سبز شدن، قسمت 1


دنی لیپفورد در حال رانندگی با ماشین الکتریکی

،مت کامل را تماشا کنید

از کاهش مصرف انرژی گرفته تا بازیافت ضایعات، به نظر می رسد این روزها همه علاقه مند هستند تا سهم خود را برای کمک به محیط زیست انجام دهند. در حالی که زندگی سبز منابع طبیعی را حفظ می کند و آلودگی را کاهش می دهد، همچنین از مزایای عملی صرفه جویی در هزینه در قبوض آب و برق شما برخوردار است.

اد بیگلی جونیور، بازیگر و دوستدار محیط زیست، اثبات زنده قدرت سبز شدن است. در حالی که احتمالاً او را با نقش‌های متعددش در تلویزیون و سینما بیشتر می‌شناسید، او تقریباً 40 سال است که م،ع صریح زندگی پایدار بوده است. همه چیز در مورد خانه او نشان دهنده تعهد او به گام برداشتن تا حد امکان بر روی زمین است. او حتی کتابی با ،وان Living Like Ed: A Guide to the Eco-Friendly Life درباره تجربیاتش نوشته است.

بازیگر و م،ع زندگی ژنتیکی، اد بیگلی جونیور با دنی لیپفورد.
بازیگر و م،ع زندگی ژنتیکی، اد بیگلی جونیور با دنی لیپفورد.

سایت پایدار

اولین نکته در ساخت خانه سبز به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی بر سایت است. درست در شمال سن دیگو، توسعه سبز دل سور دقیقاً این کار را انجام می دهد. تاکید آن‌ها بر روی شیوه‌های ساختم، سازگار با محیط زیست و تعهد به حفظ 60 درصد از زمین‌های توسعه به‌،وان فضای باز باعث شده است دل سور برخی از جوایز برتر زیست‌محیطی کالیفرنیا را به خود اختصاص دهد.

سنگفرش قبلی معابر، خیابان ها و پارکینگ ها راه دیگری برای محدود ، آسیب به محیط زیست است. در حالی که سنگفرش های عبوری ظاهر و ظاهری شبیه بتن یا آسفالت دارند، به آب باران اجازه می دهند از طریق آن عبور کرده و به داخل زمین خیس شوند. این امر باعث کاهش روانابی می شود که می تواند آبراه ها را آلوده کند و سطح آب های زیرزمینی را کاهش دهد و همچنین نیاز به زهکش های طوفان و حوضچه های نگهداری پرهزینه را کاهش می دهد.

استفاده مجدد و بازیافت

Ranch House در دل سور هم مرکز استقبال و هم نمونه ای از توسعه پایدار است. از آنجایی که حمل و نقل مصالح ساختم، در فواصل طول، تأثیر آنها را بر محیط زیست افزایش می دهد، بسیاری از مواد در دل سور به صورت محلی به دست آمدند. دیوارهای خانه مزرعه از سنگ های یافت شده در ملک ساخته شده است در حالی که کفپوش های چوبی و تیرهای سقف از سازه هایی که در حال ت،یب بودند ساخته شده اند.

به سازمان‌های غیرانتفاعی مانند Reuse People ساختمان‌هایی داده می‌شود که در ازای ،ر مالیات، ت،یب شده‌اند. آنها سپس آن را جدا می کنند و مواد را مجددا می فروشند تا هزینه های خود را تامین کنند. با جدا ، ساختمان تکه تکه، آنها می توانند حدود سه چهارم وزن کل را مجدداً استفاده کنند و بسیاری از بقیه را بازیافت کنند.

شرکت هایی مانند TerraMai در کالیفرنیا در تبدیل چوب با کیفیت بالا از سازه های ت،یب شده به الوار برای پوشش، کفپوش و آسیاب کاری تخصص دارند. از آنجایی که بیشتر آن از درختان پیرتر و کند رشد می شود، چوب قوی تر و پایدارتر از الوار تولید شده امروزی است.

