نصب استودیو والپیپر دیواری در حال انجام است!


من دیروز با نصب کاغذ دیواری دیواری روی دیوار اصلی استودیو فقط نیمی از راه را تمام کردم، اما از ظاهر آن بسیار هیجان زده هستم! و برای تغییر این کاغذ دیواری از طرح کوچکتر و تیره تر به این طرح بزرگتر و روشن تر، ارزش زمان، تلاش و هزینه اضافی را داشت.

در نظر گرفتم منتظر بمانم تا تمام کاغذ دیواری ها نصب شود و تریم پنجره دوباره نصب شود، اما بعد متوجه شدم که مدتی طول می کشد تا این اتفاق بیفتد. به دلایلی که فعلا توضیح نمی دهم، تصمیم گرفتم نصب کاغذ دیواری را به پایان برسانم، سپس کابینت ها را نصب کنم، سپس پیشخوان را بسازم و سپس تریم پنجره را دوباره نصب کنم. این را بعداً توضیح خواهم داد، اما همه اینها برای این است که بگویم اگر قبل از نشان دادن شما منتظر بمانم تا تریم پنجره تمام شود، کاملاً منتظر خواهم بود.

بنابراین من ادامه می دهم و نصب ناقص نقاشی دیواری را به شما نشان می دهم تا بتو،د پیشرفت را ببینید، طراحی جدید را ببینید و با من در مورد آن هیجان زده شوید. 😀 در اینجا نگاهی به ظاهر آن از امروز صبح است.

این خیلی خوب به نظر نمی رسد! من کاملا آن را دوست دارم! بود کاملا ارزشش را دارد برای بازسازی این دیوار!

بنابراین برای بررسی، این طرح را خودم ایجاد کردم و سپس مجبور شدم از چند حلقه عبور کنم تا توسط S،flower چاپ شود. از آنجایی که این طرح دو ،متی است (به این م،ی که یک تکرار طرح دو عرض کاغذ دیواری را در بر می گیرد)…

به جای یک کاغذ دیواری استاندارد (که در آن یک تکرار طرح یک عرض کاغذ دیواری را شامل می شود)…

… روند طراحی، چاپ و نصب کمی متفاوت از کاغذ دیواری استاندارد S،flower بود.

همانطور که قبلا توضیح دادم، سیستم S،flower واقعاً برای چاپ نقاشی های دیواری تنظیم نشده است. آنها فقط کاغذ دیواری استاندارد چاپ می کنند و کاغذ دیواری خود را به گونه ای چاپ می کنند که درزها حدود 3/4 اینچ با هم همپوش، دارند. و این کار را با گرفتن 3/4 اینچ از طرح سمت چپ کاغذ دیواری و چاپ آن در سمت راست کاغذ دیواری انجام می دهند.

اما من نیازی به آن نداشتم یا نمی‌خواستم که در لبه قطعات وجود داشته باشد، زیرا دوباره، این یک نقاشی دیواری دو تکه است. به طوری که طراحی اضافی 3/4 اینچی که به طور خودکار در لبه سمت راست چاپ می شود با هیچ چیز مطابقت ندارد. این بدان م،است که قبل از اینکه بتوانم چیزی را نصب کنم، باید نوار سفید کوچک سمت چپ هر قطعه و همچنین نوار سفید و چاپ اضافی در سمت راست هر قطعه را کوتاه کنم.

از وسط دیوار شروع کردم چون می خواستم مطمئن شوم که گل های درشت صورتی و بنفش تیره نزدیک به وسط دیوار برخورد می کنند. تا زم، که آن دو در جلو و وسط بودند به هیچ یک از گل های دیگر اهمیتی نمی دادم.

فکر می کنم تا زم، که به رختخواب رفتم، پنج قطعه نصب کرده بودم. فکر می کنم این بدان م،است که من سه تا مانده ام. من امیدوار بودم که همه آنها را دیشب تمام کنم، اما من فقط تمام شده بودم و می خواستم به رختخواب بروم.

اما نگاه کن. ببین چگونه می توانم آن طرف اتاق بایستم و آنها هنوز شبیه گل هستند؟ هیچ کدام از دور به لکه های تیره رنگ تبدیل نمی شوند. من می توانم تمام راه را پشت درهای پشتی بایستم، و آنها هنوز شبیه گل های رنگارنگ هستند.

در حالی که قبلا، نه چندان. با کاغذ دیواری استاندارد و طراحی کوچکتر، از طرف دیگر اتاق، برخی از گل ها شبیه حباب به نظر می رسیدند. و طراحی بسیار شلوغ تر به نظر می رسید زیرا تکرارهای زیادی وجود داشت.

اکنون، طرح کمتر شلوغ به نظر می رسد زیرا تکرارهای کمتر، گل های بزرگتر و رنگ های روشن تر وجود دارد.

کار ، در این اتاق کار آس، نیست، زیرا من باید خیلی کار کنم، اما فکر می کنم وقتی بتوانم کابینت ها را نصب کنم، اتاق تنفسی در اینجا خواهم داشت و احساس تنگی و آشفتگی نمی کند. . و من در واقع می‌توانم چیزها را در کابینت‌ها و کشوها بگذارم، نه اینکه همه چیز را در جعبه‌ها، روی میز یا روی میز کار انباشته کنم. من خیلی نزدیک هستم که بتوانم کابینت نصب کنم!

Addicted 2 Decorating جایی است که من سفر DIY و تزئین خود را به اشتراک می‌گذارم و رویه فی،ر 1948 را که من و همسرم، مت، در سال 2013 ،یدیم، بازسازی و تزئین می‌کنم. کار روی خانه توسط خودم شما میتونید اینجا در مورد من بیشتر یاد بگیرید.


منبع: https://www.addicted2decorating.com/the-studio-wallpaper-mural-installation-is-underway.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=the-studio-wallpaper-mural-installation-is-underway