دکوراسیون منزل با طراحی شیک برای خانه های با پذیرایی بزرگ تم دکوراسیون

در زمستان ها که هوا سرد می شود اتاق را با نور شمع روشن و گرم نگاه دارید. اگر برای خوابیدن به نور حساس هستید پرده اتاق خوابتان را تا حد ممکن ضخیم انتخاب کنید. برای اجرای دکوراسیون اداری باید ترتیبی بدهید که فضای کار، بسیار پر نور و روشن باشد. ثابت شده است که نور طبیعی باعث شادی و نشاط شده که در نهایت، بهره وری را افزایش می دهد. محیط لذت بخش و پر نور باعث می شود که نیروهای کار، بهتر و مفیدتر عمل کنند. اطمینان حاصل کنید که فضای کار تا آنجا که ممکن است به نور طبیعی دسترسی دارد.

  • به نمایش گذاشتن ظرف های تزیینی و پذیرایی زیبا و چشم نواز با استفاده از بوفه و ویترین ها انجام می شود.
  • پس از جستجوی ساده می توانید از میان سبک های مختلف، سبک های مدرن، کلاسیک سنتی و یا سبک های مینیمالیست را برای دکوراسیون داخلی پذیرایی استفاده کنید.
  • اما اگر یک سالن پذیرایی بزرگ در اختیار دارید، برای دکوراسیون آن، امکان آن را خواهید داشت تا ایده‌ های متنوع ‌تری را به کار بگیرید.

به این نکته هم توجه داشته باشین که لزومی نداره راه راه های عمودی کاملا صلب و رسمی باشن و میتونین طرحی انتخاب کنین که طراحی و گل و بته های اون به شکل عمودی نقش بسته باشن. با تغییردکوراسیونمنزل از دردسرهای لوازم قدیمی و کهنه و فرسوده رها می شوید. مدل های قفسه های آماده را می توانید با هزینه های کمتر در بازار پیدا کنید. حتی می توانید قفسه های رنگی انتخاب کنید و آن را با رنگ دیوارها هماهنگ کنید. می توانید آنها را هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی به نمایش بگذارید.

با یک طراحی خاص مثلا یک رنگ ملایم از تنالیته رنگی غالب منزل دیوار پشت تلویزیون را رنگ بزنید. کنسول­ ها از جمله وسایل پرطرفداری هستند که بسیار از افراد آن را جایگزین بوفه­ های قدیمی کرده ­اند. هرچند بوفه­ های پذیرایی کاملا حذف نشده ­اند و به جای بوفه­ های چند طبقه و بزرگ قدیمی برخی از افراد از مدل بوفه کوتاه در دکور پذیرایی شیک استفاده می ­کنند. یکی از راه­ های شیک شدن دکور هال و پذیرایی استفاده از یک کنسول متناسب با سبک طراحی فضای پذیرایی است.

در نظر گرفتن لایه های گوناگون روشنایی

در طراحی دکوراسیون منزل، هیچ جایگزینی برای نور طبیعی وجود ندارد. نور طبیعی که از بیرون وارد خانه می شود، نه تنها به سلامتی و آسایش داخل خانه، منتهی می شود بلکه بر نحوه ظهور رنگ ها نیز تأثیر می گذارد. یکی از مهم ترین وسایلی که برای زیباسازی منزل مورد استفاده قرار می گیرد مبلمان است. با توجه به اهمیت معماری داخلی اخیراً آن را جزئی از معماری پایدار می‌دانند که برای نگهداری منابع و بازیافت و طراحی کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از جذاب ترین ایده ها برای دکوراسیون پذیرایی و هال استفاده از سبک مونوکروم یا تک رنگ است. پذیرایی و هال اگرچه یک رنگ دیده می‌ شوند اما با برخی رنگ های خاص می توانید، نقطه کانون و تمرکز را به وجود بیاورید. متداول ترین رنگ ها برای سالن پذیرایی و هال، رنگ ‌های آبی تیره، قهوه ‌ای تیره، کرمی روشن، سفید، نقره ای، طوسی و خاکستری می باشد. در سبک مونوکروم برای طراحی داخلی، شما یک رنگ اصلی را در فضا اجرا می کنید و فقط برخی از قسمت ‌ها از رنگ ‌های دیگر بهره می ‌برند.

