دکوراسیون منزل ساده و شیک طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با وسایل ساده

باید یکی از مدل هایی را انتخاب کنید که برای فضای شما مناسب است. اگر در ابتدای راه طراحی‌دکوراسیونقرار دارید، با حداقل هزینه ها این کار را انجام دهید. زمانی که با ایده های بیشتری آشنا شدید، می توانید تغییرات بیشتری در آشپزخانه به وجود آورید. زمانی که تمام برنامه های دکوراسیون آشپزخانه به پایان رسید، نوبت به آن می‌رسد که شما فضاهای خالی را با لوازم جانبی پر کنید. برخی از دیوارکوب ها که بتوانید ظروف یا لوازم تزئینی را از آنجا آویزان کنید، ایده بسیار خوبی است. برخی ترجیح می دهند سبدهای حصیری در آشپزخانه قرار بدهند و داخل آن، برخی وسایل یا مواد غذایی خشک را بگذارند.

  • مبلمان چند منظوره عبارت است از مبلمان راحتی که به صورت چیدمان L، در زاویه ها کنار سالن قرار می‌گیرند و مجهز به میزهای کوچک روی دسته مبل هستند.
  • ضمن اینکه باید به تعداد افراد خانواده که قرار است با شما زندگی کنند و کودکان نیز توجه داشته باشید.
  • کنسول­ ها می ­توانند دارای کشوهایی باشند که بتوانید وسایل پذیرایی از مهمان را در آنها قرار دهید.
  • بعد به‌سادگی رنگ‌های خاص خودتان را به‌عنوان نقاطی برجسته اضافه کنید.

بهرحال تو این مطلب هفت تا نکته مهمی رو که قرار هست برای طراحی یک دکوراسیون لوکس و جذاب بدونین و در نظر داشته باشین برای شما نوشتیم و امیدوارم براتون مفید باشه و حداقل تو خرید مبلمان و اکسسوری ها اشتباه نکنین. رنگ سفید برای حوله و وسایل داخل سرویس بهداشتی منزل شما باعث میشود حس تمیز بودن به افرادی که وارد آن میشوند دست بدهد. پس برای دکوراسیون سرویس بهداشتی تان رنگ سفید را فراموش نکنید. از لوازم و وسایل مربوط به دکوراسیون داخلی مخصوص حمام استفاده کنید. انواع صابون های زیبا، گل های مصنوعی، کفپوش های مخصوص حمام برای این کار مناسب است.

ترکیب رنگ سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی منزل

از طرفی اندازه منزل به شما کمک می کند که بدانید چه تعداد لوازم برای منزلتان مناسب است. هنگامی که تم خاصی مد نظر باشد، رنگ به کمک آمده تا به طور قابل ملاحظه ای در تکمیل آن فضای داخلی کمک کند. مشکل اصلی این است که بیشتر افراد این عنصر را تنها به رنگ کف، سقف و دیوار منحصر می کنند در حالی که رنگ به راحتی متحول کننده کلیت ظاهر و حس اتاق است. تاثیر آینه ها برای بزرگ تر جلوه دادن فضاهای کوچک غیر قابل انکار می باشد. آینه ها با انعکاس نور فضای اتاق را روشن تر و در نتیجه بزرگ تر نشان می دهند. برای مشاهده تصاویری جدید و متنوع از دکوراسیون خانه های ایرانی با انواع طراحی زیبا و مناسب برای منازل امروزی می توانید در ادامه این بخش از آرگا همراه ما شوید.

با این راه حل ها چیدمان منزل خودتان را متفاوت انجام بدهید

کنسول­ ها می ­توانند دارای کشوهایی باشند که بتوانید وسایل پذیرایی از مهمان را در آنها قرار دهید. طراحی و اجرای دکوراسیون پاییزی برای خانه، معمولاً هزینه زیادی ندارد و خیلی راحت می توانید این کار را انجام دهید. در ادامه برایتان از یک سری المان های ساده و پرکاربرد برای تزئین و دکور خانه خواهیم گفت.

