طراحی های زیبای دکوراسیون پذیرایی مجله تصویر زندگی

از سوی دیگر در سال‌های آخر استفاده از آجر برای تمام یا بخشی از دیوار سالن نشیمن بسیار محبوب شده است. برای این‌که کارتان آسان شود از کاغذ دیواری‌های جدید که به راحتی با چسب به دیوار می‌چسبند استفاده کنید. لازم نیست تمام دیوار را آجر یا کاغذ دیواری کنید می‌توانید فقط برای یک یا دو دیوار از این طرح‌ها استفاده کنید.

  • استفاده از قاب عکس برای تزیین سالن پذیرایی بسیار ایده آل می باشد.
  • یکی دیگر از ایده‌ های دکوراسیون پذیرایی، استفاده منحصر از کاناپه برای ایجاد چیدمان فضا است.
  • شما می‌توانید برای مشاوره رایگان در مورد نحوه دکوراسیون فضای خود همین‌الان با شماره‌های ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱ به‌طور مستقیم تماس بگیرید.
  • مطابق با سلیقه خود می توانید یک یا چند رنگ را برایدکوراسیون اتاق خواب کوچک انتخاب کنید.

می توانید یک گوشه دنج برای آرامش گرفتن درست کنید و در آن صندلی راک قرار دهید تا در سکوت به استراحت بپردازید. سومین نکته که می تواند دکوراسیون اداری را بهتر و زیباتر جلوه دهد این است که برای شرکت ها یا دفتر کار که نیاز به پارتیشن بندی دارند، پارتیشن هایی از جنس شیشه – بهترین انتخاب است – استفاده کنید. شیشه ها مهم ترین مصالح در دنیای طراحی دکوراسیون اداری به سبک مدرن هستند. شیشه برای محیط های کاری در آسمان خراش ها و برج های مهم بسیار به کار می رود. طراحان در سراسر جهان از عنصر شیشه برای سبک مدرن دردکوراسیون اداری بسیار استفاده می کنند.

طراحی دکوراسیون آرت دکو

رنگ سفید برای تمامی فضاهای کوچک و بزرگ مناسب است.همانطور که در بالا اشاره کردیم شما می‌توانید از رنگ‎ سفید برای همه بخش‌های منزل استفاده کنید. مثلا در اتاق خواب و اتاق ناهارخوری که دکوراسیون آن‌ها در عکس‌های زیر نشان داده شده‌ است، رنگ سفید به عنوان رنگ غالب اتاق انتخاب شده است و فضای لوکسی ایجاد کرده است. یکی از اصلی‌ترین اصول طراحی دکوراسیون منزل این است که هرگز کار خرید لوازم موردنیاز برای دکور کردن خانه را با خرید مبلمان شروع نکنید.

تعبیر خواب

اگر تجربه ای در استفاده از ابزارهای دکوراسیون داخلی ندارید، این کار را به متخصصان این حوزه واگذار کنید. برای دکوراسیون منزل ایرانی، از نورپردازی ها و اکسسوری غافل نشوید. اگر بتوانید مجموعه ای از قاب عکس های کوچک و بزرگ را با چیدمانی جذاب بر روی دیوار نصب کنید، بهترین دکوراسیون منزل در قسمت سالن پذیرایی، نزدیک درب ورودی یا سالن مطالعه را ایجاد خواهید کرد. مجموعه ای از قاب ها روی دیوار، بهترین ایده دکوراسیون داخلی است که در سال ۲۰۲۰ نیز از آن استقبال شده است. ایده دیگری که می‌توانید بهترین دکوراسیون منزل را اجرا کنید، در حقیقت، استفاده از تابلوهایی با ابعاد و اندازه های بسیار بزرگ است.

بسیاری از دختران تمایل دارند روی تخت خواب خود به انجام فعالیت های درسی خود بپردازند در حالی که چنین کاری باعث کاهش تمرکز و ایجاد خواب آلودگی می شود. بنابراین در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه باید یک میز و صندلی راحت برای مطالعه وجود داشته باشد و ترجیحا در نقطه ای قرار بگیرد که رو به روی تخت خواب نباشد. زمانی که در حال انتخاب طرح ها و مدل های دکوراسیون داخلی پذیرایی هستید، به این عامل توجه کنید که آن مدل بخصوص، چه احساسی در شما به وجود می آورد.

یکی از جذاب ترین جدیدترین دکوراسیون داخلی که در سال 1400 و سال های آینده، در خانه ها استفاده می شود، سینک های سیمانی در حمام و روشویی است. در آینده دکوراسیون داخلی، سیمان به یک ماده محبوب و قابل استفاده در خانه تبدیل می شود. این یک ماده عالی، برای ایجاد یک سبک مدرن اما متفاوت در فضای شما ایده آل است.