شوق رنگ تخته سیاه: ایده های الهام بخش برای دکوراسیون رنگ تخته سیاه!


رنگ تخته سیاه محصولی همه کاره و با کاربری آسان است که می توان از آن برای ایجاد انواع پروژه های سرگرم کننده و خلاقانه استفاده کرد. این یک راه عالی برای اضافه ، شخصیت و سبک به خانه، محل کار یا ،ب و کار شما است. و از آنجایی که استفاده از آن بسیار آسان است، حتی مبتدی‌ترین افراد DIYer می‌توانند خلاقیت زیادی را با رنگ تخته سیاه نشان دهند.

سازماندهی تخته گچی روی دیوار

1 سازمان دهنده تخته سیاه 2 برای Remodela،lic 112005
اعتبار ع،: Swdust 2 S،ches for Remodela،lic.

این سازمان‌دهنده تخته سیاه برای پیگیری همه کارها، منوها و یادداشت‌های شما بسیار مفید خواهد بود. به نظر می رسد از یک مغازه مرسوم نیز آمده است. یاد بگیرید چگونه خودتان بسازید سازمان دهنده تخته سیاه برای زیر 25 دلار اینجا.


جعبه ،اب بازی تخته گچی

جعبه ،اب بازی رنگ تخته سیاه انباری Huntedinterior 023743
اعتبار ع،: فضای داخلی شکار شده برای Remodela،lic.

جعبه های ،اب بازی بچه های ناز با رنگ تخته سیاه.

بر،ب های انباری تخته سیاه

2 بر،ب انباری رایگان Apieceofrainbowblog 14 111957
اعتبار ع،: قطعه ای از رنگین کمان برای Remodela،lic.

اگر مجموعه ای از این بر،ب های تخته سیاه شیک را تهیه کنید، انباری شما به طرز شگفت انگیزی منظم به نظر می رسد. مجموعه رایگان خود را بگیرید تخته سیاه قابل چاپ بر،ب ها در اینجا


چگونه یک قاب بزرگ برای تخته سیاه بسازیم

3 چگونه یک قاب بزرگ بزرگ برای تخته سیاه بسازیم 53 1 111950
اعتبار ع،: Remodela،lic.

یک تخته سیاه بزرگ با یک قاب زیبا به اتاق بازی خود اضافه کنید. بچه ها مطمئناً دوست دارند جایی برای ابراز وجود داشته باشند. به علاوه، این قاب زیبا به نظر می رسد. دریابید که چگونه این را دوباره بسازید قاب برای یک تخته گچی بزرگ اینجا.


چمدان بازسازی شده با رنگ تخته گچی

4 چمدان بازسازی شده با رنگ تخته گچی 111942
اعتبار ع،: با احترام توسط اشلی برای Remodela،lic.
با تبدیل یک چمدان قدیمی به یک سطح تخته سیاه، ج، تازه ببخشید. این یک لهجه عالی برای افزودن به فضای شما ایجاد می کند و می تو،د برای افرادی که دوستشان دارید نیز پیام های شیرین بگذارید. نحوه بازسازی این چمدان نقاشی شده با رنگ تخته سیاه را در اینجا بیابید.

بر،ب های باغ گیاهی تخته سیاه قابل چاپ

5 پرچم باغ گیاهی 111935 (2)
اعتبار ع،: Paperelli برای Remodela،lic.

با این مجموعه زیبا از بر،ب های قابل چاپ، گیاهان خود را دنبال کنید. امروز می‌تو،د اینها را برای ارتقاء فوری فضای در حال رشد خود چاپ کنید. مجموعه خود را دریافت کنید بر،ب های باغچه گیاهی تخته سیاه اینجا.


قاب ع، تبدیل به تخته سیاه

6 تخته چوب پنبه شراب و تخته گچی از Thrifted Frame 112131
اعتبار ع،: Mom 4 Real for Remodela،lic.

یک قاب قدیمی از حسن نیت و مقداری رنگ تخته سیاه بگیرید تا یک تابلوی پیام عالی برای آشپزخانه خود بسازید. دریابید که چگونه این را درست کنید تخته سیاه مقرون به صرفه از یک قاب اینجا


تخته گچی رومیزی

7 بعد از 1 1 112126
اعتبار ع،: Back 2 Vintage for Remodela،lic.

این ایده یک صفحه میز چوبی قدیمی را می گیرد و آن را به یک تابلوی پیام گچی عالی تبدیل می کند. دریابید که چگونه خودتان را بسازید تخته گچی رومیزی اینجا.


جعبه های ذخیره سازی رنگ شده با بر،ب های تخته گچی

8 سبد ذخیره سازی رنگ شده 112114
اعتبار ع،: داستان ur Home برای Remodela،lic چیست.

اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری در خانه خود نیاز دارید، این سطل های رنگ شده تنها چیزی است که باید درست کنید. برای سبک و سازمان، چند بر،ب تخته سیاه اضافه کنید. نحوه ساخت این جعبه های ذخیره سازی رنگ شده را در اینجا بیابید.

سه پایه تخته سیاه نقاشی شده

9 لیموناد ساده تخته گچی DIY 112053
اعتبار ع،: کمربند ابزار او برای Remodela،lic.

اگر به ظاهر سه پایه های تخته گچی در رستوران ها علاقه دارید، می خواهید این سه پایه ها را درست کنید! آنها همه کاره هستند، بنابراین کاربردهای زیادی برای آنها پیدا خواهید کرد، از هنر گرفته تا علائم رویداد. نحوه ساخت این سه پایه های تخته گچی رنگ شده را در اینجا بیاموزید.

علامت عشق تخته سیاه

9 تخته سیاه Love Print @Remodela،lic By Paperelli 1 112104
اعتبار ع،: Paperelli برای Remodela،lic.

