طراحی دکوراسیون طراحی دکوراسیون داخلی شرکت طراحان دکور هنرمند

این موضوع رو نباید دست کم گرفت، اینکه برای هر قسمت از خانه یک سبک دکوراسیون انتخاب بشه، اتفاق جالبی نیست و آشفتگی ایجاد می‌کنه. تعادل فضایی و بصری الزاما به معنای تقارن نیست، اتفاقا تقارن بیش از حد اصلا در دکوراسیون داخلی توصیه نمیشه. ایجاد نقطه کانونی چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ بصری در فضاهای داخلی اهمیت زیادی داره. مثلا در نشیمن با استفاده از یک شومینه یا کتابخانه، میشه نحوه چیدمان مبل‌ها رو تعیین کرد و چشم‌ها رو به این نقطه معطوف کرد یا با استفاده از یک اکسسوری خاص، دیواری با رنگ و طرح ویژه، اثری هنری توجه‌ها رو جلب کرد. نورپردازی مصنوعی هم بهتره برای هر فضا به صورت اختصاصی طراحی بشه و از نورپردازی کلی پرهیز کنین. تنوع نوری اهمیت زیادی داره، یعنی سعی کنید نورهای گسترده، خطی و نقطه‌ای رو در کنار هم داشته باشین، حتی میشه رنگ‌های مختلف نوری رو به کار برد.

  • طراحی داخلی ساحلی محیطی نورانی، روشن و شاد دارد که اغلب به رنگ‌های خنثی و غرق در اشعه‌ی خورشید دارند.
  • نکته جالب اینجاست که طراح داخلی و طراح دکوراسیون به هیچ عنوان نباید در کار یکدیگر دخالت بکنند و هرکدام کار مستفل خود را دارند.
  • در این سبک شما می توانید هر چیزی را که در سبک های دیگر پسندیده اید استفاده کنید.
  • مبل‌های استیل، مبل‌های راحتی، مبل چستر، مبل کلاسیک و … از جمله وسایلی هستند که به راحتی می‌توانید با به کارگیری آنها در دکوراسیون منزل خود به تکمیل سبک چیدمان داخلی منزل بپردازید.
  • اینکه شما چه می‌خواهید و یا چه رؤیایی در سر دارید سرلوحه تمام تصمیمات و مدیریت بهینه برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل می‌باشد.

استفاده از کابینت‌های پوشیده یا دکوری و قفسه‌های باز هم کاملا به سلیقه شما برمی‌گرده. به چه معنی؟ یعنی شما باید اسباب آسایش و راحتی رو در کنار عناصر زیباشناختی توامان داشته باشین. اگر دقت کرده باشین هنرمندان در دنیای خاص خودشون زندگی می‌کنن، طبیعت منبع الهامشون هست و جزئیات براشون بسیار اهمیت داره.

دکوراسیون سبک فرانسوی چیست؟(معرفی 50 مدل،ویژگی،رنگ بندی)

قوانین مشخصی برای چیدمان آن وجود دارد و انعطاف‌پذیری سبک امروزی نسبت به مدرن بیشتر است و علاقه و تمایلات به‌روز مردم در آن گنجانده‌شده است. توجه داشته باشید که فقط خرید لوازم گران‌بها صرف زیبایی و نمای کلی چشم‌نواز را تأمین نمی‌کند. قهوه‌ای و زرد ترکیب هیجان‌انگیزی است که طرحی آنتیک به فضا القا می‌کند.

استفاده از چنین حمامی می‌تواند حسی از آرامشی ساده در زندگی شما داشته باشد. قطعا همه شما از لذت یک دوش آب گرم در انتهای روزی سخت و طولانی استقبال می‌کنید. خصوصا که در پایان این دوش لذت‌بخش خودتان را در مقابل یک آینه زیبا و هماهنگ با فضای حمام تماشا کنید.

سبک فرانسوی

شعله های آتشی که در شومینه دیده می شوند یک عنصر طبیعی در فضای خانه به حساب می آیند که چشمان اعضای خانواده را نوازش می دهند. علاوه بر این موارد خود شومینه می تواند علاوه بر سیستم گرمایشی یک وسیله برای زیبایی بیشتر خانه به حساب بیاید. از این نوع سبک بیشتر برای ویلاهای شخصی استفاده می شود که چشم انداز آن ها دریا باشد. در این نوع ویلاها که سبک مدیترانه ای دارند بیشتر از وسیله های گران قیمت و لوکس استفاده می شود که در اصطلاح محیطی بسیار لاکچری ایجاد می شود. امروزه استفاده از این نوع سبک در خانه ها و آپارتمان های شهری نیز رواج پیدا کرده است به طوری که در آن ها بیشتر از رنگ های قهوه ای، خاکی و رنگ های متمایل به قرمز استفاده می شود.