برخی از توسعه دهندگان مانند مارتی باتیا از OM Development، LLC در شیکاگو، به جای ،اب ، خانه ها و ساختمان های آپارتم، ناکارآمد قدیمی، آنها را به سازه های کارآمد انرژی و سازگار با محیط زیست تبدیل می کنند. حتی یک دفترچه راهنما در اختیار ،یداران قرار می گیرد که ویژگی های سبز ساختمان را توضیح می دهد.

محصولات سبز

مصالح ساختم، سبز را می توان تقریباً از هر چیزی از جمله ، های کشاورزی تهیه کرد.

Environ Biocomposites یک ماده کامپوزیت ساخته شده از پوسته‌های آفتابگردان بازیافتی به نام داکوتا برل تولید می‌کند که گازهای مضر منتشر نمی‌کند و می‌تواند برای تعدادی از کاربردهای داخلی استفاده شود.

Kirei Board یک محصول سازگار با محیط زیست است که در چین از ساقه های سورگوم که پس از برداشت باقی می ماند تولید می شود. پانل های سبک وزن دارای الگوی دانه بندی جالبی هستند و می توانند برای هر چیزی از کابینت گرفته تا کفپوش استفاده شوند.

صرفه جویی در مصرف آب

یک خانواده چهار نفره به طور متوسط ​​روزانه 400 گالن آب یا تقریباً 150000 گالن در سال مصرف می کند.

توالت ها بزرگترین مصرف کننده آب در خانه هستند. مدل‌های قدیمی‌تر به سه برابر آب توالت‌های جدید با راندمان بالا مانند Persuade™ و San Raphael™ از Kohler نیاز دارند. تعویض توالت موجود می تواند مصرف آب خانه شما را تا 10000 گالن در سال کاهش دهد.

دوش ها یکی دیگر از آب خورهای بزرگ هستند. جایگزین ، یک سر دوش استاندارد با یک مدل کم جریان، مانند Kohler MasterS،wer® Ecofficient™، می تواند تا 20٪ صرفه جویی کند.

اضافه ، هواکش های کم جریان به شیرهای آشپزخانه و حمام نیز کمک خواهد کرد. حتماً با تأمین‌کننده آب محلی خود بررسی کنید تا ببینید آیا اعتبار مالیاتی برای نصب دستگاه‌های صرفه‌جویی آب در دسترس است یا خیر.

راه دیگر برای کاهش مصرف آب این است که رواناب را از پشت بام خود به یک م،ن ذخیره برای آبیاری چمن خود قیف کنید.

برخی از سیستم ها، مانند سیستم آشامیدنی لو، از راه حل های مدیریت آب باران، حتی می توانند آب را برای استفاده در خانه شما فیلتر کنند.

اگر تعویض وسایل حمام یا نصب سیستم جمع‌آوری آب باران در بودجه شما نیست، همچنان می‌تو،د با تعمیر نشتی، محدود ، زمان حمام ، و شستن لباس‌ها و ظروف کامل، مصرف آب را کاهش دهید.

در مورد Going Green، ،مت 2 بخو،د و تماشا کنید

در صفحه وب Going Green ما اطلاعات بیشتری ،ب کنید

نکات دیگر از این ،مت

نصب ترموستات قابل برنامه ریزی

از دنی بپرس:
نصب ترموستات قابل برنامه ریزی

من شنیده ام که اگر یک ترموستات دیجیتال نصب کنید، قبض های آب و برق شما را کاهش می دهد. آیا این درست است؟ -ویکی از قلعه اسپ،ایی

نصب یک ترموستات دیجیتال قابل برنامه ریزی به سیستم مرکزی شما اجازه می دهد تا در صورت خالی بودن خانه، گرمایش و سرمایش را کاهش دهد. در حالی که این می تواند تا 15٪ در سال در قبوض آب و برق صرفه جویی کند، مقدار واقعی بسته به نحوه تنظیم و مدت زم، که خانه در هر روز خالی است متفاوت است. اگر پمپ حرارتی دارید، از یکی از ترموستات های هیب، جدیدتری که برای کار با این سیستم ها طراحی شده اند استفاده کنید.


منبع: https://todays،meowner.com/eco-friendly/guides/647-going-green-part-1/