دکوراسیون منزل لوکس با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در کوتاهترین زمان شرکت رامسین

عاملی که باعث شده این منزل خیلی راحت و شیک بنظر برسد تضاد رنگ ها و بافت هاست که بوسیله کفپوش چوبی طبیعی با دیوارهای و سقف تمام سفید منزل ایجاد شده هست. رنگ‌های دراماتیک را می‌پسندید؟ از رنگ‌های ساده و یکدست برای رنگ دیوار اتاق پذیرایی استفاده کنید. برای مثال رنگ آبی پر‌رنگ یک‌دست یا سبز پر‌رنگ و حتی نارنجی چرک، قرمز و زرد خردلی انتخاب‌های خوبی برای دکوراسیون شیک اتاق پذیرایی هستند. سعی کنید همیشه خلاقیت را در جای جای دکوراسیون خانه بنمایش بگذارید، درست مانند سایر اتاق های خانه، آشپزخانه نیز می توانید مکانی جالب برای ایده های سرگرم کننده و جذاب باشد.

  • در ادامه با ما همراه باشید تا به بهترین ایده‌ ها و مدل ‌های جدید دکوراسیون پذیرایی و هال بپردازیم.
  • از جمله مواردی هستند که با کمی دقت در آنها می ­توانید یک پذیرایی شیک داشته باشید.
  • ایده هایی که برای طراحیدکوراسیونمنزل اجرا می کنید، جزء لاینفک زندگی روزمره شما هستند.
  • در این حالت استفاده از رنگ ‌های روشن، چون کرم، صدفی، صورتی چرک روشن و مانند آن‌ها، در ترکیب با پرده ‌های به همان رنگ، اما تیره‌تر، عالی دیده می ‌شود.
  • به تعداد اکسسوری ها توجه کنید نباید اکسسوری ها تعدادشان زیاد باشد، مثلا نباید همزمان چند کتاب و یا شمع را در یک نقطه بگذارید.
  • حتی در چیدمان های دیگر مانند طراحی داخلی اداری هم در نظر گرفته می شود.

صندلی های میز اپن یا لامپ های آویز آشپزخانه نیز مکان مناسبی برای استفاده از ایده های خلاقانه هستند. شما در ادامه نعدادی از لوکس ترین و رویایی ترین خانه های جهان را مشاهده می‌کنید که می‌توانند الهام‌بخش دکوراسیون شما باشند. معمولا در فضاهای بزرگ و پلان باز تعریف فضاهای مجزا برای ایجاد دکوراسیونی راحت و دنج بسیار مهم است. با اینکه دکوراسیون ایرانی بیشتر به سادگی و بی‌آلایشی مشهور است اما زندگی امروزی همه‌ی ما را مجبور به تغییراتی در سبک و محیط زندگی‌مان کرده است.

دکوراسیون پذیرایی کوچک زیبا و شیک – نمونه طراحی پذیرایی کوچک ساده

به یاد داشته باشید که به دنبال یک پس زمینه آرام هستید که فضایی آرام و دلنشین را ارائه می دهد. شما به هماهنگی مناسب رنگ ها و بافت ها و عناصر مختلف که شما را احاطه کرده اند نیاز دارید. اگر خانه شما فقط یک بلوک بتنی عظیم است، به اضافه کردن پارتیشن‌ های شیشه ‌ای، تزئینات با سنگ طبیعی، کف‌پوش ‌های چوبی، پرده ‌هایی از جنس بامبو و چند بافت ارگانیک فکر کنید.

تنظیم کردن مبلمان با صندلی ها در اتاق نشیمن

پیشنهاد ما این است که قبل از اینکه وسایلی را خریداری کنید، برخی از تصاویر ترکیب رنگ را در کنار یکدیگر مشاهده می کنید و سپس تصمیم بگیرید. از مبلمان راحتی گرفته تا میز ناهارخوری، تابلوهای دیوارکوب و تابلوهای تزیینی، آباژور، میز تلفن، میز پذیرایی، فرش، پرده ها، کاغذ دیواری و …، همگی از ترکیب رنگ برای دکوراسیون داخلی بهره می گیرند. یکی دیگر از ایده هایی که می توانید بهترین دکوراسیون منزل را با آن ایجاد کنید، پهن کردن قالیچه یا فرش کوچک، کف سالن نشیمن است. ایده فرش ها را معمولاً در نزدیکی درب ورودی به ویژه آپارتمان ها مشاهده کرده اید. اگر بتوانید قالیچه را در نزدیکی مبلمان و دقیقاً زیر میز پذیرایی پهن کنید و از نظر رنگ و طرح با مبلمان یکسان باشند، نمای چشم ‌نوازی را ایجاد می کنید.

برخی از افراد از قسمتی از اتاق خواب خود به عنوان محل کار هم استفاده می‌ کنند؛ که در این صورت باید فضایی را برای چیدمان میز کار هم در نظر بگیرید. برخی دیگر فقط تمایل دارند که داخل اتاق خواب فقط سرویس خواب قرار بگیرد و بنابراین از لوازم جانبی بسیار استفاده می کنند. جزئی ترین ایده ها می تواند آشپزخانه را زیباتر کند؛ چیزی که در نمای اول، شاید به چشم نیاید، اما معمولاً خانم ها در چیدمان آشپزخانه به آن بسیار توجه می کنند. اگر به دنبال طراحی زیبا برایدکوراسیون آشپزخانه خود هستید، لازم نیست هزینه های زیادی را صرف کنید! مدل های ساده ای هستند که با سبک دکوراسیون امروزی سازگاری دارند و جلوه فوق‌العاده‌ای را خواهند داشت. در ادامه این قسمت به برخی از مهم ‌ترین ترفندها ایده ها و نکاتی اشاره می کنیم که برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه مفید هستند.