نصب کابینت IKEA Sektion اصلاح شده برای استفاده اداری (استودیویی) (نصب بدون پایه یا ریل تعلیق)


من بین نصب کاغذ دیواری جدید حمام استودیویی یا نصب کابینت های استودیویی در این آ، هفته انتخاب داشتم و تصمیم گرفتم تا کابینت های استودیویی را نصب کنم. بنابراین اگر امروز به امید نصب کاغذ دیواری اینجا آمدید، بسیار متاسفم! شما باید کمی بیشتر صبر کنید. اما دیدن کابینت های IKEA Sektion که در نهایت بر روی دیوار بلند استودیو نصب شده اند بسیار هیجان انگیز است!

این دقیقاً نصب ساده کابینت های IKEA Sektion نبود. این کابینت ها برای استفاده در آشپزخانه ساخته شده اند و ارتفاع کابینت آشپزخانه استاندارد 36 اینچ است. بنابراین این جعبه‌های کابینت 30 اینچ ارتفاع دارند و هنگامی که پایه‌هایی را که IKEA برای آنها می‌فروشد اضافه کنید، و سپس یک کانتر با ضخامت استاندارد اضافه کنید، میز پیش‌خوان تمام شده درست در ارتفاع 36 اینچ قرار می‌گیرد.

خوب، من 36 اینچ ارتفاع نداشتم که با آن کار کنم، زیرا از اینها در استودیوی خود روی دیواری با دو پنجره استفاده می‌کنم که در ارتفاع عالی نصب شده‌اند تا یک میز استاندارد با ارتفاع 30 اینچ وجود داشته باشد.

از آنجایی که من واقعاً از این به ،وان رومیزی استفاده نمی‌کنم، اهمیتی نمی‌دهم که میز کار تمام شده کمی بالاتر از 30 اینچ باشد، بنابراین فقط باید چیزی بین 30 اینچ و حدود 34 اینچ ارتفاع داشته باشد.

این بدان م،است که پایه های IKEA برای اه، من کار نمی کنند. حداقل ارتفاع برای پایه های IKEA 3.5 اینچ است و بالاترین ارتفاعی که من می توانم استفاده کنم 3 اینچ است. بنابراین من پاهای بسیار زبر خود را از الوار 1×4 ساختم که تا 3 اینچ پاره کردم و سپس به قطعات 4 اینچی برش دادم. من هر پا را از چهار تکه درست کردم، با استفاده از میخ های 1.5 اینچی 16 گیج در تفنگ ناخن خود ،ب و میخ زدم.

من نگران زیبا بودن آنها نبودم زیرا پس از نصب تمام تریم، روی کابینت های تمام شده نشان داده نمی شوند. من فقط نیاز داشتم که تمام پاها به ارتفاع 3 اینچ ثابت باشند.

هنگامی که تمام پاها را درست کردم، جعبه های کابینت خود را روی زمین جلوی پایین قرار دادم و سپس پاها را با استفاده از ،ب حرارتی وصل کردم. من می دانم که بسیاری از مردم به ،ب حرارتی اعتماد ندارند، زیرا آنها تنها از آن تفنگ های ،ب حرارتی کوچکی استفاده کرده اند که شما از فروشگاه صنایع دستی ،یداری می کنید. اما وقتی در مورد ،ب حرارتی صحبت می‌کنم، من در مورد یک تفنگ ،ب داغ واقعی صحبت می‌کنم که شما در بخش ابزار Home De، یا Lowe’s که یک مهره بسیار ضخیم از ،ب را بیرون می‌آورد.

هنگام وصل ، پاهای جلو، مطمئن شدم که جلوی هر پا با جلوی کابینت همسطح باشد زیرا قصد ندارم روی این کابینت ها ضربه ای به انگشتان پا بزنم. اگر می‌خواستم یک ضربه به پا بزنم، آن پاهای جلویی را چهار اینچ عقب می‌بردم.

هنگامی که آن ها را وصل کردم، کابینت را سمت راست به سمت بالا قرار دادم و به نظر می رسید …

وقتی کابینت‌هایم را سفارش دادم، واقعاً مطمئن نبودم که دقیقاً چگونه آنها را نصب کنم (هنوز تصمیم می‌گرفتم که می‌خواهم کابینت‌های تمام‌شده‌ام چگونه به نظر برسند)، بنابراین ریل‌های تعلیقی را که معمولاً برای نصب کابینت‌های Sektion استفاده می‌شوند سفارش ندادم. سفارش جداگانه آنها در تاریخ بعدی فقط برای حمل و نقل 120 دلار هزینه دارد. بنابراین تصمیم گرفتم از ریل تعلیق صرف نظر کنم و فقط کابینت ها را بدون ریل تعلیق به دیوار ب،بانم.

مشکل این است که گل میخ های دیوار به طور مستقیم با براکت هایی که برای پیچاندن کابینت ها به دیوار استفاده می شوند، قرار نداشتند. بنابراین قبل از اینکه بخواهم کابینت ها را به دیوار ب،بانم، تعدادی تخته را به صورت افقی به دیوار پیچ کردم و در گل میخ ها پیچ کردم. به این ترتیب من می‌توانم کابینت‌ها را در هر جایی از دیوار نصب کنم و آنها را محکم به این تخته‌ها ب،بانم.

من همچنین یک نوار کوچک از الوار را پاره کردم تا آن را نزدیک به پایین دیوار قرار دهم تا ،مت پایین کابینت با ،مت بالایی آن شاقول شود.

