مشاغل Spirit Halloween 2023: نحوه درخواست


ما به طور مستقل این محصولات را انتخاب می کنیم—اگر از یکی از پیوندهای ما ،ید کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. تمام قیمت ها در زمان انتشار دقیق بود.

جدای از تغییر برگ‌ها و سرما در هوا، یکی از نشانه‌هایی که پاییز در حال آمدن است، ورود تابلوهای هالووین روح به ویترین فروشگاه متروک محلی شما است.

اگر می‌خواهید کمی از ویژگی‌های ترسناک این برند استفاده کنید، اکنون فرصت دارید. این ،ده فروش به دنبال بیش از 40000 کارمند جدید برای پیوستن به بزرگترین تیم خود برای فصل مورد انتظار 40 سالگی هالووین است.

استیون سیلورستاین، مدیرعامل اسپیریت هالووین در بی،ه‌ای گفت: «این چهلمین فصل Spirit برای زنده ، عرفان هالووین خواهد بود و هر سال با استخدام همکاران با استعداد و مشتاق ما و مدیران فروشگاه شروع می‌شود. ما مشتاقانه منتظر خوش آمدگویی به اعضای تیم بازگشته و معرفی کارمندان جدید به خانواده روح هالووین هستیم تا برای یک فصل واقعا فراموش نشدنی آماده شویم.

Spirit Halloween به کارمندان بالقوه یک برنامه تشویقی پرداخت حق بیمه، برنامه ریزی انعطاف پذیر، و البته 30٪ تخفیف برای کارمندان در تمام کالاهای Spirit هالووین ارائه می دهد.

علاقه مندید خودتان در جشن هالووین شرکت کنید؟ با مراجعه به سایت می تو،د اطلاعات بیشتری ،ب کنید Work4Spirit.com یا پیامک “Reaper” به 85000.

در عین حال، از همه علاقه مندان به هالووین روح دعوت می شود تا در افتتاحیه بزرگ این برند در سال 2023 در فروشگاه اصلی آن در شهرک هاربر، نیوجرسی، که در ساعت 11 صبح روز شنبه، 29 جولای آغاز می شود، شرکت کنند. این رویداد همچنین دارای سرگرمی هایی از بولینگ قبرستان تا خواندن کارت تاروت خواهد بود. جزئیات بیشتر در مورد افتتاحیه را می تو،د بخو،د اینجا.




منبع: https://www.apartmenttherapy.com/spirit-halloween-2023-jobs-،w-to-apply-37279065?utm_source=RSS&utm_medium=feed&utm_campaign=Category%2FChannel%3A+main