مدل دکوراسیون منزل لاکچری با طرح های سال 2020

به عنوان مثال برای یک خانه کوچک میز غذاخوری بزرگ نمی تواند گزینه مناسبی باشد بنابراین می توانید از میزهای تاشو استفاده کنید تا خانه تان شیک و جمع و جور باشد. خوشبختانه جدیدا اصول طراحی خانه پیشرفت قابل توجهی داشته و با ساخت وسیله های خلاقانه به شما در داشتن خانه ایده آل تان کمک می کند. نصب قفسه ها روی دیوار، بهترین ابزار برای اجرای ایده های دکوراسیون منزل هستند.

  • صندلی ها و مبلمانی که شما را مجبور کنند در حالت های نه چندان راحت بنشینید، از طراحی به سبک ساده فاصله زیادی دارند.
  • از لوازم و وسایل مربوط به دکوراسیون داخلی مخصوص حمام استفاده کنید.
  • این سبک ازدكوراسيون، نمایش سادگی سبك زندگی ساده ی مردم شمال روپاست.

برای اتاق خواب های کوچک بهتر است تمی روشن و ساده انتخاب کنید، قرار دادن تخت خواب های کم ارتفاع نیز ایده مناسبی است. برای اضافه کردن رنگ های جدید و جذاب می توانید از تابلوهای نقاشی و دکورای امروزی و مدرن استفاده کنید یا اینکه دیوارهای تاکیدی را در دکوراسیون بکار ببرید. یعنی فقط یک کدام از دیوارها را با بافت و رنگی متفاوت تزیین کنید.

ایده‌های بازسازی فضاهای اضافی ساختمان

حتی حمام و سرویس بهداشتی کوچک منزل نیز از باکیفیت ترین مواد موجود ساخته شده هست. هالوژن ها بدلیل تولید نور لطیف و ملایم ،برای به بزرگتر نشان دادن فضای خانه کمک کند.از قاب های هالوژن استفاده کنید که نورهای هالوژن را بیشتر منعکس کند،قاب هالوژن کریستالی انتخاب مناسبی به نظر میاید. با استفاده از حروف بزرگ تزیینی که به دیوار می‌چسبند می‌توانید یک فضای شخصی به اتاق پذیرایی منزل‌تان ببخشید.

آینه دکوراتیو طرح ویلر

تعویض مکان تأسیسات و تغییر لوله‌های ساختمان هزینه بالایی دارد. اگر خانه ای که در حال بازسازی آن هستید دارای یک ساختار کلاسیک است. انتظار می‌رود به مواردی مانند سیم‌کشی برق، لوله‌کشی و عایق‌کاری ساختمان توجه بسیاری داشته باشید. تصمیم‌گیری در مورد کل هزینه‌های موردنیاز و محدودیت برای شما مهم است.

دکوراسیون پذیرایی و حال + چیدمان هال و پذیرایی شیک

تعجبی ندارد که استفاده از رنگ طلایی، ناخودآگاه ما را به یاد طلا می اندازد بنابراین استفاده از این رنگ تاثیر بسزایی در طراحی دکوراسیون خانه های لوکس دارد. رنگ طلایی را می توانید در مبلمان، پرده ها و یا سرویس ناهار خوریتان به کار بگیرید. البته به یاد داشته باشید که اگر این راه را برای لوکس نشان دادن منزل خود به کار گرفتید، حتما رنگ سایر وسایل خانه را متناسب با آن انتخاب کنید. دوره استفاده از گل های مصنوعی و میوه های پلاستیکی به پایان رسیده است پس از به کار گیری آن ها برای طراحی دکوراسیون خانه ساده جداً خودداری کنید. برای آن که منزل شما در عین سادگی زیبا باشد از گل های طبیعی فصل بر روی میز جلو مبلی یا میز ناهار خوری استفاده کنید. گل ها همیشه حال خوب را به خانه منتقل می کنند و منزل شما را به زیبا ترین و ساده ترین شکل ممکن می آرایند.

می‌توانید از آبی کمرنگ و پررنگ هم‌زمان در رنگ‌بندی مبلمان استفاده کنید. شما ممکن است تمایل داشته باشید کل را خانه را بارنگ موردعلاقه‌تان طراحی کنید، اما پس از اجرا، نتیجه شمارا راضی نخواهد کرد. ایده اساسی این قانون این است که جزئیات و اشیائی که در عدد فرد مرتب‌شده یا دسته‌بندی می‌شوند جذاب‌تر، به‌یادماندنی‌تر و مؤثرتر از جفت شدن وسایل هستند. استفاده زیاد از اشکال هندسی فضای خانه را شلوغ و پرهرج و مرج می‌کند.