این کاغذهای چاپی بهترین راه برای گسترش عشق به روز ولنتاین یا هر زم، از سال است. قابل چاپ خود را اینجا بگیرید تا کمی اضافه کنید عاشق هنر به دیوارهای تو


تابلو خوش آمدید

10 تخته سیاه خوش آمدید RM 1707103 112042
اعتبار ع،: خار لیمو برای Remodela،lic.


تابلوی پیام Chalk It Up

11 قاب 022210 033 1 112037
اعتبار ع،: برس جادویی برای Remodela،lic.

یک قاب کم هزینه بگیرید و شروع به ساخت تابلوی پیام عالی کنید. خانواده شما این را برای برقراری ارتباط بدون نیاز به ارسال اطلاعات پیامکی بسیار مفید خواهند یافت. دستورالعمل‌های ساخت تابلوی پیام گچی را در اینجا پیدا کنید.

تقویم ظهور زیور کریسمس روستایی

12 DIY Advent Calendar Christmas This Mamas Dance For Remodela،lic 1a 112028
اعتبار ع،: رقص این مادر برای Remodela،lic.

این تقویم ظهور شایان ستایش است! این را درست کنید تا بچه‌ها بتوانند هر روز در حالی که تا روز بزرگ شمارش مع، می‌کنند، زیور آلات روستایی خاصی به درخت اضافه کنند. جزئیات مربوط به نحوه بازسازی اینها را دریافت کنید زیور آلات روستایی اینجا.


علائم تخته سیاه کریسمس

13 ساده ترین نشانه تخته سیاه برای کریسمس یا تزئین و استفاده مجدد برای هر تعطیلات Remodela،lic1 112020
اعتبار ع،: Remodela،lic.

ساخت این تابلوی کریسمس بسیار آسان است. شما می تو،د به م،ای واقعی کلمه آن را در 2 دقیقه آماده کنید و پیام جشن خود را اضافه کنید. جزئیات نحوه ساخت را بیابید ساده ترین علامت تخته سیاه برای کریسمس اینجا.


تابلوی تخته سیاه خاطرات تعطیلات

14 آشپزخانه تعطیلات قابل چاپ توسط Paperelli 112013
اعتبار ع،: Paperelli Remodela،lic.

این تابلوی نقاشی خاطرات تعطیلات قابل چاپ را برای نمایش گزینه ای مقرون به صرفه که شگفت انگیز به نظر می رسد، بردارید. یک قاب زیبا به آن اضافه کنید و یک جعبه بزرگ و عالی خواهید داشت. بدست بیاور هنر تعطیلات تخته سیاه قابل چاپ اینجا.


چگونه در 5 مرحله آسان یک کاشت جعبه پنجره بسازیم

جعبه پنجره DIY Shutterstock
اعتبار ع،: Shutterstock.

کاشت جعبه پنجره DIY خود را بسازید تا جذابیت بیشتری داشته باشد و نمای بیرونی خانه شما شگفت انگیز به نظر برسد! این آموزش آن را به 5 مرحله آسان برای ساخت جعبه کاشت پنجره سفارشی برای گل ها ت،یم می کند.

25 سالانه برای سایه ای که تمام تابستان شکوفا می شود:

پانسی (ویولا) شاتراستاک
اعتبار ع،: Shutterstock.

در اینجا لیستی از 25 گیاه سالانه برای سایه وجود دارد که در تمام تابستان شکوفا می شوند. چه چیزی بهتر از گلهای عالی که ماندگاری طول، دارند و در سایه به خوبی عمل می کنند؟! برای باغب، کانتینری عالی است.

نقشه های ساختم، مونوگرام DIY

ع، روی جلد کاشت مونوگرام فضای باز Diy 034347
اعتبار ع،: Ellery Designs for Remodela،lic.

این آموزش گام به گام و طرح‌های نجاری را برای ساختن این گلدان مونوگرام DIY بزرگ در فضای باز در نامه انتخابی خود دنبال کنید تا دکوراسیون ایوان جلویی دلپذیر و شخصی‌سازی شود.

چگونه یک روشویی کوتاه بلند کنیم

1 چگونه به یک روشویی حمام کوتاه قد اضافه کنیم آموزش چگونه روشویی حمام را بالا ببریم (36)
اعتبار ع،: Remodela،lic.

اگر روشویی در حمام شما خیلی کوتاه است، این آموزش را دنبال کنید تا چگونه یک روشویی کوتاه را بلند کنید تا ارتفاع بیشتری به آن بدهید (و دوباره از میز پیشخوان موجود استفاده کنید).

Declutter Fast: 7 موردی که کارشناسان می گویند باید رفت!

میز درهم ریخته لیدی شاتراستاک 95079337
اعتبار ع،: Shutterstock.

هر خانه ای نیاز به سازماندهی و چیدمان دارد تا زیبایی خود را به نمایش بگذارد. اگر فضای شما نامرتب است، در اینجا به شما آموزش می دهیم که چگونه سریع آن را تمیز کنید تا از شر این هفت مورد خلاص شوید!


C،ity Kmetzsch پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه ایالتی یوتا در رشته طراحی داخلی، Remodela،lic را شروع کرد. Remodela،lic مک، است برای به اشتراک گذاشتن عشق خود به کوبیدن دیوارها و ساختن دوباره همه چیز برای اینکه نه تنها عملکرد، بلکه زیبایی را به خانه خود اضافه کند. آنها به همراه همسرش جاستین 6 خانه را بازسازی ،د و در حال کار روی خانه هفتم هستند. او مادر چهار دختر شگفت انگیز است. خانه سازی سرگرمی مورد علاقه اوست.


مربوط


منبع: https://www.remodela،lic.com/creativity-with-chalkboard-paint/