دکوراسیون منزل ساده و شیک طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با وسایل ساده

نکته کلیدی که یادم نیست چند ده بار یا صدبار گفتم اما باز هم لازمه که ذکر بشه اینه که ابعاد قاب و دیوارکوب ها باید با هم با ابعاد فضا ، دیوارها و ارتفاع کلی فضا متناسب باشه و هم با ابعاد و سایز مبلمان. این موضوع رو در مبحث انتخاب ساعت دیواری هم به صورت مفصل در موردش صحبت کردیم. ایده سه – مواد و متریال انتخابی از جنس فلزات براق، جلوه ای از یک دیزاین و خانه لوکس به نمایش میگذارن.

به شما پیشنهاد می کنیم “مقاله نورپردازی داخلی چیست ؟” شرکت فده را مطالعه کنید. در تصاویر زیر دیزاین اتاق کار و میهمان را مشاهده می کنید که در قالب یک اتاق طراحی شده است. سبک اسکاندیناوی چیست؟ با ۹ ویژگی مهم دکوراسیون اسکاندیناوی آشنا شوید. حالا شما برای ما بنویسید که چقدر فضاهای لوکس برای شما جذاب‌تر هستند؟ خوشحال می‌شویم که هر نظر و پیشنهادی که دارید را این زیر برای ما بنویسید و این مطلب را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. زیرزمین ارتقا یافته، فضای زیرشیروانی بهبودیافته یا قسمتی از ساختمان گسترش می‌یابد تا بزرگ‌تر، شادتر و قابل سکونت‌تر شود. بهتر است که با حداقل امکانات بازسازی ساختمان و بازسازی خانه انجام شود.

این بدان معناست که می‌توانید روی کاشی مرمری زیبایی با هزینه 5 دلار یا 6 دلار در ازای هر فوت هزینه کنید و با هزینه تمام شده حدودا 200 دلار دیواری تزئینی خیره کننده‌ای داشته باشید. در بقیه جاها از کاشی‌های ارزان قیمت استفاده کنید در این صورت هزینه پروژه دکوراسیون شما متعادل و معقولانه می‌شود و در عین حال ظاهری فوق العاده لوکس و شیک خواهد داشت. به همین دلیل است که ما طرفدار این هستیم که صرفا چند لوازم گران قیمت و لوکس خریداری کنیم و آن‌ها را به گونه‌ای استفاده کنیم که تاثیرشان به بیشترین حد برسد.

  • زمانی که با ایده های بیشتری آشنا شدید، می توانید تغییرات بیشتری در آشپزخانه به وجود آورید.
  • امروزه توجه اصولی به سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی سبب شده است که توجه به رشته طراحی و دکوراسیون داخلی و همچنین استفاده از مهارت شغلی در این زمینه نیز مورد اهمیت واقع شود.
  • خیلی ساده است، سعی کنید طبق قانون امیلی هندرسون عمل کنید، یک اتاق بزرگ باید دارای مبلمان بزرگ باشد، اتاق های متوسط ​​باید دارای مبلمان متوسط ​​باشند و اتاق های کوچک باید مبلمان با ابعاد کوچک تر داشته باشد.
  • بهترین رنگی که سایر رنگ ها می توانند خود را در بستر آنها جلوه دهند، همین رنگ های سفید و نقره هستند.

در فضای ناهار خوری یک میز ۶ نفره در نظر گرفته شده که متناسب با تعداد اعضای خانواده است. برای این بخش از میز و مبلمان با پایه های استیل طلایی استفاده شده که حس لوکس بودن فضای ناهارخوری را دو چندان کرده است. درست همان الگویی که در دیواره پشت مبلمان نشیمن شاهد هستیم در فضای ناهارخوری با مقیاس کوچک تکرار شده است. تازه‌های طراحی داخلی را دنبال می‌کنم و بهترین‌های آن‌ها را با شما به اشتراک می گذارم.

دکوراسیون اتاق خواب

در قسمت‌های مختلف سبک کلاسیک دکوری‌هایی قرار می‌گیرد که می‌توانید از هرکدام یک جفت تهیه کنید تا تقارن در فضا به‌صورت کامل رعایت شود. برای سبک دکوراسیون کلاسیک می‌توانید تا جایی که امکان دارد از نظم و تقارن استفاده کنید. سبک‌های مختلف دکوراسیون منزل می‌تواند در خانه شما وجود داشته باشد. آن دسته از خانواده‌هایی که تصمیم می‌گیرند در دکوراسیون منزل خود از سبک روستیک استفاده کنند ممکن است آن را با سبک روستایی هم بشناسند.

بهترین نوع موکت برای پذیرایی شیک

مردم به این علت دچار این اشتباه می شوند که تصور می کنند اتاق آن ها بزرگتر به نظر می رسد، اما در واقعیت، دور کردن مبلمان از دیوار است که باعث بزرگی فضا می شود. یک اشتباه رایج که اکثر افراد درگیر آن هستند، چسباندن تمام مبل ها به دیوارهای اتاق نشیمن است؛ که این طراحی به هیچ عنوان قابل دفاع نیست و توصیه نمی شود. رنگ های سبک و خنثی مانند بژ و خاکستری در جذابیت و زیبایی خانه ها نقش بسیار پر رنگی را اجرا می کنند، پس از این رنگ ها غافل نشوید؛ به ویژه در طبقه اول که در دید همه افراد است. برای طراحی دکوراسیون شیک ، باید هر چه سریع تر از شر در های قدیمی و پوسیده خلاص شوید و یک در عایق هوای طوفانی و تمام قد شیشه ای را جایگزین آن کنید.

هنگام بررسی تغییرات بزرگ در خانه، تخریب و بازسازی آپارتمان و بازسازی ساختمان ممکن است اولین تصمیم شما نباشد. شما می‌توانید برای مشاوره رایگان در مورد نحوه دکوراسیون فضای خود همین‌الان با شماره‌های ۰۹۱۲۲۸۶۹۲۲۰ | ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱ به‌طور مستقیم تماس بگیرید. (چه به خاطر هزینه یا وضعیت زندگی یا موارد دیگر) می‌توانید کاربرد آن را با پرده‌ها یا حصیر پنجره‌ها تقلید کنید. نکته اصلی اینجاست که شما باید فضای زندگی را طوری سازمان‌دهی کنید که به مفهوم ذن دست پیدا کنید. عناصر روستایی مکعبی را در نظر بگبربد که برای حال و یا ترکیبی غنی از عوامل صنعتی، مینیمال و اسکاندیناویایی برای فضاهایی خاص که همه‌ی نشانه‌های معماری را در بردارد.

استفاده از مواد طبیعی مثل چوب، چرم، خز و موی مصنوعی از بایدها هستند. به نظر می‌رسد سبک بوهو در حال ناپدید شدن باشد ولی به‌واسطه اتفاقاتی حتی مشهورتر از همیشه هم شده است. اگر به‌اندازه کافی خوش‌شانس باشید که درب‌هایی داشته باشید که رو به تراس بازشود نصف راه ساختن یک فضای الهام گرفته از مناطق مدیترانه‌ای را رفته‌اید.