طراحی های زیبای دکوراسیون پذیرایی مجله تصویر زندگی

اگر به دنبال سبکی گرم، کاربردی و آسوده و آرام دارید، دکوراسیون خانه‌ی روستایی مدرن یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. یکی از مشهورترین (بدون محدودیت) در سبک‌های طراحی داخلی، دکوراسیون بوهیمیایی نوعی آزادی و بی‌پروایی ارائه می‌دهد که بسیار جسورانه و سرمست کننده است. سبک فرانسوی ترکیبی دگرگون‌شده از سبک آنتیک فرانسوی، شابی شیک و عناصر طراحی داخلی خانه‌های روستایی و عوامل فریبنده معرفی می‌شود. سبک معاصر کاملاً مطابق بازمان است و برعکس سبک‌های طراحی داخلی مدرن هر چیزی از آینده‌نگری دهه‌ی ۵۰ تا سال‌های اخیر را شامل می‌شود.

آنچه بیشتر از هر چیز در این طراحی دخالت دارد، ذوق و سلیقه شما در انتخاب طرح ها رنگ ها و ابزارهای تزئین منزل است. یکی از مهمترین طیف رنگی که برای دکوراسیون منزل عروس به ذهن می ‌رسد، رنگ ‌های سفید، نقره ای و صورتی هستند. در هر قسمت که از این طیف رنگی استفاده کنید، آن قسمت را به یک فضای دلنشین تبدیل خواهید کرد.

  • با اینکه طراحی فضای پذیرایی کوچک، محدودیت­ های خود را دارد ولی دلیل نمی­ شود که نتوانیم یکدکوراسیون پذیرایی کوچک زیبا و شیک داشته باشیم.
  • با اینکه سیستم سازه‌‌ای ساختمان، الگو و فرم‌های اصلی فضا داخلی را تعیین می‌کند اما شکل دهی به فضا در طراحی دکوراسیون داخلی از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • وقتی پای وسایل برجسته در میان باشد برای بافت‌های روی کوسن‌ها و رو رختخوابی هایتان هیجان‌زده‌تر می‌شوید.
  • همانطور که در فیلم های سامورایی دیدید چینی ها و ژاپنی ها از میز هایی با ارتفاع کم و مربعی شکل استفاده میکنند و مانند ما ایرانی ها از تشک به جای تخت استفاده میکنند.
  • این سبک از دکوراسیون داخلی زمانی ایجاد می‌شود که برای طراحی دکوراسیون و استفاده از المان‌های دکوری با توجه به طراحی و چیدمان در دوره‌های گذشته انتخاب صورت گیرد.

یکی دیگر از اصول مهم برای طراحی دکوراسیون منزل شیک، استفاده از نور پردازی مناسب است. برای داشتن یک نور پردازی ایده آل برای سبک خانه تان حتما با یک طراح داخلی منزل مشورت کنید. یکی از ساده ترین و متداول ترین ایده هایی که می توانید دکوراسیون منزل کوچک خود را تغییر دهید و آن را به یک فضای لذت بخش تبدیل کنید، این است که دیوارهای خانه را به رنگ سفید نقاشی کنید. رنگ های سفید و خاکستری روشن یا نقره ای درخشان، به ‌طور ذاتی می توانند جلوه بصری یک فضا را افزایش بدهند.

سلیقه لیزا آدامز طراح لباس معروف هالیوود، قاب و جالباسی فلزی و سقف زردرنگ برای کمد دیواری است. مبل کلاسیک لوییز از طرح های خاص و لاکچری مبلمان استیل محسوب می شود.در مرکز تاج کاناپه یک منبت گلبرگ دار که در دوطرف آن پیچک های قرینه کار شده و کل .. مبل ال اقلیما یک کار ویژه بوده که در عین راحتی، زیبایی چشم نوازی به منزل شما می بخشد. این مبل خوش ساخت بسیار مقرون به صرفه بوده و از دوام بالایی بر.. مجله کوروش محتواهای جامع و به روزی از آموزش های آشپزی، سبک زندگی، سلامت، فیلم و سریال و علم و تکنولوژی به شما ارائه می دهد.

چگونه ایده های دکوراسیون داخلی پذیرایی را پیدا کنیم؟

در جامعه می‌توانید آپارتمان‌هایی را پیدا کنید که حتی ۴۰ متر مربع فضا دارند. شاید از خود بپرسید که چگونه می‌توان بهترین دکوراسیون را برای این ۴۰ متر یا حتی ۶۰ متر ایجاد کرد؟ اگر ایده ها و ترفند هایی که در قسمت بالا معرفی کردیم را اجرا کنید، قطعاً فضای دلنشین و آرامش بخش خواهید داشت. برای اینکه از ازدحام و بی نظمی داخل آپارتمان کوچک خود جلوگیری کنید، برنامه ریزی برای طراحی دکوراسیون منزل کوچک را به شرکت‌های با تجربه واگذار کنید. آنها بیشتر در این زمینه تخصص دارند و ایده هایی را به شما معرفی می‌کنند که مطابق با هزینه های شما باشد. یکی دیگر از ترفندهایی که به شما کمک می کند دکوراسیون منزل کوچک را ساده تر و زیباتر طراحی کنید، استفاده از مبلمان چندمنظوره است. مبلمان چند منظوره عبارت است از مبلمان راحتی که به صورت چیدمان L، در زاویه ها کنار سالن قرار می‌گیرند و مجهز به میزهای کوچک روی دسته مبل هستند.

اثر فرش ها زیبا و خوش رنگ در طراحی دکوراسیون شیک

همون طور که از اسم این سبک مشخصه، الهام گرفته از سبک های دوران انقلاب صنعتی اروپاست. در خیلی از دکوراسیون های طراحی شده با این سبك، حسی كه به شما القا می شه، حس ناتمام بودن اون طراحی هست! مثلا در این سبك ممكنه در ظاهر دكوراسيون استفاده از آجر یا چوب رو ببینید! میشه گفت يك خونه طراحی شده با این سبك، نسخهی بازسازی شده ای از يك ساختمون صنعتيه! در اون دوره از تاریخ اروپا، مبلمان چرم طرفدارن زیادی در بین اشراف و كارخونه دارها داشته و به همين دليل به يكي از عناصر جدایی ناپذير سبك صنعتی تبدیل شده است.

جدیدترین طراحی دکوراسیون داخلی منزل براساس رنگ روز و همچنین ترند سال تعیین میگردد. برای اینکه بتوانید آخرین فضای داخلی خانه خود را انتخاب کنید، باید قسمت به قسمت عمل کنید. یعنی باید اصول و ایده ها را به طور جداگانه برای هر قسمت در نظر بگیرید و در عین حال به هماهنگی کلی آنها نیز توجه کنید. یکی از رایج ترین و متداول ترین شیوه های طراحی دکوراسیون داخلی منزل، توجه به نورپردازی محیط است. شما با هر سبک نورپردازی می توانید آپارتمان هایی با متراژهای مختلف را طراحی کنید و نمای جذاب تری به وجود آورید. تکنیک نورپردازی برای آپارتمان های کوچک به این صورت است که لامپ هایی با رشته سیم های بلند استفاده کنید تا نور را بر یک نقطه متمرکز کنند.