رنگ دیوار ورودی پشت استودیو، دور 2 (پیشنهادات شما در اینجا آمده است)


پست دیروز در مورد گزینه های چهار رنگ برای دیوارهای ورودی پشت استودیو چیزی را برای من روشن نکرد. (اگر آن پست را از دست دادید و چهار گزینه رنگی را ندیدید، می تو،د آنها را اینجا ببینید.) یک برنده قطعی وجود داشت. مورد علاقه جمعیت بدون شک بهر اسکالیون بود.

بهر پیازچه

و من با آن خوب بودم. داشتم آماده می شدم که دیوارهایم را بهر پیازچه رنگ کنم…تا زمان دیروز حوالی ساعت 6 بعدازظهر وارد اتاق شدم و نمونه رنگ ها را در نور طبیعی در آن ساعت از روز روی دیوار دیدم. بلافاصله یک نه سخت از طرف من بود. آن سبزی که در روشن‌ترین بخش روز بسیار زیبا و بی‌شک سبز به نظر می‌رسید، به سبز تیره، گل آلود و قهوه‌ای تبدیل شده بود. من می دانم که این نوع سبز در حال حاضر بسیار محبوب است، اما در خانه من و به چشم من محبوب نیست اصلا.

بنابراین ناامید کننده بود. سبزی های دیگر بهتر نبودند، بنابراین همه سبزه ها بیرون هستند. و از آنجایی که واضح است که من 100٪ در رنگ مخملی Vintage نیز فروخته نشده ام، تصمیم گرفتم بر اساس پیشنهاداتی که در نظرات پست دیروز پیدا کردم شروع به انجام برخی از ماکت ها کنم. و خدای من، آیا همه شما پیشنهادی داشتید؟ 😀

نمی‌توانستم تک تک آن‌ها را مس،ه کنم، و واقعاً، بسیاری از پیشنهادها ی،ان یا تغییراتی در یک موضوع بودند. بنابراین مواردی را که توجهم را جلب ،د به اشتراک می گذارم.

بسیاری از شما پیشنهاد دادید که دیوارها را به رنگ کابینت رنگ کنید. من واقعاً این را دوست دارم! با این حال، نمی‌دانم که آیا در نهایت چیز خوبی خواهد بود. یا شاید تعادل را به اتاق با دیوارهای ورودی پشتی و کابینت‌های طرف مقابل اتاق که رنگ اصلی آن است، به ارمغان بیاورد. گفتنش برایم سخت است. خیلی زیاد؟ یا تعادل عالی؟

چند نفر پیشنهاد ،د که دیوارها را با رنگ روشن تری از رنگ کابینت رنگ آمیزی کنید. این چیزی شبیه به این خواهد بود…

و سپس چند نفر پیشنهاد ،د که رنگ کابینت را با رنگ تیره تر انتخاب کنید. من واقعاً این را دوست دارم.

بسیاری از مردم رنگ‌هایی را در خانواده‌های طلایی، زرد مایل به سبز و مرکبات پیشنهاد ،د. اینجا یک زرد مایل به سبز است…

این یکی بیشتر رنگ زرد کره ای دارد…

و سپس یک رنگ طلایی واقعی…

و در اینجا یکی است که بیشتر به رنگ مرکبی است…

در مرحله بعد، چندین پیشنهاد برای رنگ‌هایی در طیف رنگی نارنجی و هلویی وجود داشت. این احتمالاً تا آنجا که می توانم نارنجی است…

و این کمی سبک تر است…

و سپس کمی سبک تر…

بعدی پیشنهادات آبی و آبی بود. آن گل‌های سبزرنگی که در لبه سمت چپ بالای پارچه قرار دارند (آیا حتی گل‌ها هستند؟) به اندازه رنگ‌های دیگر برجسته یا پررنگ نیستند، اما اینجاست که من رنگ سبز آبی را که روی دیوارهای استودیو است، دریافت کردم ( اتفاقا من حاضرم دوباره رنگش کنم). بنابراین اینجا یک آبی-سبز بسیار روشن است. تقریباً خا،تری آبی به نظر می رسد.

و سپس اینجا کمی سبز آبی تیره تر است…

و سپس حتی تاریک تر…

و البته، چند نفر بنفش واقعی تر و روشن تر را پیشنهاد ،د. مشکل این است که من در مورد بنفش بسیار خاص هستم، و من واقعاً بنفش هایی را دوست دارم که رنگ آبی زیادی در آنها وجود دارد، یا بنفش هایی که واقعاً عمیق هستند. وقتی شروع به جست‌وجو در رنگ‌های بنفش روشن، بنفش، یاسی و غیره کنیم، من طرفدار آن نیستم. آنها فقط من را به یاد رنگ های تخم مرغ عید پاک می اندازند و من آنها را در مقادیر زیاد در خانه دوست ندارم. اما از آنجایی که بارها به آنها پیشنهاد شد، فکر کردم به هر حال ماکت‌آپ‌ها را انجام دهم.

این هم یک بنفش متوسط ​​روشن…

و در اینجا یکی است که بیشتر در محدوده یاسی است…

و حتی یک رنگ یاسی روشن تر…

من مطمئن هستم که می توانستم کارهای بیشتری انجام دهم، اما آنها فقط تغییراتی از تم های بالا بودند. فکر می کنم تا حد زیادی پیشنهادات اصلی را تمام کرده ام. پس چه چیزی برای شما برجسته است؟ هرکدام از این ها؟

من می خواهم توجه داشته باشم که (1) دیوارهای سفید در ورودی پشتی یک گزینه نیست، و (2) رنگ آمیزی دیوارها در استودیو یک گزینه است، و من در واقع سفید را برای دیوارهای استودیو در نظر خواهم گرفت.

Addicted 2 Decorating جایی است که من سفر DIY و تزئین خود را به اشتراک می‌گذارم و رویه فی،ر 1948 را که من و همسرم، مت، در سال 2013 ،یدیم، بازسازی و تزئین می‌کنم. کار روی خانه توسط خودم شما میتونید اینجا در مورد من بیشتر یاد بگیرید.


منبع: https://www.addicted2decorating.com/studio-back-entry-wall-color-round-2-here-are-your-suggestions.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=studio-back-entry-wall-color-round-2-here-are-your-suggestions