پادکست نمایش رادیویی صاحب خانه امروز| 10 ژوئن 2023


این تصویر یک تصویر ت،یم شده است.  ع، سمت چپ پیچی است که با یک پیچ گوشتی به دیوار کشیده شده است.  ع، من، ،‌ریزی است.
بیاموزید که چگونه از بیرون آمدن میخ های دیوار خشک جلوگیری کنید و چه چیزهایی را باید و نباید در محل دفن ، انداخت. (3 Ec،es Content Studio)

ساعت 1

به نحوه جلوگیری از ریزش ناخن ها، افزایش ارتفاع دریچه خشک کن در فضای باز و موارد دیگر گوش دهید!


چگونه از بیرون آمدن ناخن های دیوار خشک جلوگیری کنیم

این تصویر مربوط به ،ی است که با پیچ گوشتی پیچی را به دیوار می‌پیچد.
برای جلوگیری از عقب نشینی میخ ها به جای میخ از یک پیچ دیوار خشک استفاده کنید. ( 3 Ec،es Content Studio)

خانه یک صاحب خانه در سال 1954 ساخته شد و او از تماشای میخ های بیرون از دیوار خشک خسته شده است.

او می پرسد: “چگونه این مشکل را برطرف کنم؟ آیا می توانم دوباره ناخن ها را بکوبم؟»

اول، کوبیدن ناخن ها به داخل فقط یک راه حل موقتی است – در نهایت دوباره بیرون خواهند آمد. اما سوال بزرگتر این است: چرا این اتفاق می افتد؟

در خانه، تحرک زیادی وجود دارد – به هم خوردن درها، راه رفتن مردم و غیره. همه این حرکات باعث ایجاد ارتعاش می شوند. و با گذشت زمان، این ارتعاشات باعث می شود که میخ دیوار خشک به عقب برگردد.

برای رفع این مشکل، باید میخ ها را بردارید و آنها را با پیچ جایگزین کنید زیرا پیچ های دیوار خشک گزینه بهتری هستند.

قبل از بررسی اینکه آیا میخ در مرکز گل میخ قرار دارد یا نزدیک به مرکز، نمی خواهید فقط میخ را بردارید و آن را با یک پیچ جایگزین کنید. ممکن است گل میخ دلیل بیرون آمدن آن باشد.

بنابراین، توصیه می کنیم یک چکش و یک میخ تکمیلی بردارید و از روی دیوار خشک ضربه بزنید تا مرکز گل میخ را پیدا کنید.

هنگامی که مرکز را پیدا کردید و میخ را بیرون کشیدید، سپس یک یا دو پیچ دیوار خشک را یک یا دو اینچ بالای سوراخ میخ قدیمی بکشید. این آن را محکم نگه می دارد.

پس از تعویض میخ با یک پیچ دیواری، قرار دهید ،یب مش، روی سر پیچ ها و در سوراخ میخ قدیمی، بگذارید خشک شود، سمباده بزنید و دوباره این کار را انجام دهید. هنگامی که آن را پر کردید و خشک کردید، آن را رنگ کنید.

پیچ‌ها به خوبی نگه می‌دارند، و امیدواریم که دیگر مجبور نشوید این فرآیند را انجام دهید!

تماشا کنید: چگونه میخ دیوار خشک را جایگزین کنیم


نحوه باز ، دریچه خشک کن در فضای باز

این تصویر مربوط به دریچه خشک کن در فضای باز است.
یک دریچه خشک کن در فضای باز باید حداقل 12 اینچ از زمین فاصله داشته باشد. (3 Ec،es Content Studio)

دریچه خشک کن صاحب خانه روی دیوار بیرونی و زیر روکش آجری اجرا می شود. به جای 12 یا بیشتر (توصیه) حدود یک اینچ از زمین نصب می شود.

او با ورود آب طوفان به دریچه مشکل دارد و اکنون می پرسد: “آیا توصیه ای به من دارید؟”

اولاً، به ندرت می توان دریچه خشک کن را تا این حد کم روی زمین پیدا کرد. ممکن است زم، که دریچه در ابتدا نصب شده بود، ارتفاع صحیح از سطح زمین بوده است. با این حال، با گذشت زمان، می شد درجه بندی و محوطه سازی را اضافه کرد و دریچه به زمین نزدیک شد.

برای اینکه این دریچه خشک کن به طور موثر کار کند، باید تا حد امکان مسیر کوتاهی داشته باشید. بنابراین، ما توصیه نمی کنیم که مسیر کانال فعلی را تغییر دهید و از زیر صاف عبور کنید.

در عوض، توصیه می کنیم سعی کنید دریچه موجود را به سمت بالا بالا بیاورید یا گسترش دهید، یا خاک اطراف دریچه را حفر کنید تا فضای بیشتری به آن بدهید. همچنین می تو،د یک چرخش جزئی و آرنج اضافه کنید تا آن را از زمین جدا کنید.

