شیک ترین خانه های ایران به همراه لاکچری ترین دکوراسیون‌ها از سراسر دنیا

او اتاق نشیمن خانه خودش را با صندلی های فرانسوی قرن هفدهم، یک کنسول مکزیکی قرن هجدهمی و یک میز جلو مبلی در کنارشان دکوراسیون کرده است. قانون خاصی در انتخاب سبک دکوراسیون وجود ندارد و سلیقه شخصی افراد تعیین کننده است. اما در نظر داشته باشید تناسب فاکتور بسیار مهمی است و بهتر است سبک انتخابی با متراژ منزل و ابعاد فضا و سایر مشخصات در تناسب باشد. به طور مثال استفاده از سبک سلطنتی و اشرافی در خانه های کوچک غلط است. ساده ترین تعریفی که می‌توان برای معماری داخلی ارائه کرد، این است که هنر معماری به معنی طراحی ساختمان ها و فضای بین آنها می باشد. ولی در عمل وظایف پیچیده تری بر عهده این افراد است، زیرا باید علاوه بر داشتن دانش نقشه کشی و طراحی نقشه ساختمان، با استفاده از قوانین بهینه سازی و خلاقیت فضای داخلی خانه ها را با توجه به نیازهای انسانی طراحی نمایند.

  • سبک چینی برای دکوراسیون داخلی با نام سبک شرقی هم شناخته می شود.
  • اگر اتاق خواب کوچکی دارید، می توانید از تخت خواب های بزرگی استفاده کنید که جمع شده و فضایی را اشغال نمی کند!
  • یعنی اینکه، علاوه بر جلوه زیبای داخلی، لازمه که فریم و محیط قاب هم لوکس و ارزشمند بودن اون رو به نمایش بگذاره.
  • عناصر روستایی مکعبی را در نظر بگبربد که برای حال و یا ترکیبی غنی از عوامل صنعتی، مینیمال و اسکاندیناویایی برای فضاهایی خاص که همه‌ی نشانه‌های معماری را در بردارد.
  • خرید مبلمان چوبی برای یک قسمت از سالن می تواند جلوه زیبایی را در آن قسمت به وجود بیاورد.

پس از گذشت مدتی، انسان‌ها به ایجاد تنوع و تغییر در محیط زندگی یا کار خود نیاز دارند. معمولاً بازسازی ساختمان و سازه ساختمان به دلایلی ازجمله فرسایش ساختمان، بالا رفتن سن و ماندگاری خانه و گاهی اوقات نیز هدف از بازسازی ساختار ساختمان برای تغییر کاربری آن است. برای اینکه ژاپن را واقعاً در فضا احساس کنید فضایی را در ورودی اتاق نشیمنتان درست کنید تا مهمان‌ها کفش‌هایشان را در آنجا بگذارند. سبک ژاپنی یک زیباشناسی واقعاً ساده برای دستیابی دارد و این زیباشناسی احساس کلی که از فضا می‌گیرید تغییر می‌دهد. درصورتی‌که به سبک زرین و جواهر مانند تمایل دارید، این سبک طراحی دهه‌ی ۱۹۲۰ می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

دکوراسیون منزل عروس ایرانی

دکوراسیون پذیرایی به شکلی اصلی ‌ترین بخش از دیزاین و دکوراسیون منزل محسوب شده و معمولا بیشترین وسواس و توجه را به چیدمان این قسمت داریم. به نظر می ‌رسد فارغ از این که دکوراسیون پذیرایی کوچک یا بزرگ را پیش رو داشته باشیم، می‌ توان بهترین و در عین حال متفاوت‌ ترین ایده‌ ها را در این فضای مهمان نشین خانه، پیاده‌ سازی کرد. بهتر است بدانیم که ایجاد تناسب در رنگ ها و اجزای داخلی منزل تاثیر خاصی بر روحیه افراد می گذارد. طراحی دکوراسیون داخلی شامل مکان های دیگر همچون بیمارستان ها، رستوران ها، فروشگاه ها و… نیز می شود. برای مثال استفاده از رنگ قرمز در رستوران ها و فست فودی ها باعث تحریک احساس گرسنگی افراد می شود.

