مدل دکوراسیون منزل لاکچری با طرح های سال 2020

پیشنهاد می کنیم که رنگ ها را برای دکوراسیون داخلی به صورت مخلوط یا ترکیبی استفاده کنید. اگر می خواهید دکوراسیون شما کاملاً برجسته باشد، الگوهای رنگی را انتخاب کنید که از نظر زیبایی ظاهری، جذاب و دلپذیر باشند و نظر بیننده را به خود جلب نماید. به علت وجود وسایل خاص و ویژه‌ ای که در خانه ‌های ایرانی وجود دارد، می توان یک سبک مجزا برای دکوراسیون داخلی منازل ایرانی در نظر گرفت و در خیلی از جاهای دنیا این سبک شناخته شده است و قدمت اصالت زیادی دارد. استفاده از ستون‌های بلند و ایوان ‌های مرتفع یکی از اصلی ترین ویژگی های طراحی داخلی منازل ایرانی است و شما می توانید از فرش ایرانی و پرده های متناسب با آن برای تکمیل این سبک استفاده کنید.

  • دکوراسیون داخلی سبک چینی یکی از منحصر به فرد ترین ایده های طراحی داخلی محسوب می شود.
  • بر خلاف تصور عموم جامعه که رنگ های سورمه ای و آبی را بهترین رنگ ها برای اتاق پسران می دانند، با اندکی سلیقه می توان اتاق را با رنگ های شاد تری زیبا کرد.
  • شما هر لوازم ابزار و وسایل را نمی توانید داخل حمام استفاده کنید.
  • در تصویر بالا ترکیبی از مبلمان منحصربه‌فرد و به سبک‌دست ساز، آویزهایی باسیم‌های به سبک صنعتی و صندلی‌های چرم خاصی را مشاهده می‌نماییم.
  • مهم این است که بتوانید در هنگام خرید مبلمان و اکسسوری درست انتخاب کنید و چیدمان صحیحی با توجه به ابعاد فضای پذیرایی داشته باشید.

زمانی که ساله های زیادی از ساخت خانه ی شما گذشته باشد، احتمال خرابی و خسارت اجزای خانه و یا خطرات دیگر با گذشت زمان زیاد می شود. در این حین شما میتوانید با نو کردن وسایل خانه و یا حتی تغییر در چینش آنها، حتی دکوراسیون منزلتان را تغییر دهید. دیوار را از یک فاصله حدودا 30 سانتی­متری نزدیک سقف رنگ آمیزی نمایید. این کار باعث می ­شود که ارتفاع دیوارها و سقف بلندتر و در نتیجه فضای شما بزرگ­تر نشان داده شود. انتخاب این رنگ می­ تواند هماهنگ با رنگ مبلمان، پرده و حتی فرش خانه شما انجام شود.

حمام با دوش که از سنگ طبیعی ساخته شده است، نمونه ای بسیار جدید و مدرن از این طراحی محسوب می شود. به همین دلیل شاید نیاز دارید که با اصول طراحیدکوراسیونآشنا شوید و بدانید که برای زیباتر کردن خانه یا محل کار از چه روش ها و ابزارهایی استفاده کنید. در این قسمت تصمیم داریمدکوراسیون داخلی را تعریف کنیم و در مورد برخی از سبک ها و نکات مهم در این مهارت، صحبت می کنیم. بنابراین اگر فکر می کنید که اتاق کار، سالن نشیمن، اتاق خواب، انباری خانه و …، شما به تغییرات نیاز دارد، با ما همراه باشید تا کارهای ساده ای را بیاموزید که به شما بسیار کمک می کنند.

دکوراسیون منزل از طراحی تا بازسازی منزل قدیمی

هرچه بتوانید سیستم های نورپردازی و روشنایی مدرن تری را انتخاب کنید، زیبایی دکوراسیون منزل کوچک شما بیشتر خواهد بود. برای تبدیل فضای داخلی دکوراسیون منزل خود به سبک مدرن می توانید از یک تک رنگ جذاب، به خصوص برای پوشش دیوارها، سقف و سایر وسایل استفاده کنید. معمولا افرادی که به دنبال محیطی پر از آرامش هستند علاقه زیادی به طراحی داخلی مدرن دارند و معمولاً با استفاده از یک تک رنگ، فضای مدرن در خانه حاکم می‌شود که در بردارنده یک زندگی راحت و پر از آرامش می باشد. البته این تک رنگ بودن فضای خاصی را در قسمت‌های مختلف خانه ایجاد می کند. این تک رنگ می تواند یا رنگ سفید باشد یا رنگ های روشن طوسی و غیره که استفاده از آنها می تواند درخشش منزل شما را بیشتر کند و خانه را بزرگتر نشان دهد. شما میتوانید با انتخاب یک رنگ و طرح مناسب فضای خانه را بزرگتر جلوه دهید و یا باعث پوشش نواقص یک خانه شويد.

