فروشگاه اینترنتی اسباب بازی فکری آموزشی | takdoo-تکدو

فروشگاه اینترنتی اسباب بازی فکری آموزشی | takdoo-تکدو

بنابراین انتخاب اسباب بازی 6 تا 12 سال برای سلامت روان کودک اهمیت فراوانی دارد که کارشناسان هدهد فرآیند انتخاب را برای شما آسان کردند و مجموعه‌ای از بهترین اسباب‌بازی‌ها را جمع‌آوری کردند که می‌توانید در این صفحه مشاهده و خرید کنید. بله، بازی بین یک فروشگاه اینترنتی اسباب بازی در ایران است که امکان خرید حضوری اسباب بازی را دارد، میتوانید خرید اسباب بازی خودتون را به صورت حضوری از شوروم (نمایشگاه دائمی اسباب بازی) با بهترین و مناسب ترین قیمت انجام دهید. ما در نمایشگاه اسباب بازی سرزمین اسباب بازی در زمینه پخش اسباب بازی و فروش عمده اسباب بازیفعالیت میکنیم. برای اینکه از مزیت پرداخت درب منزل فروشگاه اسباب بازی آرتی کالا بهره‌مند شوید نیازی نیست حتما در شهر خاصی زندگی کنید. آرتی کالا این امکان را برای تمام مشتریان خود در سراسر کشور فعال کرده است.

  • این ماشین بستنی فروش موزیکال، مناسب رده سنی 18 ماهگی به بالا می باشد.
  • اسباب بازی چوب خط آموزش ریاضی و اعداد؛ دارای بیش از 70 قطعه می باشد.
  • این محصول یک کیت آموزشی ربات خورشیدی است که به شش مدل مختلف ساخته می شود.
  • این محصول ساچمه های پلاستیکی کلت های فلزی و یوزی تیر پرتابی می باشد که شامل 600 عدد ساچمه است.

اسباب بازی ها یکی از مهم ترین و سرگرم کننده ترین وسایل بازی و تفریح برای هر فردی ودر هر سنی می تواند باشد. امروزه toys گذشته از جنبه تفریح و سرگرمی یکی از پر اهمیت ترین نیازی های کودکان جهت یادگیری و پرورش خلاقیت های نهفته آنها خصوصا از بدو تولد تا هفت سالگی میباشند . اسباب بازی چوبی برش میوه و حیوانات دریایی؛ دارای 10 قطعه می باشد. در هر کدام از این مدل ها چهار میوه و یا حیوان وجود دارد که به وسیله چاقوی چوبی بی خطر موجود بر روی محصول، می توان آنها را از وسط به دو نیم تقسیم کرد و دوباره و به راحتی به هم بچسباند.

اسباب بازی های مناسب سن سه تا پنج سالگی

یکی از این ویژگی‌ها مواد اولیه تشکیل دهنده اسباب بازی است که باید از مواد اولیه و با کیفیت تولید شده باشند زیرا این گروه از کودکان بسیار حساس هستند و مواد شیمیایی غیر استاندارد تأثیرات بدی بروی آنها خواهند داشت. ویژگی بعدی رنگ مورد استفاده در تولید اسباب بازی است که علاوه رنگ‌بندی شاد باید از مواد غیر شیمیایی استفاده شده باشد زیرا کودک این وسایل را بسیار در دهان خود می‌کند و در صورت مناسب نبودن رنگ تأثیرات مخربی به روی کودک خواهد داشت. ویژگی بعدی جنس بدنه اسباب بازی است که حتماً باید نشکن بوده و از مواد مستحکم و با دوام تولید شده باشد. باید توجه داشت هیچ قطعه تیزی نداشته باشد و هیچ قطعه کوچکی از آن جدا نشود زیرا کودک قطعات کوچک را می‌خورند و شاید باعث خفگی کودک شود. ویژگی دیگر در این سری از اسباب بازی آموزشی بودن آن است تا کودک در زمان بازی علاوه بر سرگرمی توانای‌های خود را بالاتر ببرد و از حواس پنجگانه خود بهترین استفاده را داشته باشد تا باعث تقویت این حس شود.

عروسک دست ساز

در این سن بازی‌های فردی، که به صورت دویدن و بالا رفتن بود، به صورت بازی‌های جمعی درمی‌آید. کودک بیشتر اوقات با کودکان دیگر بازی می‌کند، ولی یک همبازی را ترجیح می‌دهد و تمایل به بازی در گروه‌های کوچک در او دیده می‌شود، بازی ابداع می‌کند و در هنگام بازی قواعد و مقررات آن را تغییر می‌دهد. کودکان از طریق بازی کردن ، آموزش شمارش اعداد ، آموزش رنگها ، شکل و سایز‌ها را نیز می‌آموزند. زمانیکه کودکان در محیط‌های محرک‌آمیز بازی می‌کنند سطح فکری آنها نیز بالا می‌رود. تمام این پرش‌ها و هماهنگی‌هایی که در طی بازی انجام می‌‌دهد، رشد حرکت‌های درشت و مهارت‌ حل مسئله را در او تقویت می‌کند.

بنابراین انتخاب وسایل مناسب برای بازی که بدون دغدغه خاطر فرزندتان را ساعت‌ها سرگرم سازد می‌تواند به شما در تربیت کودکتان کمک کند. فروشگاه آرتی کالا ، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است . تمامی افراد به راحتی می توانند محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی آرتی کالا سفارش دهند و با بهترین قیمت و امکان پرداخت بصورت آنلاین و یا ” پرداخت هنگام تحویل کالا ” محصولات خود را سفارش دهند.