شیک ترین خانه های ایران به همراه لاکچری ترین دکوراسیون‌ها از سراسر دنیا

نقل‌مکان به خانه‌های جدید همیشه برای افراد یک‌خانه پر از هیجان و جذابیت است. اما گاهی اوقات نحوه چیدمان دکوراسیون منزل تبدیل به یک دغدغه برای افراد آن خانه، خصوصاً خانم خانه می‌شود. شما باید تصمیم بگیرید که وسایل خود را در محیط جدید و فضایی که مشاهده می‌کنید به چه نحوی چیدمان کنید تا یک فضای مناسب را فراهم بیاورید.

  • شاید تک تک وسایل منزل شما بسیار شیک باشد اما در جای مناسبی استفاده نشده باشد.
  • یکی از فاکتورهای مهم و قابل توجه در طراحی دکوراسیون داخلی منازل تغيير و تحول در کفپوش خانه ها متناسب با دکوراسیون داخلی منازل می باشد.
  • ما در شرکت دکوراسیون داخلی سفید به همراه طراحان حرفه ای و خبره.
  • چیدمان وسایل اتاق خواب در مکان های مناسب یکی از مهمترین عوامل برای طراحی دکوراسیون اتاق خوابی آرامش بخش و با نشاط است.
  • دکور و چیدمان منزل روشن و طبیعی بوده و از لوازم کاملا مدرن و ساده بهرهگیری شده هست.

روند طراحی دکوراسیون داخلی برای پیدا کردن ایده های الهام بخش برای پروژه بزرگ و کوچک و حتی ایده های نوسازی منزل، مفید هستند. اما این بدان معنی نیست که شما مجبورید برای اجرای جدیدترین دکوراسیون داخلی، هزینه های زیادی را خرج کنید و یا همه لوازم خود را دور بریزید. به راحتی با چند راهکار ساده قادر خواهید بود، محیط زندگی را تغییر دهید؛ به گونه ای که بسیار از آن لذت ببرید. توجه داشته باشید که بافت و طرح برای سبک های مدرن معمول است و در این دکوراسیون داخلی خبری از رنگ و طرح های مختلف نیست همچنین در سبک مدرن از تزیینات زیاد دوری می شود و این طراحی داخلی در عین سادگی شیک و جذاب است. در پایان امیدواریم از مشاهده انواع مختلف مدل های طراحی داخلی دکوراسیون خانه های ایرانی لذت برده باشید و بتوانید با الهام از این ایده ها و متناسب با سلیقه تان، دکوراسیون داخلی منزلتان را به زیبایی دیزاین نمایید.

نصب آینه روی دیوار و تزیینات برچسب دار، نمونه ‌ای از این وسایل هستند. استفاده از انواع ابزارهای دکوراسیون داخلی پذیرایی نظیر آینه ها یا تابلوهای نقاشی در قسمت هایی که فضای کافی روی دیوار دارید، پیشنهاد می شود. پرده های اتاق ها و سالن اصلی را به رنگ روشن انتخاب کنید؛ مگر آنکه تم دکوراسیون منزل عروس، چیزی غیر از رنگ های سفید یا خاکستری باشد. در قسمت ورودی خانه، داخل راهرو، نزدیک درب ورودی می ‌توانید از میزهای کوچک، جا کفشی، دیوارکوب ساده برای آویزان کردن کلید و حتی از گلدان ها یا قاب عکس استفاده کنید. قرار دادن یک جعبه یا یک محفظه استوانه ای شکل در نزدیکی ورودی خانه به عنوان جایگاه کیف یا چتر و لوازمی نظیر واکس کفش، چند پیشنهاد ساده هستند که به هزینه های زیاد نیاز ندارند.

ژیرو با پشت سر گذاشتن تیری آنری بهترین گلزن فرانسه شد!

البته که راهکارهای طراحی یک دکور لوکس و جذاب محدود به این ایده ها نیست، اما این راهکارها برای طراحی چنین سبک دکوراسیونی میتونه کمک قابل توجهی باشه. آشپزخانه تان زیباتر بنظر برسد، سعی کنید محیط آن را تمیز و مرتب نگه دارید. یکی از کارهای اشتباهی که مردم انجام میدهند، وسایل زیاد روی سطح کابینت ها قرار میدهند.

سبک طراحی فنگ شویی

یکی از فاکتورهای بسیار بااهمیتی که باید در ایجاد و طراحی دکوراسیون پذیرایی و حال مورد لحاظ قرار دهید، نورپردازی موثر و بهینه است. نورپردازی پذیرایی با استفاده از لوسترهای لوکس، دیوارکوب و آباژورهای قدی عالی خواهد بود و معمولا در محوطه حال، از نورپردازی ملایم ‌تری استفاده می ‌شود. به ویژه اگر تلویزیون در حال قرار گرفته باشد، ترجیح به نورپردازی ملایم خواهیم داشت. اما اگر یک سالن پذیرایی بزرگ در اختیار دارید، برای دکوراسیون آن، امکان آن را خواهید داشت تا ایده‌ های متنوع ‌تری را به کار بگیرید.

دکوراسیون پذیرایی

باید توجه داشته باشید که مهم‌ترین ویژگی سبک مدرن رنگ‌های ساده و خط‌های صاف و منظم است. شاید تصور کنید که سبک‌های داخلی دکوراسیون منزل محدود به دو یا سه مورد هستند. بنابراین انتخاب بسیار مناسبی برای چیدمان منزل به‌خصوص اتاق‌خواب است؛ که محل آرامش و آسایش شما پس از استرس‌ها و تنش‌های روزانه است. بهترین ایده در این مورداستفاده ترکیبی از رنگ موردعلاقه‌تان و دیگر رنگ‌هاست که به زیبایی هر چه بیشتر محل سکونت شما کمک می‌کند. با اجرای بایدها و نبایدهای طراحی دکوراسیون می‌توانید مطمئن باشید که انتخاب‌هایتان درست خواهد بود. اما ممکن است ایجاد تغییرات در ساختار خانه مانند رنگ جدید کف‌پوش‌ها تصمیم شما برای انتخاب مبلمان یا فرش را نیز تحت تأثیر قرار دهد.