انواع رنگ هایی که در گروه قرمز، نارنجی، بنفش، صورتی تند، قهوه ای تیره، زرد روشن قرار می‌گیرند، نمونه‌ای از این رنگ ها محسوب می شوند. به کارگیری قفسه های تمام قد، یکی از بهترین روش ها برای جان بخشیدن به فضای اتاق در طراحی یک دکوراسیون شیک است. لودو لفبور که یک سرآشپز معروف فرانسوی است، برای نگهداری مجموعه کتاب های آشپزی خود که بیش از 1000 جلد است، از این سبک در طراحی خانه خود در لس آنجلس استفاده کرده. دکوراسیون کلاسیک یا سلطنتی از انواع دکوراسیون های داخلی است که از زمان های گذشته تا به امروز مورد توجه اغلب طراحان داخلی و افراد قرار گرفته است و در بیشتر منازل از این سبک دکوراسیون استفاده می شود. با این که آپارتمان بسیار کوچک هست اما هر قسمت از منزل با حفظ حریم خصوصی مناسب از قسمت هاي اجتماعی منزل جدا شده هست.

به طور مثال، در تم دکوراسیون منزل به رنگ قهوه ای، شما می توانید از قهوه ای روشن، قهوه‌ای شکلاتی، زرد کم رنگ، نارنجی تیره و قهوه‌ای سوخته استفاده کنید. اتاق نشیمن با سبدهای حصیری، یکی از جدیدترین دکوراسیون داخلی است که در سال های آینده وجود خواهند داشت. سبدها و آویزهای حصیری و چوبی می توانند جایگزینی عالی برای گالری عکس معمولی روی دیوار باشند. آویزهای حصیری، گلدان های حصیری، دستبافت های رنگی و …، برای زیباتر کردن سالن و قسمت های مختلف خانه بسیار مناسب اند. دکوراسیونداخلی هنر تزئین یک خانه مسکونی یا محل کار است؛ این کار با توجه به سلیقه و سبک مورد پسند افراد امکان پذیر است. دکوراسیون داخلی شامل انتخاب طرح ها و طیف های رنگی، متریال کفپوش، مبلمان، آثار هنری و لوازم جانبی است.

اگر به دنبال فضایی آرام هستید بهتر است رنگ مبل با رنگ زمینه یکی باشد اما اگر به دنبال یک فضای پر انرژی هستید رنگ مبلمان را با رنگ های حاشیه ای ست کنید. برای انتخاب رنگ عسلی مثلا می توانید از ترکیب رنگ مبل کرمی و عسلی قهوه ای استفاده کنید. در این وضعیت استفاده از گلدان ‌های بزرگ طبیعی یا مصنوعی، کنسول، دکورهای ویترینی و… نیز در گوشه‌ ها و دیوارهای بدون پنجره، زیبایی بیشتری به محیط می‌ بخشد. همینطور آینه ‌کاری در تزیین حال پذیرایی دایره ‌ای مانند تمام ساختارهای دکوراسیونی دیگر، بسیار زیبا بوده و ترکیبی ایده ‌آل را به وجود خواهد آورد. به خصوص در فضاهای محدود، آینه ‌کاری، می ‌تواند به فضا وسعت بخشیده و آن را بزرگتر نشان دهد. اما در حالت کلی پیشنهاد ما این است که از دکوراسیون دایره ای برای چیدمان دکوراسیون هال و پذیرایی بزرگ استفاده کنید.

دکوراسیون خانه های نقلی و شیک

تمام خانواده ها می توانند طراحیدکوراسیونمنزل ساده را با تغییرات بسیار کوچک ایجاد کنند. عده دیگری از افراد ترجیح می دهند مبلمان را تعویض کنند؛ برخی عقیده دارند که کاغذ دیواری باید جدید باشد؛ هر خانواده سلیقه و نظریات خاص خود را در دکوراسیون منزل ارائه می‌ دهد. طراحی دکوراسیون منزل ایرانی اهمیت دارد، انتخاب طیف رنگی مناسب است. انتخاب تمام ابزارهای طراحی دکوراسیون، مطابق با سلیقه مشتریان انجام می شود. شرکت هایی که در این حوزه فعال هستند، یک جلسه مشاوره با خانواده‌ها برگزار می کنند و در آن به جزئیات دکوراسیون می‌پردازند. برای اینکه محیط زندگی، شاداب تر و لذت بخش باشد، می‌توانید از رنگ‌ های روشن یا رنگ ‌های خنثی استفاده کنید.

دیوارها طوسی (میزان تیره و یا روشن آن را بسته به سلیقه و اثاثیه متفاوت است) با مبلمان آبی. با انتخاب محدوده کوچکی از اتاق نشیمن برای این کار جلوی این شلوغی را بگیرید. در این راستا هیچ اشکالی ندارد اگر سری به مجله‌های دکوراسیون منزل بزنید و نتیجه کار طراحان مشهور را ببینید.

هنگامی‌که برای رسیدن به پاسخ سؤالات خود اقدام به جستجو در گوگل می‌کنید با نتایج زیادی در صفحه جستجوی خود مواجه می‌شوید که این نتایج ممکن است کمی گیج‌کننده باشد. تفاوت اساسی طراحی داخلی انتقالی ترکیب دکوراسیون تضمینی با استفاده از مبلمان سنتی همراه با عناصر مدرن است که اتاق را از یک سبکی بودن خارج می‌سازد. یکی از مکان هایی که نیاز به چیدمان دقیق همراه با آرامش را دارد، اتاق خواب است.