شاید باورتان نشود که آن‌ها تا چه میزان می‌توانند تغییر به وجود بیاورند. تا بتوانیم یک نقشه کلی از تمامی فعالیت‌ها در اختیار داشته باشیم و بر اساس آن، هم گزینه‌های مختلف را در تمامی قسمت‌ها موردبررسی قرار بدهیم و هم برای سرعت بخشیدن به امور از آن‌ها استفاده کنیم. کافی است باور کنید که با داشتن بودجه محدود هم می‌توان زیبایی آفرید! معمولا اهالی خانه وقت بیشتری را در آن سپری می‌کنند و اغلب تراکم بالایی از اثاثیه را در آن جای می‌دهیم. در این سبک از رنگ‌های آبی، سبز و سفید بیشتر به کار برده می‌شود. یکی از کارهای سختی که در منازل با متراژ بالا باید انجام داد، پر کردن فضای آن است.

امکان طراحی داخلی منزل شما به صورت دورکاری نیز امکانپذیر است. لطفاً در صورت امکان از منزل خودتان عکس و فیلم تهیه کنید و برای ما واتساپ کنید. پس از بررسی اولیه کارشناس ما اقدام به استعلام قیمت طراحی داخلی منزل برای شما خواهیم کرد. امکان اجرای پروژه بازسازی منزل در اصفهان هم در صورت تمایل شما مقدور است. در سبک مدرن استفاده از گل‌ها و گیاهان زینتی از جایگاه خاصی برخوردار است. در این شیوه دکوراسیون داخلی، سادگی و به عبارت بهتر مینیمال بودن مهم‌ترین نکته‌ای است که باید مدنظر قرارداده شود.

انتخاب طرحی برای پنجره و درب ورودی، خانه را از نمای بیرون قشنگ‌تر جلوه می‌‌دهد. پنجره‌های چوبی و دوجداره در معماری کلاسیک کاربرد فراوانی دارد. میتوانید در این صفحه نمونه‌هایدکوراسیون کابینت آشپزخانهرا مشاهده کنید. فضای مورد‌نظر را شلوغ نکنید، وسایلی که خیلی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و با محیط شما هم‌خوانی ندارند را دور بریزید. دکوراسیون سبک لاکچرییک مثال ساده برای این سبک از دکوراسیون، دکوراسیون سبک فرانسوی است، این نوع از چیدمان به اندازه‌ای با سبک لاکچری گره خورده است که اکثر اقلام دکوری آن را با نام سبک فرانسوی می‌شناسند.

بهترین شرکت نورپردازی ساختمان + لیست ۱۰ تایی

ولی سبک های دیگری نیز وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد. دکوراسیون مدرن پرطرفدار در عین حال ساده و جذاب می باشد .این سبک از خطوط صاف و منظم به همراه رنگ های روشن و تزیینات ساده بهره می گیرد تا حس طراوت و تازگی را در کل فضا به ارمغان آورد. امروزه کوچک بودن متراژ آپارتمان ها و خانه ها باعث شده که مردم درصدد بر بیایند که از بیشترین پتانسیل موجود در فضای خانه برای کارهای خود استفاده کنند. به نمایش گذاشتن ظرف های تزیینی و پذیرایی زیبا و چشم نواز با استفاده از بوفه و ویترین ها انجام می شود. همیشه بهترین جایگاه برای قرار دادن بوفه و ویترین قسمت پذیرایی و غذاخوری خانه است.

اینکه کابینت ممبران را در آشپزخانه به کار ببرید یا کابینت های فلزی و غیره، در صورتی می توانند بهترین بازخورد را داشته باشند که رنگ آنها متناسب با رنگ بندی داخل منزل باشد. به عبارت دیگر، باید نوعی هارمونی عالی را میان اتاق نشمین و آشپزخانه ایجاد نمود. شما در شرکت هیرادانا می‌توانید تمامی خدمات مربوط به طراحی داخلی و طراحی دکوراسیون منزل و … در این مجموعه شاهد ارائه‌ی خدمات شایسته و برتر در زمینه دکوراسیون داخلی، طراحی نما، دکوراسیون اداری، بازسازی ساختمان، طراحی ویلا در سبک های معماری کلاسیک و معماری مدرن همراه با نظارت و اجرا و پشتیبانی کامل خواهید بود. برای تبدیل فضای داخلی دکوراسیون منزل خود به سبک مدرن می توانید از یک تک رنگ جذاب، به خصوص برای پوشش دیوارها، سقف و سایر وسایل استفاده کنید. معمولا افرادی که به دنبال محیطی پر از آرامش هستند علاقه زیادی به طراحی داخلی مدرن دارند و معمولاً با استفاده از یک تک رنگ، فضای مدرن در خانه حاکم می‌شود که در بردارنده یک زندگی راحت و پر از آرامش می باشد.