دکوراسیون منزل لوکس با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در کوتاهترین زمان شرکت رامسین

سبک دکوراسیون ساحلی همانطور که از اسمش پیداست مربوط به خانه های کنار ساحل و دریا می باشد. اما امروزه استفاده از این سبک در خانه های شهری هم رواج یافته است. در سبک ساحلی بیشتر از اشیائی که مربوط به ساحل و دریا می باشد برای تزئینات داخلی استفاده می شود. دکوراسیون مدرن پرطرفدار در عین حال ساده و جذاب می باشد .این سبک از خطوط صاف و منظم به همراه رنگ های روشن و تزیینات ساده بهره می گیرد تا حس طراوت و تازگی را در کل فضا به ارمغان آورد. این سبک ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن است .در این سبک بطور ترکیبی از مبلمان و وسایل و تزیئنات هر دوسبک استفاده می شود.رنگهای غالب در این سبک بیشتر رنگهای مات و خنثی برای دیوارها و مبلمان می باشد. هدف از طراحی داخلی، بهتر کردن کارکرد روانی و فیزیکی محیط، برای راحت­تر کردن زندگی در آنجاست.

  • سبک مدرن در زمان‌های مختلفی وجود داشته است فقط با گذشت زمان و قدیمی شدن استایل مدرن در بازه‌‌ای از زمان، نام آن تغییر کرده است.
  • در چیدمان به روش ساحلی، رنگ‌ها مهم‌ترین نقش را بر عهده‌دارند تا حال و هوای دریا و ساحل را به خانه شما بیاورند.
  • الگوهای مختلف روی پارچه و وسایل داخلی زیبا به نظر می رسند ، اما به شرطی که در رنگ های خنثی و گرم ساخته شوند.
  • نخستین گام برای شروع طراحی دکوراسیون داخلی، داشتن اطلاعاتی درباره انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی است.

برای بزرگ نشان دادن خانه بهتر است جنس دیوارهای جداکننده از شیشه باشد. در این حالت چشم با موانع بصری کمتری برخورد می‌کند و آرامش بیشتری دارد. پس شاید بهتر باشد برای فضای خواب از شیشه مات استفاده کنید. شما در هر حال به فضایی برای گذاشتن کتاب‌ها و تلویزیون یا کشوهایی برای لباس‌ها نیاز دارید. سعی کنید کمدی طراحی کنید که نه تنها این فضاها را در اختیارتان قرار بدهد، بلکه سقف آن حکم تخت‌خواب را داشته باشد.

سبک اسکاندیناوی

شعله های آتشی که در شومینه دیده می شوند یک عنصر طبیعی در فضای خانه به حساب می آیند که چشمان اعضای خانواده را نوازش می دهند. علاوه بر این موارد خود شومینه می تواند علاوه بر سیستم گرمایشی یک وسیله برای زیبایی بیشتر خانه به حساب بیاید. مرحله آخر پروژه طراحی دکوراسیون داخلی، پیاده سازی آن می باشد.

دکوراسیون داخلی اتاق مستر

استفاده از انواع پارتیشن‌های دکوراتیو یکی دیگر از کارهای خلاقانه است که می‌توانید انجام بدهید. در این شیوه با به‌کارگیری روشی متفاوت به جداسازی فضا می‌پردازید؛ و البته به شیوه‌ای خلاق به زیبایی دیزاین هم چیزی اضافه خواهد شد. به این معنا که حتماً لزومی ندارد تا تمام مبل‌ها را از یک مدل انتخاب کنید. اگر بزرگی فضا به شما اجازه می‌دهد، مبل‌ها را بافاصله از دیوارها قرار بدهید. مبلمان را طوری در اطراف نقطه کانونی بچینید که فضای مناسبی برای رفت‌وآمد باقی بماند. در مورد اتاق نشیمن، فضایتان را با انواع مبلمان، بیش‌ازاندازه پر نکنید.

یک تغییر دکوراسیون به سبک کاملا ایرانی؛ جوری که با باز شدن در منزل و ورود به آن بتوانیم حس و حال ایرانی بودن آن را درک کنیم و ببینیم. شاید امروز، دلتان بخواهد رنگ و بوی شرقی را به منزل خود دعوت کنید. به هر حال ما اینجاییم تا کمک کنیم دستی به سر و گوش خانه تان بکشید و حال و هوای ایرانی بودن به آن بدهید. فضای حمام را می توانید به آسانی و ارزانی با استفاده از چوب های طبیعی، رنگ های الهام‌گرفته ازطبیعت، برگ ها و سنگ های ته رودخانه جلوه بدهید. یک سبد پر از شن های رودخانه را در زیر یک سبد زیبا پر از دانه های ژلاتینی و صابون و اسفنج قرار بدهید تا بدون صرف هزینه، حال و هوایی تزیینی به محیط ببخشید.