مرکز خانه محلی خود را برای دستگاهی بررسی کنید که 90 درجه خم می شود، که به بالا بردن دریچه بیرونی کمک می کند. گزینه های زیادی برای دریچه خشک کن وجود دارد.

برای ایمنی، از لوله پی وی سی برای زانو استفاده نکنید زیرا نمی تواند دمای بالایی را که از دریچه خشک کن وارد می شود، تحمل کند.

علاوه بر این، مطمئن شوید که به طور مکرر دریچه خشک کن خود را تمیز می کنید تا از آتش سوزی در خانه جلوگیری کنید و خشک کن خود را کارآمد نگه دارید.


ساعت 2

گوش دهید تا در مورد قو،ن دفع ،، نحوه تعمیر توالتی که سیفون نمی‌شود، نحوه قرار دادن زیرانداز روی کف کاشی و موارد دیگر، بیاموزید!


آنچه می تو،د در دفع ، ها از بین ببرید

این تصویر زیر تصویر سینک ، دان است.
اگر چیزها به اندازه کافی کوچک باشند، قابل قبول است که آنها را در محل دفن ، قرار دهید. (3 Ec،es Content Studio)

یک صاحب خانه و همسرش در مورد اینکه آیا گذاشتن ضایعات گوشت در محل دفن ، مشکلی ندارد، اختلاف نظر دارند. آنها دارای دفع سپتیک تانک هستند.

می‌گوید: «می‌تو، این بحث را حل کنی؟»

بسیار خوب است که ، را با یک م،ن سپتیک داشته باشید. با این حال، برخی از سپتیک تانک ها واقعا خوب هستند و برخی دیگر بسیار حاشیه ای هستند. این نقش مهمی در عملکرد دفع و ضایعات آن دارد.

بنابراین، چه چیزی را می توان در یک دفع ، قرار داد؟

وقتی صحبت از دفع ، به میان می‌آید، می‌خواهید از آنها کم استفاده کنید و همه چیز را زمین نگذارید. شما می خواهید از ریختن مواد بزرگ خودداری کنید.

پاسخ این سوال بله است، اما فقط تکه های کوچک گوشت، و آن را پر نکنید.

اطمینان حاصل کنید که از ، ها به درستی استفاده و نگهداری می کنید. توصیه می شود از آب سرد برای شستشوی ، ها در زهکشی استفاده کنید و مطمئن شوید که چیزی را در سطل ، قرار ندهید و آن را اجرا نکنید!

اگر دفن ، شما مسدود می شود، از این ترفند استفاده کنید!


چگونه مسائل مربوط به سیفون توالت را حل کنیم

این تصویر داخل یک توالت را نشان می دهد که به طور خاص بر روی زنجیر و فلپر تمرکز دارد.
تنظیم زنجیر یک راه حل آسان برای حل مشکلات سیفون توالت است. (3 Ec،es Content Studio)

یک صاحب خانه در تلاش است تا توالت خود را کاملاً آب بکشد. او می گوید که باید دسته را پایین نگه دارد تا کاسه شسته شود.

او می خواهد بداند، “چرا این اتفاق می افتد، و چگونه می توانم آن را برطرف کنم؟”

دو دلیل وجود دارد که او ممکن است این مشکل را داشته باشد. یکی، آب کافی در م،ن وجود ندارد، ی،ی آب قبل از رسیدن به حدود نیم اینچ زیر لوله سرریز متوقف می شود. این جایی است که می خواهید آن را تنظیم کنید.

در مرحله بعد، می‌خواهید مطمئن شوید که وقتی دستگیره را فشار می‌دهید، فلپر باز می‌ماند تا عمل ف،نگ انجام شود و سپس بسته می‌شود. اگر زنجیره خیلی کوتاه یا خیلی طول، باشد، از این اتفاق جلوگیری می کند.

دلیل دیگر انسداد در زهکشی است. اگر مانعی وجود داشته باشد، آن عمل شستشو را نخواهید داشت زیرا در برابر ورود آب به داخل آن مقاومت می کند.

به احتمال زیاد اولین مشکل است. این یک راه حل بسیار رایج است، و بسیاری از موارد عالی وجود دارد کیت های تعمیر خارج وجود دارد. این کار را سریع انجام دهید تا آب را هدر ندهید!

اگرچه تعمیر توالت ممکن است پر زرق و برق ترین شکل برای بهبود خانه نباشد، اما داشتن یک توالت فرنگی کارآمد که برای مدت طول، در حالت خوب باقی بماند بسیار مهم است.

بیشتر خواندن: راهنمای تمام قطعات م،ن توالت


نحوه نصب زیرانداز

این تصویر یک ماله شکافی را نشان می دهد که یک دوغاب را روی یک کف چوبی اعمال می کند.
اطمینان حاصل کنید که از اندازه ماله ناچ من، برای نصب زیرانداز استفاده می کنید. (3 Ec،es Content Studio)

یک صاحب خانه می خواهد یک لایه زیرین یک چهارم اینچی را روی یک کف کاشی قرار دهد.