قبل از پیچاندن کابینت ها به دیوار، مجبور شدم یک اصلاح کوچک انجام دهم. این براکت ها که با کابینت های Sektion عرضه می شوند قابل تنظیم هستند. اگر می‌خواهید از آن‌ها با ریل‌های تعلیق IKEA استفاده کنید، آن‌ها را با استفاده از سوراخ‌های پیچ نزدیک‌تر به جلوی کابینت نصب کنید تا کمی از پشت کابینت بیرون بزنند. اینها به م،ای واقعی کلمه روی ریل تعلیق وصل می شوند و شبیه به گیره فرانسوی کار می کنند.

اما اگر از ریل‌های تعلیق استفاده نمی‌کنید و فقط کابینت را مستقیماً به دیوار می‌پیچید، از سوراخ‌های پشتی استفاده می‌کنید که براکت را جلو می‌آورد و پشت براکت را با پشت کابینت همسطح می‌کند.

و سپس این قطعات پرکننده سیاه و سفید کوچک را در براکت در ،مت پشتی قرار دهید.

در اینجا یک نمای جانبی وجود دارد که نشان می دهد براکت هنگام نصب برای استفاده با ریل تعلیق چگونه به نظر می رسد. بست ف،ی فقط روی بالای ریل تعلیق قلاب می‌شود، به همین دلیل است که باید بیشتر به عقب برگردد و با پشت کابینت همسطح نباشد.

اما در اینجا نمای جانبی هنگام نصب براکت برای کابینت است که باید مستقیماً به دیوار پیچ شود. هنگامی که قطعه پ،تیکی سیاه رنگ وارد می شود، با پشت کابینت همسطح می شود تا کابینت درست روی دیوار بنشیند (یا در مورد من، درست در برابر نوارهای چوبی که به دیوار وصل کردم).

وقتی همه براکت ها را تنظیم کردم، اولین کابینت را در جای خود قرار دادم و سپس پیچ ها را از وسط این سوراخ های بزرگ در براکت ها و داخل چوب قرار دادم.

و سپس این قطعات ف،ی کوچک (که همراه با کابینت هستند) را روی پیچ ها قرار دادم. من هنوز پیچ ها را سفت نکردم. می‌خواستم قبل از برگشتن و سفت ، این پیچ‌ها، همه کابینت‌ها را در جای خود قرار دهم.

و در اینجا یک نمای جانبی از اولین کابینت نصب شده است…

با نصب اولین کابینت مرکزی، سپس از آنجا کار کردم. کابینت بعدی را در جای خود جابجا کردم، آن را به کابینت اول ،باندم، چهار سوراخ از قبل دریل کردم و با استفاده از پیچ های ارائه شده با کابینت های Sektion، آن را به کابینت اول پیچ کردم. و سپس آن را به نوار ، پیچ کردم (اما پیچ ها را کاملا سفت نکردم) و به کابینت بعدی رفتم.

روند کار اصلا سخت نبود. با یک دست اضافی، این یک فرآیند بسیار سریع بود. کار به تنهایی قطعاً سرعت کار را کاهش داد، اما بسیار قابل کنترل بود.

وقتی همه کابینت ها را به هم پیچ کردم و به دیوار پیچ کردم، از وسط شروع کردم و همه پیچ های دیوار را سفت کردم.

هنگامی که آن پیچ ها محکم شدند، براکت ها را با روکش های پ،تیکی همراه با کابینت های Sektion پوشاندم.

آ،ین کاری که برای آماده شدن برای نصب تریم باید انجام دهم این بود که فضاهای هر انتها را پر کنم. من از قطعات 2 اینچ در 2 اینچ به ارتفاع من، استفاده کردم و با استفاده از تفنگ ،ب حرارتی قابل اعتمادم یک بار دیگر، آن‌ها را به دو طرف کابینت‌های انتهایی وصل کردم و مطمئن شدم که جلوی تخته با قاب جلویی کابینت همسطح باشد. به این صورت که وقتی تخته تریم به ضخامت 5/8 اینچ را به جلوی این تخته اسپیسر وصل می کنم، تخته تریم با جلوی درهای کابینت همسطح می شود.

بنابراین این تا جایی است که من در این آ، هفته به دست آوردم. در مرحله بعد، این کابینت‌های پایینی را کوتاه می‌کنم و سپس میز را نصب می‌کنم.

هدف من این است که تا چهارشنبه شب کانتر را تمام کنم و دو کابینت بالایی را کنار هم بگذارم تا چند مرد قوی در گروه چهارشنبه شب ما بتوانند آن کابینت های بالایی را ، کنند و آنها را برای من در جای خود قرار دهند. 😀

من در مورد پیشرفت بسیار هیجان زده هستم! من مدت زیادی است که در مورد این اتاق و به طور خاص این دیوار خواب می بینم و بسیار مشتاقم که تمام شده آن را ببینم!

Addicted 2 Decorating جایی است که من سفر DIY و دکوراسیون خود را به اشتراک می‌گذارم و رویه فی،ر 1948 را که من و همسرم مت، در سال 2013 ،یدیم، بازسازی و تزئین می‌کنم. مت مبتلا به ام اس است و نمی‌تواند کارهای فیزیکی انجام دهد، بنابراین بیشتر کارهای خانه را خودم انجام می‌دهم. شما میتونید اینجا در مورد من بیشتر یاد بگیرید.


منبع: https://www.addicted2decorating.com/modified-ikea-sektion-cabinet-installation-for-office-studio-use-installation-wit،ut-sektion-legs-or-suspension-rail.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=modified-ikea-sektion-cabinet-installation-for-office-studio-use-installation-wit،ut-sektion-legs-or-suspension-rail