دکوراسیون منزل لوکس با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در کوتاهترین زمان شرکت رامسین

در این سبک دکوراسیون داخلی سادگی زندگی کشورهای شمال اروپا را به خوبی می‌بینیم. سبک طراحی داخلی مینیمال یکی از پرطرفدارترین سبک‌های دکوراسیون است. سبک دکوراسیون داخلی ایران باستان بیشتر نگاه به دوران هخامنشی دارد. این سبک نشان دهنده این موضوع است که دکوراسیون داخلی منزل ایرانی از قدیم الیام بسیار زیبا و فوق العاده بوده.

پس قبل از هر کاری، نیازمندی‌های محیط موردنظر را باید تعیین نمود. خانه سوم ما را که در تصاویر مشاهده می فرمایید، یک آپارتمان مسکونی به وسعت تقریبی ۱۲۰ متر مربع و دارای دو اتاق خواب واقع در شهر تهران می باشد. طرح معماری ساختمان ، به صورت یک پلان مستطیل شکل می باشد که در چیدمان مدل دکوراسیون خانه، در ابتدای آن فضای آشپزخانه ، در بخش میانی مبلمان نشیمن و در بخش انتها ست پذیرایی واقع شده است.

  • خانه شما باید چیزی باشد که شما و خانواده‌تان به آن افتخار کنید و دوست داشته باشید که در آن زمان بگذرانید.
  • سبک شبی شیک تقریبا شبیه به سبک بوهمیان است، با این تفاوت که شبی شیک بیشتر زنانه به حساب می‌آید.
  • ترکیب رنگ سفید و خاکستری از دیگر ترکیب‌های محبوب و زیباست.

در ادامه، مواردی از جمله مواردی که ذیل دکوراسیون منزل، قیمت آن و … معماران می‌دانند که چگونه اشیا را جذاب جلوه دهند ، اما آشپزخانه ها علاوه بر جذابیت باید کارایی خوبی نیز داشته باشند تا مورد توجه مشتریان قرار گیرند. دکوراسیون سنتی یکی از سبک های قدیمی و ایرانی است که فقط با گذشت زمان دستخوش تغییراتی شده است و خود را با المان های روز دنیا جدیدتر کرده است؛ به همین خاطر در بین ایرانیان بسیار محبوب است. نور به اندازه کافی در آشپزخانه باید وجود داشته باشد همیشه آشپزخانه هایی که دارای پنجره هستند طرفداران بیشتری دارند اما اگر آشپزخانه منزل شما فاقد پنجره بود از نورپردازی در آن غافل نشوید. پذیرایی به این دلیل از نقاط مهم خانه به شما می رود که محل پذیرایی از مهمان ها و گفت و گو با دیگر اعضای خانواده است بنابراین باید هر چند وقت تغییراتی در آن ایجاد کنید تا از تکراری بودن دور شود.

کدام کاغذ دیواری مناسب خانه شماست؟

حالا همه اینا یعنی چی؟ یعنی شاید نرمی و لطافتی که در ظاهر سبک‌های دیگه دیده میشه رو در فضاهایی که به سبک صنعتی دکور میشن نبینین. دیوارهای آجری یا بتنی، تیرهای چوبی و لوله‌های فلزی، اتصالات و تاسیسات روکار یا رنگ‌های تیره نباید شما رو متعجب کنن، چون از اصول سبک صنعتی به شمار میان. پلان‌های آزاد و فرم‌های باز، رنگ‌های طبیعی، وسایل ساده و زیبا ویژگی‌های بارز سبک معاصرن که شاید فکر کنید شباهت زیادی با سبک مدرن داره، اما نباید این دو سبک رو باهم اشتباه بگیرید، چطوری؟ اینطوری! همونطور که از اسم این سبک پیداست، به زمان حال برمی‌گرده، پس می‌تونه روز به روز در حال تکامل باشه، بنابراین هر لحظه باید انتظار تغییر رو داشت و سبک معاصر می‌تونه برای هر کسی ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشه.