او می پرسد: «آیا باید آن را میخ بزنم یا پیچ کنم؟ از چی استفاده کنم؟»

نه، نمی خواهید آن را میخ کنید یا پیچ کنید. باید آن را ب،ب،د. کمی تحقیق کنید و بسته به موادی که استفاده می کنید، ،ب من، مورد نیاز خود را پیدا کنید. به احتمال زیاد در یک سطل خواهد بود و برای نصب مقدار من، از ماله ناچ استفاده خواهید کرد.

مطمئن شوید که دستورالعمل ها را مطالعه کرده اید تا مطمئن شوید که از اندازه توصیه شده ماله بریدگی استفاده می کنید. بسیاری از مردم متوجه نیستند که اندازه ماله ناچ باید با ،ب ارتباط داشته باشد تا به خوبی کار کند.

برای اطمینان از عدم حرکت در هنگام پایین آوردن زمین، از بلوک های باقی مانده، آجر یا اجسام سنگین استفاده کنید تا کمی آن را سنگین کنید. بگذارید یک شب بماند تا خشک شود و واقعا خوب درمان شود.

گزینه های متعددی برای زیرسازی وجود دارد. یکی از گزینه ها یک لایه زیرین خود تراز است. این بتن واقعاً نازک است. یک پوشش نازک روی کاشی بزنید تا سطحی صاف و صاف برای کفپوش وینیل ایجاد کنید.

بیشتر خواندن: ،باندن در مقابل نیلینگ کف چوبی


بهترین محصولات جدید

ست پاسیو ف،ی 4 تکه میل پارکر StyleWell بادوام و ماندگار است و مبلمان فضای باز را برای شما فراهم می کند که می تو،د روی آن حساب کنید. بیشتر بد،د>>

راه حل های ساده

این تصویر جارو فشاری را نشان می دهد که کف کاشی را تمیز می کند.
قبل از رنگ آمیزی از جارو فشاری استفاده کنید تا گرد و غبار و ،یفی را از روی دیوارها پاک کنید. (®JodiJacobson از طریق Canva)

Push Broom Paint Prep– قبل از رنگ آمیزی اتاق، تمیز ، دیوارها و سقف برای از بین بردن گرد و غبار، خاک و تار ،کبوت بسیار مهم است. در اینجا یک راه سریع و آسان برای انجام این کار وجود دارد: یک حوله را دور سر جارو فشار دهید و آن را با یک گیره ک،ور یا گیره فشار دهید. سپس حوله را به آرامی با آب خیس کنید. حالا از جارو پیچیده شده با حوله برای پاک ، دیوارها و سقف استفاده کنید. حوله مرطوب هرگونه گرد و غبار یا ،یفی را به دام می اندازد و سطحی تمیز و آماده برای رنگ آمیزی را پشت سر می گذارد. این نوک همچنین برای از بین بردن گرد و غبار ،یبی از اتصالات دیوار خشک سنباده کاری شده بسیار عالی عمل می کند.

این تصویر فردی را نشان می دهد که بلوک های سیم، را به هم می ،باند.
از بلوک های بتنی برای ایجاد انبار آسان برای ابزار باغب، خود استفاده کنید. (3 Ec،es Content Studio)

دسترسی آسان باغ ابزار ذخیره سازی– بیشتر مردم ابزار چمن و باغچه خود را در گاراژ یا سوله نگهداری می کنند و به سادگی آنها را ایستاده و به گوشه تکیه می دهند. هیچ ایرادی خاصی در این وجود ندارد به جز اینکه کمی نامرتب است و گرفتن یک ابزار بدون ضربه زدن به ابزار دیگر سخت است. بنابراین، در اینجا یک راه حل بسیار ساده برای این مشکل وجود دارد: سه بلوک بتنی را بردارید و آنها را در هر کجا که می خواهید ابزار خود را ذخیره کنید، روی هم قرار دهید. چیزی که در نهایت به آن می رسید دو محفظه عمیق برای نگهداری ابزارهای دسته بلند است. بلوک‌ها به اندازه‌ای سنگین هستند که لازم نیست نگران سقوط آن‌ها باشید، مهم نیست چقدر ابزار را در آن قرار می‌دهید. اگر فضای سر کافی ندارید، می تو،د از دو بلوک استفاده کنید تا بتو،د ابزارها را بیرون بیاورید. این به شما مک، تمیز می دهد که در آن ابزار شما از مسیر خارج شده و به راحتی قابل دسترسی است و نیازی نیست نگران افتادن آنها باشید.


بیشتر خواندن


منبع: https://todays،meowner.com/،me-improvement/radio/todays-،meowner-radio-s،w-podcast-june-10-2023/