هوش مصنوعی برای Dummies

بهینهسازی موتور جستجو (به انگلیسی: Search Engine Optimization)، (کوتاه: سئو (به انگلیسی: SEO))، به مجموعه اقداماتی گفته میشود که با به کار بردن آنها، صفحات یک وبسایت یا یک صفحه وب در نتایج جستجوی یک موتور جستجو بالا تر از رقبا دیده میشود. یعنی از این طریق شما میتوانید از یک صفحه در سایت خود به صفحه دیگری در سایت تان لینک بدهید. سری Radeon Pro AMD نیز از حداکثر هشت صفحه نمایش 4K از یک GPU پشتیبانی میکند. GPUها را به کارت گرافیک تبدیل میکند. در صورت بروز هرگونه مشکل، پشتیبانی و گارانتی توسط شریک هیئت مدیره کارت گرافیک مشتری انجام میشود. به طور معمول کارتهای گرافیک حرفهای در شرکت انویدیا با پیشوند تسلا (TESLA) و یا با کمک شریک تجاری PNY تولید میشوند. در سوی دیگر AMD هم در سال 2020 با کارتهای سری RX 6000 خود این فناوری را به کارتهایش اضافه کرد اما آنها تازه نسل اول کارتهای Ray Tracing خود را عرضه کردند و از این نظر یک نسل عقبتر از رقیب سبز پوش خود هستند. مزرعه لینک یکی از روشهای سئو کلاه سیاه (به انگلیسی: Black Hat SEO) میباشد که در آن روش مدیران وبگاهها (به انگلیسی: Website) برای افزایش رتبه سایت خود در نتایج جستجو، بهطور گروهی و توافقی به یکدیگر لینک میدهند؛ به این معنی که لینک سایت همدیگر را در سایت خود قرار میدهند یا اینکه مدیر یک سایت با پرداخت پول به مدیران سایتهای دیگر بهطور مصنوعی و غیرطبیعی بکلینک دریافت میکند.

این گونه از AI، شاید همانی باشد که بسیاری را نگران آیندهی استفاده از این فناوریها کرده است. این کد، دارای یک سری ویژگی ها است و یکی از این ویژگی ها rel نام دارد. علاوه بر این بیمارستانها به دنبال حمایت از طرحهای عملیاتی هستند که صرفه جویی در هزینه را افزایش دهید، بهبود رضایت بیمار و برآوردن نیازهای میشوند. برای یک مصرف کننده معمولی، چنین خطاهایی تنها به یک وقفه جزئی در روند کار روزانه آنها میانجامد. پس برخلاف بازیها، امورات حرفهای به ثبات و پایداری بالایی نیاز دارند، چرا که یک ناکارآمدی جزئی میتواند منجر به تاخیرهای گران قیمت و اتلاف زمان قابل توجهی شود. این روش باعث نیاز به یک فن عظیم و اشغال چندین اسلات در کیس رایانه میشود. این مزیت برای برنامههایی مانند دیوار ویدیویی یا شبیهساز پرواز مفید است که به وضوح فوقالعاده بالایی نیاز دارند. این احتمال وجود دارد که شما نخواهید خود تبدیل به یک متخصص سئو شوید و بخواهید یک متخصص سئو در کنار خود داشته باشید که در این رابطه شرکت سئوکار می تواند به عنوان یک شرکت متخصص در این حوزه به شما کمک نماید. خط تولید Quadro انویدیا از یک برد جانبی به نام Quadro Sync برای درایو چندین نمایشگر (حداکثر 32 4K) استفاده میکند.

اما در کارتهای حرفهای از خنککنندههایی به سبک دمنده استفاده میشود که هوا را مستقیماً از کیس خارج میکند در حالی که فقط یک یا دو شیار را در یک سیستم اشغال کرده است. اما کارتهای مصرفکننده توسط شرکای تجاری انویدیا و ایامدی طراحی میشوند. اینگونه گرمای کمتر و فضای بیشتری برای افزایش کارتهای گرافیک موجود است. اما از آنجایی که شرکای هیئت مدیره مسئول نرم افزار نیستند، دریافت کمک برای مشکلات درایور یا نرمافزارها دشوار است. این شرکای تجاری یا اصطلاحا شرکای هیئت مدیره طرحهای مرجع GPU را میگیرند و نسخه کاری خود را با قطعاتی مانند منبع تغذیه، VRAM، سیستم خنککننده و… این قابلیت میتواند خطاهای تک بیتی را که به دلیل تداخل تصادفی به وجود میآیند، تصحیح کند. برای کارهای حرفهای همانند شبیهسازیهای علمی و مهندسی، یک خطای حافظه تصادفی میتواند منجر به نتایج اشتباه و اتلاف وقت قابل توجهی شود. بنابراین یکی از مواردی که هنگام خرید یک کارت حرفهای میتوان از آن مطمئن بود، مزیت دسترسی به پشتیبانی درجه یک از سوی سازنده کارت و ISV ها است. چرا که ایجاد خروجی (رندرگیری) از یک فریم از یک پروژه بسیار پیچیده و یا یادگیری ماشین یک مدل از هوش مصنوعی ممکن است چندین روز طول بکشد.