک انحراف زیبا از عناصر متداول چوب یا سنگ مرمر خواهد بود. جابجایی لوازم و وسایل عموماً از اتاقی به اتاق دیگر دشوار است. کابینت های چوبی زیبا که در کنار سالن قرار می گیرند، ابزارهایی برای جمع آوری یا قرار دادن لوازم ضروری محسوب می شوند. این کابینت ها یا کمدهای چوبی کوچک، در طرح ها و مدل های متنوع برای این کار طراحی شده اند. اگرچه این دو فاکتور، مکمل هم هستند، دکوراسیون داخلی با طراح داخلی ساختمان، تفاوت دارد.

ما در این مطلب عکس‌هایی از شیک ترین خانه های ایران و جهان را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا از آن‌ها لذت ببرید، ایده بگیرید و دکوراسیون منحصربفرد خودتان را بسازید. انتخاب یک لوستر کاملا زیبا که توجهات را به سمت خود جلب می‌کند ظاهر اتاق را کاملا تحت تاثیر قرار می‌دهد به طوری که می‌تواند آن را نازیبا و یا زیبا نشان دهد. حتی در مکان های غیرمنتظره‌ای مانند اتاق نوزاد یا رختشویی، صرفا همین تغییر دکوراسیون کوچک می‌تواند کل فضای اتاق را زیباتر کند. استفاده از یک ورقه سنگی واحد برای فضای گسترده‌ای مانند پیشخوان جزیره آشپزخانه هزینه قابل ملاحظه‌ای روی دست شما می‌گذارد. سبک سلطنتی هالیوود یکی از نامحدودترین (ازنظر زمانی) و درعین‌حال جذاب‌ترین سبک‌های طراحی داخلی است که به‌خوبی با عناصر هنر دکو و سیاه‌وسفیدهای براق ادغام‌شده است.

سبک دکوراسیون داخلی منزل هالیوودی

شما چه ایده‌ هایی برای دکوراسیون سالن پذیرایی بزرگ و کوچک دارید و پیش از این چه الگویی را برای انجام این کار، پیاده‌سازی کرده ‌اید؟ تجربیات و نظرات خود در این باره را با ما و دیگر کاربران وب سایت در میان بگذارید. در صورتی که سالن پذیرایی شکل مستطیلی داشته باشد، با توجه به این که فضای کوچک یا بزرگ دیده شود؛ می ‌توان از الگوهای دکوراسیون مختلفی استفاده کرد. فضاهای مختلف از ساختمان های مختلف از جمله مسکونی، اداری، فروشگاه، هتل و غیره به لحاظ ایجاد یک دکوراسیون ایده آل بررسی شده و به همراه تصاویر مربوطه برای کاربران در دسترس قرار گرفته شده است. نورپردازی صحیح می­ تواند فضای پذیرایی شما را متفاوت جلوه دهد. می ­توانید علاوه بر روشنایی­ های سقف از چراغ­ های زمینی و یا روی میز استفاده کنید. وجود یک ساعت دیواری در پذیرایی یعنی شما برای زمان اهمیت زیادی قائل هستید.

جای ساعت دیواری در پذیرایی شیک

عروس داماد با هزاران امید و آرزو زندگی خود را در خانه رویایی شان آغاز می کنند. چیدماندکوراسیون اتاق خواب عروس یکی از دغدغه های اصلی عروس خانم ها است که معمولا با وسواس زیادی انجام می شود. همه زوج ها دلشان می خواهد بهترین چیدمان را برای خانه شان داشته باشند اما ممکن است به خاطر عدم آگاهی از اصول طراحی دکوراسیون به خصوص برای اتاق خواب، این مهم محقق نشود.