شیک ترین خانه های ایران به همراه لاکچری ترین دکوراسیون‌ها از سراسر دنیا

این کار هم کارایی بسیار زیادی دارد و هم اینکه ظاهری رمانیتک و بسیار زیبا به دکوراسیون اتاق می دهد. دیوار واحدی که از بالا تا پایین آن با کاشی خاصی تزئین شده باشد تاثیر زیادی دارد، چه این دیوار پشت دوش حمام یا تزئین کردن یکی از دیوارهای حمام و سرویس باشد. اگر فضای دوش استاندارد با عرض 150 سانتی متر پهنا و سقف استاندارد 250 سانتی متری داشته باشید آنگاه شما یک سطح دیوار 40 فوت مربعی دارید که می توانید روی آن کار کنید.

مدت زمان انجام هر پروژه متفاوت بوده و به تعداد و ابعاد فضاها و نوع طراحی انتخابی شما بستگی دارد. در بحث کف ساختمان نیز می‌توان از انواع سنگ، سرامیک یا پارکت به‌عنوان کف‌پوش استفاده کرد. همچنین ممکن است دوست داشته باشید که حمام اختصاصی برای استفاده از میهمانان خود طراحی کرده و بسازید.

  • یکی از اصلی‌ترین اصول طراحی دکوراسیون منزل این است که هرگز کار خرید لوازم موردنیاز برای دکور کردن خانه را با خرید مبلمان شروع نکنید.
  • اگر شما هم در آستانه آغاز زندگی مشترکتان هستید، به آرامش فضای داخلی اتاق خواب اهمیت دهید.
  • علاوه بر این، مبلمان مدرن اواسط قرن بیستم تقریباً مناسب هر اتاقی بوده و با عناصرفوق‌العاده سبک‌های طراحی داخلی غنی و متنوعی شکل می‌دهند.
  • انواع صابون های زیبا، گل های مصنوعی، کفپوش های مخصوص حمام برای این کار مناسب است.
  • به همین خاطر فضای داخلی بسیار دلباز و روشن جلوه میکند و شاهد نقطه تاریکی در داخل منزل نیستیم.

و طوری طراحی دکوراسیون منزل خود را انجام دهید که بازتابی از شخصیت و احساس و سلیقه شما باشد. برای داشتن طراحی دکوراسیون داخلی خوب، بهتر است که از یک کارشناس با تجربه کمک بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کند. شما می توانید با در میان گذاشتن ایده های خودتان در رابطه با طراحی داخلی منزلتان، نظر طراح داخلی را هم بدانید و سپس با کمک ایشان یک طراحی داخلی ناب و دلخواه را داشته باشید.

دکوراسیون داخلی منزل با ایده های نو و کاربردی برای خانه های مدرن

در همین راستا انتخاب میز ناهارخوری، فرش، کاغذ دیواری و تمام وسایل تزیینی در سالن نشیمن نیز بر اساس رنگ های روشن یا رنگ های مکمل انتخاب می ‌شوند. دومین ترفند که هزینه زیادی از شما نمی گیرد و ما برای اجرای بهترین دکوراسیون منزل ساده به شما پیشنهاد می کنیم این است که دیوارهای خانه را به رنگ روشن نقاشی کنید. برای اتاق خواب می توانید رنگ صورتی یا آبی یا نقره ‌ای را انتخاب کنید. اگر قرار است دیوار اتاق ها را رنگ کنید با توجه به متراژ اتاق، رنگی را انتخاب کنید که فضا را بزرگتر و پرنورتر جلوه می دهد. انتخاب لوستر مناسب یا چراغ های آویزان برای هر قسمت نیز اهمیت دارد. اما امروزه دکوراسیون داخلی منزل ایرانی ها دچار تغییراتی شده است.

مدل خانه لاکچری

یک دفتر کار دلپسند، سبک پالم بیچ وابستگی زیادی به رنگ صورتی هزاره دارد.برپا کردن اساس کار ساده است. ترکیب ترکه و شاخه بید می‌تواند روشی مؤثر برای آوردن سبک ساحلی به فضای داخل باشد. ترکیب عناصر ساحلی و خانه‌های ساحلی به شکلی جدید و فوق‌العاده فضای یک اتاق را منسجم می‌سازد.

یکی دیگر از رنگ هایی که میتوانید برای دکوراسیون منزل عروس استفاده کنید، طیف رنگی تیره هستند. رنگ های قهوه ای در کنار رنگ مشکی یا سورمه ای به کار می روند و می تواند بسیار جذاب باشد؛ اگرچه در ظاهر، تیره هستند. برخی از جوانان علاقه دارند که از رنگ‌ های تند و تیز در دکوراسیون منزل خود استفاده کنند. رنگ هایی نظیر نارنجی، سبز، آبی تند، قرمز و زرد، رنگ هایی هستند که نشاط و شادابی را در دکوراسیون القا می‌کنند.

پس در آخر به این نتیجه می رسیم که با استفاده طراحی دکوراسیون داخلی در اماکن مختلف می توانیم به اهداف و نتایج دلخواه و خوبی برسیم. در این سبک از چیدمان داخلی معمولا از رنگ های سفید یا طلایی، زیتونی و آبی درباری استفاده می‌شود. همانطور که از اسمش پیداست این سبک به حدود دو تا سه قرن گذشته باز میگردد و البهام گرفته از سبک های دوره انقلاب صنعتی اروپاست. در این طرح ممکن است حس ناتمام بودن خانه به ما دست دهد زیرا ممکن است از دیوار آجری یا میز هایی با جنس پالت چوبی باشد و این ها حس ناتمامی را به ما القا میکند. در این نوع طراحی مبلمان چرمی مورد استفاده قرار میگیرد زیرا که در آن زمان سرمایه دار های علاقه زیادی به مبلمان چرم داشتند. در این سبک خاص و جذاب شما فقط نیاز به یک رنگ بودن وسایل دارید؛ در این سبک به خصوص طراح از ساده ترین پالت رنگی استفاده میکند و به همین دلیل یکی از سخت ترین نوع طراحی در دنیا است.

نقش پنجره در پذیرایی شیک و مدرن

برای اینکه بتوانید در منزل خود سبک مشخصی داشته باشید باید از سبک های مختلف آگاهی داشته باشید تا بتوانید یکی از بهترین و مناسب ترین آنها را برای خانه خود انتخاب کنید تا مقدمات یک دکوراسیون خوب را فراهم کنید. برای این منظور باید از همه قسمت های مختلفی که چیدمان یک منزل را تشکیل می‌دهند آگاهی داشته باشید و نکات مختلف را برای چیدمان و خرید وسیله ها رعایت کنید. یکی دیگر از ایده‌ های دکوراسیون پذیرایی، استفاده منحصر از کاناپه برای ایجاد چیدمان فضا است. در این سبک می توانید به جای استفاده از الگوی همیشگی سرویس ‌های مبلمان، به سراغ مدل چیدمان کاناپه های دو یا سه نفره بروید. به این شکل تمام فضای چیدمان مبلمان، با کاناپه پر خواهد شد که معمولا به شکل باشگاهی و تکیه داده به دیوارها یا حتی پنجره ‌های قدی انتخاب می‌ شود. در این حالت استفاده از رنگ ‌های روشن، چون کرم، صدفی، صورتی چرک روشن و مانند آن‌ها، در ترکیب با پرده ‌های به همان رنگ، اما تیره‌تر، عالی دیده می ‌شود.