نقاشی های دیواری زیبایی که بر دیوارهای سفید رسم می شوند با کمی سلیقه، می تواندبه آسانی دیوارهایتان را به طرح های طبیعی، چند بعدی و یا کلاسیک تغییر شکل بدهند. در این شرایط، رنگ دیوارها و کف تا حد امکان می‌بایست روشن انتخاب شود. وقتی فضایی نور طبیعی کمی دارد، از نورپردازی‌های گوناگونی می‌توان در سقف بهره برد تا کمبود نور محیط جبران شود. لازم به توضیح است که علاوه بر فضاهای داخلی بخش‌هایی از فضاهای بیرونی ساختمان‌ها هم در دکوراسیون داخلی و ایجاد فضای هماهنگ با استایل دکوراسیون داخلی نقش دارند. این فضاها می‌تواند شامل بخش ورودی ساختمان‌ها و همچنین فضای اختصاص‌یافته به بالکن و یا تراس در خانه‌ها باشد. درصورتی‌که طراحی دکوراسیون برای خانه‌های ویلایی انجام می‌گیرد، طراحی و دیزاین حیاط خانه را هم باید به این موارد اضافه کرد.

انواع سبک های دکوراسیون داخلی :

برقراری تعادل در تمامی مراحل کار از انتخاب سبک دکوراسیون و وسایل گرفته تا پیاده سازی و هزینه‌ها بسیار حائز اهمیت می باشد. ممکن است یک سری طرح ها برای مدت کوتاهی بسیار جذاب باشند ولی همین طرح ها ممکن است بعد از مدتی خسته کننده باشند. با رعایت نکاتی که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم شما می توانید با هزینه نسبتاً کمی منزل خود را زیباتر و دلنشین تر کنید.

و مقدار زیادی نور چون شما می‌خواهید دل‌بازی و فضای آزاد حس شود. رنگ‌های روشن و الهام گرفته از اقیانوس مثل آبی‌ها، سبزها و هلویی سیر را انتخاب کنید. زیرا این سبک ترکیبی متنوع و درعین‌حال متناسب از پهلوی یکدیگر قرار دادن اجزا است. برای خانه‌های خود می‌توانید با استفاده از تصویر بالا از کاناپه‌ی بدون محدودیت زمانی، صندلی‌های مشابه به دوره‌ی لویی پنجم، ترکیبی دست‌چین از قطعات هنری استفاده کنید. در تصویر بالا ترکیبی از مبلمان منحصربه‌فرد و به سبک‌دست ساز، آویزهایی باسیم‌های به سبک صنعتی و صندلی‌های چرم خاصی را مشاهده می‌نماییم. توافق کلی در این است که سبک معاصر شامل خطوط صاف و ساده، یک پالت رنگ طبیعی وزندگی پلان آزاد و فرم باز است.

دیوارها طوسی (میزان تیره و یا روشن آن را بسته به سلیقه و اثاثیه متفاوت است) با مبلمان آبی. کارخانه شرکت رامسین با تولید لوازم خانگی چوبی با کیفیت میتواند راهگشای این مشکل باشد. تمامی لوازم تولیدی ایت کارخانه دارای گارانتی شرکت میباشند و با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات روز دنیا تولید میشوند. با این کار می‌توانید میزان فضای باقیمانده و فاصله بین آن‌ها جهت رفت آمد را نیز تعیین کنید.

اصول دکوراسیون داخلی منزل چیست؟

بن سای‌ها را معمولاً در گلدان‌های کوچکی پرورش می‌دهند و درنتیجه فضای زیادی را اشغال نخواهند کرد. همان‌طور که پیش‌تر اشاره گردید، همه‌چیز در این سبک به طبیعی بودن نزدیک است؛ و هدف از این نوع چیدمان به‌کارگیری المان‌های دیزاین داخلی به شیوه‌ای طبیعت‌گرایانه است. در این میان، استفاده از انواع گیاهان و گل‌های آپارتمانی تأثیری شگرف در ایجاد این حس می‌توانند داشته باشند. دکوراسیون داخلی چینی شاید بتوان گفت تا حدود زیادی شبیه دیزاین ژاپنی است؛ اما تزئیناتی که در آن به کار می‌رود آن را کاملاً متمایز می‌سازد. زندگی مدرن امروزه نیازمند برخورداری از یک دکوراسیون مدرن هم هست.

چوب طبیعی برای اکثر افراد آرامش و آسایش خیال ایجاد می‌کند و از سردی سفید می‌کاهد. دکوراسیون و چیدمان منزل در ایران دچار دست خوش‌های بسیاری شده است. این موضوع در چیدمان خانه نیز قابل تشخیص بود که بعد از به قدرت رسیدن حکومت پهلوی و تغییرات ساختاری که در زندگی مردم آن دوره به وجود آمد، تغییر به سوی مدرن شدن نیز روز به روز افزایش یافت. به گونه‌ای که دیزاین منزل کمتر به صورت سنتی انجام می‌شد و ترجیح همه به دکوراسیون مدرن معطوف شد.