طراحی دکوراسیون طراحی دکوراسیون داخلی شرکت طراحان دکور هنرمند

همچنین در بخش دولتی و خصوصی می‌توان به مدارس و مهد کودک‌ها دانشگاه‌ها، سالن‌های اجلاس و دفاتر خدمات دولتی نظیر دفاتر شهرداری و…اشاره نمود. 114 واحد دروس اختصاصی ،21 واحد دروس عمومی و 14 واحد اصلی به همراه پایان نامه را باید بگذرانید تا مدرک آکادمیک این رشته را دریافت کنید. لوسترهایی که بخشی از آن‌ها، کریستالی و بخشی هم برنزی و یا برنجی هستند، بیشتر موردپسند واقع می‌شوند. اگر دوست دارید دیوارها بلندتر به نظر برسند، چند تابلو عمودی را در کنار هم نصب کنید؛ و اگر مایلید دیوارها طولانی‌تر به نظر برسند، یک تابلوی افقی بر روی دیوار موردنظر نصب کنید. یک نقطه مرکزی یا کانونی برای سالن نشیمن انتخاب کنید و چیدمان لوازم را حول آن انجام دهید.

لازم به ذکر است که، طراحی دکوراسیون داخلی کاری کاملا تخصصی است و برای کسب نتیجه ی دلخواه، باید توسط کارشناسان و متخصصین انجام شود. گروه بازسازی آسان با داشتن کارشناسان و متخصصین در زمینه طراحی دکوراسیون منازل، ادارات و… می تواند شما را در این کار یاری کند. شما با سپردن پروژه خود به گروه بازسازی آسان می توانید در کمترین زمان مناسب با هزینه ی مقرون به صرفه پروژه خود را تحویل بگیرید. خیلی از افراد فکر می کنند دکوراسیون داخلی منزل کار بسیار ساده و پیش پا افتاده است و با سلیقه ی خود افراد انجام می شود.

وگرنه می‌توانید همانند باقی افرادی که در این رشته تحصیل کرده اند، همیشه به دنبال کار بگردید و در نهایت یک کار کارمندی با حقوق وزارت کار دریافت کنید که این مورد اصلا توصیه نمی‌شود. تا حد امکان به فریلنسری که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است، روی بیاورید و برای کشف استعدادتان در این رشته در زمانی که در حال تحصیل هستید، تا جایی که می‌توانید پروژه بگیرید. حتی در ابتدا به صورت رایگان و کارآموزی کار کنید تا بتوانید استعداد و خلاقیت خود را شکوفا کنید.

  • اگر در انتهای کار، طوری بود که بانو مگی اسمیت بتواند راحت بنشیند و احساس نکند جای او نیست کار را درست انجام داده‌اید.
  • فضای نشیمن در صورت وجود بهتره در کنار پنجره، شومینه یا قفسه کتابخونه باشه.
  • اگر قرار هست دفتر طراحی بزنید، خیلی راحت می تونید در دوره های مختلفی که توسط موسسات مختلف برای دیزاین و دکوراسیون داخلی برگزار میشه شرکت کنید.
  • اما با توجه به تجربیات و انجام پروژه‌های گوناگون برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل غالبا در مدت ‌زمان حداقل ۳ هفته کل پروژه از ایده تا اجرا نهایی خواهد شد.
  • یکی از مهم‌ترین آیتم‌های مهم در طراحی دکوراسیون داخلی در آشپزخانه، نور است.

تنها کافی است با اصول طراحی دکوراسیون و ابعاد گوناگون آن آشنایی داشته باشید. تا بتوانید در کمترین زمان ممکن یک فضای خاطره‌انگیز و جذاب را به وجود آورید. در این بخش قصد داریم تا شمارا به جنبه‌های مختلفی از طراحی دکوراسیون آشناسازیم.

سبک طراحی داخلی گیک شیک

یک پاسیو داخلی مدل باغ ژاپنی کار شده و سمت راست هم شومینه‌ای مدرن قرار گرفته. اینجا چند تا عنصر مختلفی با هم ترکیب شدن تا یک فضای دنج و راحت برای ما ایجاد کنن. موقع چیدمان از عناصر طبیعی هم استفاده کنید تا رنگ‌های مختلفی به اتاق بدید.

شما می توانید برای طراحی بخش ورودی منزل از سبک کلاسیک بهره بگیرید و برای طراحی محیط آشپزخانه از سبک امروزی استفاده کنید. دکوراسیون داخلی منزل سبک های مختلفی دارد که در هر کدام چیدمان، طرح ها و رنگ ها متفاوت می باشند. این سبک ها براساس علاقه و سلیقه افراد همچنین نوع منزل انتخاب می شوند. طرحینه به معرفی 10 سبک برتر می پردازد که هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند. معمولا در سفارشات طراحی دکوراسیون داخلی افراد دچار سردرگمی هستند و معمولا یک نمای کلی از طرح را در ذهن خود دارند و نمی توانند به طور دقیق جزئیات را توضیح دهند. بهتر است قبل از مراجعه با یک شرکت طراحی لیستی از چیزهایی که می خواهیم را تهیه کرده و در اختیار آن ها قرار دهیم.

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک سنتی

اگر آشپزخانه موردنظر فضای کوچکی داشته باشد، این سه بخش به‌صورت خطی قرار می‌گیرند. دکوراسیون داخلی چینی شاید بتوان گفت تا حدود زیادی شبیه دیزاین ژاپنی است؛ اما تزئیناتی که در آن به کار می‌رود آن را کاملاً متمایز می‌سازد. در چیدمان به روش ساحلی، رنگ‌ها مهم‌ترین نقش را بر عهده‌دارند تا حال و هوای دریا و ساحل را به خانه شما بیاورند. تک‌تک بخش‌های مورداستفاده در مبلمان به رنگ‌های آبی و کرم‌رنگ انتخاب می‌شوند. به خاطر داشته باشید که از رنگ آبی فیروزه‌ای می‌توانید در بخش‌های مختلف استفاده کنید.

در این سبک از چیدمان داخلی معمولا از رنگ های سفید یا طلایی، زیتونی و آبی درباری استفاده می‌شود. شما به راحتی با قرار گرفتن در فضا حس و حال ساحل را درک می کنید. ویژگی بارز این سبک استفاده از رنگ ها و المانهایی است که ناخوداگاه شما را به یاد ساحل می اندازد. برای داشتن چنین دکوراسیونی به راحتی می توانید از المانهایی مانند صدف، وسایل حصیری، چوب و…. سبک مدیترانه ای در دکوراسیون داخلی ، بیشتر فضای باز به خصوص، دریا و نور خورشید را تداعی می کند.

سفیدکاری نیز پس از خشک شدن گچ‌وخاک می‌بایست آغاز شود تا در انتها دیواری صاف و تمیز داشته باشیم. سایه‌هایی کم‌رنگ از رنگ آبی، کرمی‌ها و عاجی (سفید مایل به زرد) بهترین پالت همپتونز را درست می‌کنند. با دیوارهای سفید وکفپوشی از الوار اساس کار را بسازید و ازاینجا به بعد مسئله، نقاط برجسته است. فنگ شویی نوعی فلسفه برای ایجاد تعادل در خانه برای ایجاد هارمونیو افزایش آرامش به زندگی روزمره‌ی شما است. هنگام انتخاب مبلمانتان هدفتان خرید آن‌هایی باشد که پایه‌هایی کوتاه نسبت به زمین داشته باشد.