سبک بوهو به خود بیانگری وابستگی زیادی دارد بنابراین احتمالاً بخواهید یک کاردستی را اضافه کنید. این سبک جهانی ترکیبی از یافته‌های عجیب‌وغریب و مبلمان آنتیک و قدیمی از منابعی همچون عرضه‌ی کالاهای ارزان و سفرها است. به چند طاقچه نیاز دارید؟ یک طاقچه به سبک و طرح نردبان را با گیاهانی متفاوت ترکیب و تزئین کنید. هنگام در نظر گرفتن محلی برای ذخیره هر چیزی از وسایلی به‌عنوان دکور استفاده کنید تا فضا را ازآنچه هست هم بهتر کنید. اما فکر نکنید باید یک‌راست به فروشگاه‌های IKEA بروید چون با چند تغییر ساده در چیدمان به دست آوردنی است.

برای طراحی دکوراسیون منزل، ایده های تکامل یافته و جذاب را در اختیار دارید؛ ایده‌هایی که می‌تواند همه جانبه باشد. اگر دکوراسیون داخلی خانه را تغییر دهید، انگیزه بیشتری نسبت به کارهای خانه خواهید داشت. در کلام آخر، ابتدا سبک مورد نظر برای دکوراسیون داخلی را انتخاب کرده و سپس به خرید لوازم بپردازید. ممکن است چشمان شما از دیدن مدرن ترین و شیک ترین مبلمان لذت ببرند. شارون بلاستین به تجربه دریافته که بهتر است قبل از انتخاب هر مبل، ابعاد آن را بررسی و از راحتی اش مطمئن شوید. در خرید اینترنتی این کار را می توانید با پرس و جو و خواندن نظر دیگر کاربران درباره کیفیت ابر و ..

سیاه‌وسفیدهای ساده‌ی مستقیم، اشکال ارگانیک، پارچه‌های ساده و تأکید بر کاربرد از نشانه‌های سبک مدرن اواسط قرن بیستم است. تصور کنید که نیویورک با ترکیبی از سبک‌های شیک از مناطق مختلف با ظاهری قوی در خانه‌ها را موردنظر قرار دهید. برای این سبک همیشه از رنگ‌های خاکی مثل قرمز، نارنجی استفاده کنید و حتماً چند مکرمه را درجاهایی از فضای اتاق به کار ببرید. دکوراسیون اسکاندیناویایی کاملاً کاربردی و مینیمال است و اشکال ارگانیک با تمایلاتملایم، بافت‌های آهنگی و ظاهری آرام در فضایی تماماً سفید با پس‌زمینه‌ی خاکستری برجسته می‌سازد. از نورها در پایین استفاده کنید تا فضا خوب و دلپذیر تصور شود و قطعاً شما باید وسایل الکترونیکی را در گوشه‌ای از اتاق که فضای کافی داشته باشد قرار دهید. در تصویر بالا ترکیبی از مبلمان منحصربه‌فرد و به سبک‌دست ساز، آویزهایی باسیم‌های به سبک صنعتی و صندلی‌های چرم خاصی را مشاهده می‌نماییم.

بنابراین شب، هنگامی که تمام اعضا خانواده دور هم جمع هستید یک سبد از میوه های خوش آب و رنگ روی میز جلو مبل بگذارید تا علاوه بر دورهمی، خانه شما را نیز زیبا تر کند. خانه محلی است برای آرامش که از استرس و خستگی به آن پناه می برید بنابراین باید به بهترین نحو چیدمان شود و برای طراحی آن وقت صرف کنید. فرزندان دختر در هر خانه ای شور و انرژی زندگی در آن خانه هستند و اتاق خواب آن ها یکی از زیباترین بخش های هر خانه ای محسوب می شود. دیدگاه اغلب جامعه برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه، استفاده از رنگ صورتی برای دختران است؛ گرچه رنگ صورتی رنگ جذابی برای اتاق خواب دختران محسوب می شود اما در کنار رنگ های دیگر می تواند جلوه ای دیگر بگیرد. در ادامه به اصولی که می توانید با رعایت آن ها یک اتاق خواب زیبا برای دختران دلبندتان داشته باشید می پردازیم. یکی از جدید ترین و جذاب ترین اصول چیدمان دکوراسیون اتاق خواب عروس، استفاده از پرده های حریری به دور تخت است.