استایلاسکاندیناویایی به رنگ مایه‌های شنی بستگی زیادی دارند و هر چه چوبتان سفیدتر باشد بهتر است. اگر در حال حاضر مبلمانتان را تهیه‌کرده‌اید چوب آن را کمرنگ‌تر کنید. سبک اسکاندیناویایی به میزان زیادی خودش را رواج داده به‌طوری‌که هر طرف که بچرخید چیزی اسکاندیناویایی هست. اگر زیاده‌خواه هستید یک لوستر شیک باید انتخاب شما به‌عنوان تجهیزات نور رسانی باشد. چه دوست داشته باشید چه نه سبک ویکتوریایی خوش‌طرح، درجه‌یک و به‌طور تعجب‌آوری به‌آسانی قابل‌دستیابی است. همیشه رنگ مایه‌های خاکی را برایاین سبک به کار ببرید (قهوه‌ای مایل به قرمزرنگی اساسی است)و دقت داشته باشید.

اگر طرفدار رنگ های ملایم برای دکوراسیون اتاق خواب خود هستید، بهترین رنگ، آبی روشن و سفید است. مثلاً برای اتاق خواب کودکان از رنگ های جذاب و پر انرژی باید استفاده کنید. در مقابل، برای اتاق خواب بزرگسالان، نورپردازی و ساده بودن بیشتر از هر چیز دیگری مهم است. همین رنگ ها در انتخاب سرویس خواب، روتختی، بالش ها و پرده ها هم وجود دارند.

بسیاری از افراد متوجه تفاوت میان سبک مینیمال و خشکی آزاردهنده و بی‌روح نمی‌شوند که البته این موضوع موردبحث ما نیست. مینیمالیسم چیزی بیشتر از یک گزینه طراحی است؛ این‌یک سبک زندگی است. قوانین مشخصی برای چیدمان آن وجود دارد و انعطاف‌پذیری سبک امروزی نسبت به مدرن بیشتر است و علاقه و تمایلات به‌روز مردم در آن گنجانده‌شده است. یکی از تفاوت‌های اصلی آن‌ها این است که سبک مدرن قدمت بیشتری دارد . قهوه‌ای و زرد ترکیب هیجان‌انگیزی است که طرحی آنتیک به فضا القا می‌کند. هنگامی‌که بارنگ‌های اشباع‌شده دیگر مانند قرمز بور گندی، آبی سلطنتی و زیتونی در فضا به کار رود.

چیدمان و دکوراسیون منزل عروس

ممکن است روزی، شما تصمیم به تعویض دکوراسیون خانه تان را بگیرید. پس برای داشتن نتیجه ی خوب در طراحی دکوراسیون خانه باید ابتدا، یک نقشه ی کلی از اجزا و چیدمان منزلتان را در ذهن تان در نظر بگیرید. و برای اجرای این طرح، در صورت لزوم از یک طراح داخلی مشورت بگیرید.

مهمترین نکات برای اجرای دکوراسیون آشپزخانه

هدف این کار جلوگیری از خسته‌کننده و یکنواخت شدن فضای خانه است. می‌توان در آشپزخانه نیز قسمتی از دیوار را با اشکال هندسی طراحی کنید. اگر اشکال هندسی و نظم آن‌ها را دوست دارید می‌توانید روی مبلمان خود چند کوسن‌ رنگی با نقوش هندسی قرار دهید. کارخانه شرکت رامسین با تولید لوازم خانگی چوبی با کیفیت میتواند راهگشای این مشکل باشد. تمامی لوازم تولیدی ایت کارخانه دارای گارانتی شرکت میباشند و با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات روز دنیا تولید میشوند. خرید لوازم و قرار دادن آن‌ها در منزل جلوی دست و پای شمارا می‌گیرد و خود لوازم نیز آسیب می‌بینند.

دکوراسیون های شیک و لوکس همیشه برای همه‌ی ما جذاب و دوست‌داشتنی بوده‌اند. با تمام زیبایی ظریف دو رنگ این صدف ها، شما نیازی به چیدمان میز عالی و فاخر ندارید، همین صدف ها برای زیبایی میز شما کافی هستند. به‌طور مثال می‌توان در جهت زیبایی بیشتر یک حمام از گل، تندیس و کف‌پوشی مناسب استفاده کرد و زیبایی خاصی در حمام ایجاد کرد. در قسمت بازسازی خانه و سرویس بهداشتی، درصورتی‌که متخصصان پس از مشاهده‌ی حمام و سرویس بهداشتی، تشخیص تعویض تأسیسات و شیرآلات موجود را دادند بایستی این موضوع عملی شود. در بحث بازسازی اتاق‌خواب، سلیقه فرد استفاده‌کننده از اتاق مهم است اما آنچه در تمامی اتاق‌خواب‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. می‌توانید تصمیم بگیرید که چه بخش‌هایی از ساختمان را تغییر دهید و از چه طرح‌هایی برای بازسازی منزل استفاده کنید.