طراحی مدل کابینت شیکر با ایده های جدید و خاص

برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب و زیباتر شدن این قسمت از خانه لازم نیست که هزینه های هنگفتی را خرج کنید! حتی اگر اتاق خواب شما بسیار کوچک باشد باز هم قادر خواهید بود این قسمت را به زیباترین شکل طراحی کنید. برای اینکه یک اتاق خواب لوکس داشته باشید، الزاماً نباید سقف خانه شما بسیار بلند باشد یا آپارتمان شما در یک مجتمع چند واحدی لوکس قرار داشته باشد. علاوه بر این، ضرورتی ندارد که برای اجرای زیباترین مدل هایدکوراسیون اتاق خواب، حتماً این قسمت، متراژ بزرگی داشته باشد. از آنجایی که خانه‌های ایرانی با متراژهای مختلف ساخته می‌شوند، برخی از آپارتمان‌ها با محدودیت طراحی دکوراسیون منزل ایرانی مواجه هستند.

نادیده گرفتن یا عدم توجه به هر کدوم از این جزییات، نهایتا میتونه تلاش و هزینه ای رو که برای سایر بخش ها انجام دادین به نحو قابل توجهی کمرنگ کنه. دکوراسیون لوکس هم عمدتا (نه همیشه) تو فضاهایی با دکور کلاسیک طراحی میشه و بهتره از پالت های رنگی متناسب با این سبک در کنار رنگ های دیگه به عنوان تزیینات و اکسسوری های استفاده کنید. برای اینکه اشیا کوچک خود را نگهداری کنید، میتوانید سبدی که از حصیر بافته شده باشد را تهیه کنید و آنها را در سبد در قسمت های مختلف منزلتان قرار دهید. درباره طراحی دکوراسیون حمام از کارشناسان و افراد حرفه ‌ای در این حوزه مشورت بگیرید. شاید لازم باشد از پروژه های اجرا شده به صورت حضوری دیدن کنید، تا بدانید که کدام یک مورد پسند شما است. در نظر گرفتن فضای داخلی حمام شامل اتاقک حمام، موقعیت قرارگیری دوش حمام، حوضچه ‌ها، فضای ذخیره سازی و موارد دیگر است.

از طرفی دیگر، رنگ های روشن، در هم ریختگی و بی نظمی در محیط را کمتر جلوه می‌دهند. زوج های جوان به دکوراسیون داخل منزل خود بسیار اهمیت می دهند؛ برخی از آنها حتی ترجیح می دهند رنگ های تیره را به رنگ های روشن اضافه کنند. یکی از تکنیک هایی که می توانید دکوراسیون منزل ساده را زیباتر سازید این است که به محل دقیق نصب پرده ها توجه کنید. رنگ و طرح پرده ها متناسب با دکوراسیون همان قسمت انتخاب می شود. اگر محل نصب پرده حدود ۷ اینچ بالاتر از پنجره باشد بسیار بهتر است.

عناصر و ابزارهای زیادی در قسمت دکوراسیون داخلی آشپزخانه استفاده می‌شوند. فراموش نکنید که دکوراسیون منزل عروس برای اتاق خواب باید بهترین و زیباترین طرح ها را داشته باشد. برای طراحی دکوراسیون منزل در بخش حمام، ساده ترین و زیباترین ایده ها را در اختیار خواهید داشت. نیازی نیست کاشی های حمام را به طور کامل تعویض کنید و هزینه های خود را به هدر بدهید. برچسب های مخصوص کاشی سرویس بهداشتی و حمام، بهترین ابزار برای این کار هستند.

مهم ترین نشانه های اختلال اضطراب پس از سانحه!

آنچه اهمیت دارد این است که در ابتدای راه طراحی دکوراسیون داخلی، بهتر است بودجه اولیه خود را تنظیم کنید و بر اساس آن، از قسمت ‌های مهم تر خانه شروع کنید. طراحی دکوراسیون پذیرایی و هال با استفاده از زیباترین طرح ها و ایده های امروزی امکان پذیر است. هر ایده ای برای سالن نشیمن پذیرایی و هال می تواند جذاب باشد، به شرط آنکه مشخص کنید سبک کلاسیک را می ‌پسندید یا دکوراسیون مدرن یا معاصر.