وقتی خدا پنجره ای را باز می کند


در ماه مه سال 2018، یک پست وبلاگی با ،وان “چه چیزی ممکن است بوده باشد” در مورد رویای خود برای بازسازی ویترین فروشگاه قرن نوزدهم در شهر کوچک Montevallo، آلاباما، جایی که به کالج رفتم، نوشتم.

ویترین خیابان اصلی

من واقعاً برای کمک به احیای خیابان اصلی در شهر آلماترم احساس خارش داشتم، فقط در آن زمان همه منابع من، برای انجام آن را نداشتم.

«وقتی خدا دری را می بندد، پنجره ای را باز می کند. من تجربه دست اولی با این شعار کوچک دارم، بنابراین مطمئن هستم که تصمیم من تصمیم خوبی بوده است.

– نقل قول واقعی من در سال 2018

آن ساختمان قدیمی بسیار زیبا بود، اما بر،ب قیمتی که همراه آن بود احتمالاً حساب بانکی من را ،اب می کرد. من از آن فرصت دور شدم، ناامید اما امیدوار بودم که چیز دیگری پیش بیاید.

و وای، آیا چیز دیگری پیش آمد! اما ابتدا، اجازه دهید روند ف، را در مورد ویترین فروشگاه Montevallo به پایان برسانم.

راه پله در یک فروشگاه تجاری قرن اخیر نیازمند بازسازی
فقط به این فرصت عالی که رد کردم نگاه کنید… باعث می شود بخواهم گریه کنم!

با پشت سر گذاشتن سال 2020، می توانم رسماً بگویم که دور شدن از این فرصت یکی از بهترین تصمیماتی بود که تا به حال در زندگی ام گرفته ام.

به‌جای ،ید آن ساختمان تجاری قدیمی، Gingerbread Point، کلبه‌ی دریاچه‌ای کوچکمان در وسط ناکجاآباد را ،یدیم.

به جای اینکه سال گذشته پول خود را برای یک فضای ،ده فروشی خالی ،ج کنیم که به دلیل بیماری همه گیر بدون مشتری بود، آ، هفته هایمان را در بهشت ​​خصوصی کوچکمان در قرنطینه دور از دنیا روی دریاچه شناور گذراندیم.

به طور جدی، چنین تصمیم بزرگی است.

اما سرنوشت به همین جا بسنده نکرد. حالا ،ت فصل آ، این داستان است!

به یاد دارید زم، که HGTV تماس گرفت و از من خواست که به بن و ارین ناپیر کمک کنم تا کل شهر پر از ویترین های قرن در وتومپکا، آلاباما را بازسازی کنند؟ همان‌طور که سر صحنه فیلم Home Town Takeover ایستادم، و شاهد زنده شدن ایده‌های طراحی شگفت‌انگیز در داخل ویترین فروشگاه‌ها و خانه‌های قدیمی بودم، تقریباً از اینکه چقدر خوش شانس بودم که بخشی از آن بودم گریه کردم.

شرکت خیابان Wetumpka HGTV Home Town
یکی از ویترین های خیابان شرکت قبل از نمایشگاه

من باید کمک کنم تا نه یک، بلکه شش پروژه تجاری، از جمله یک خیابان کامل در مرکز شهر پر از ویترین فروشگاه، و همچنین شش بازسازی خانه زیبا، که اساساً فقط روی آن بیسکویت های بزرگ و زیبای ساختمان تجاری، زنده شود.

اوه، و گفتم یکی از خانه هایی که فیلم ماهی بزرگ را در آن فیلمبرداری ،د؟ اینجا من در Big Fish با شگفت انگیز هستم ونسا پرایس، که تولید کننده اصلی طراحی نمایش است. او به طور جدی یک راک استار است.

خواهید دید که برخی از ایده های بزرگ طراحی در این مکان زنده می شوند! خیلی هیجان انگیز!

من می توانم بگویم که این یک خارش قطعی توسط خداست، ها؟

او آن پنجره‌ها را برای من باز کرد، و من بسیار هیجان‌زده هستم که می‌بینم تمام طرح‌های شگفت‌انگیز این آ، هفته جان می‌گیرند، زیرا خانه شهر HGTV برای احیای یک خیابان اصلی، ایالات متحده در اینجا در خانه شیرین آلاباما آمده است!

Home Town Takeover از یکشنبه 2 مه پخش خواهد شدnd، 2021 ساعت 19 CST در HGTV و Discovery+.

اگر نمی تو،د برای تماشای آن صبر کنید، سری جدید وب به نام “جاده تصاحب» جایی که می تو،د از پشت صحنه به تمام بازسازی ها نگاه کنید!

همچنین، حتماً هر دوشنبه در ماه مه به اینجا در وبلاگ من سر بزنید تا ع،‌های شخصی من از قبل و بعد هر پروژه و صحنه‌هایی از مجموعه را ببینید!

من خیلی هیجان زده هستم که شما آن را ببینید!!!




منبع: https://bethbryan.com/2021/04/when-god-opens-a-window/