پنج مدل دکوراسیون خانه ایرانی همراه با نقد و بررسی مشکلات چیدمان و دیزاین

از جمله آن ها استفاده از گل‌های طبیعی و همچنین یک کتابخانه کوچک است که بسیار موثر در متحول ساختن جلوه اتاق خواب خواهد بود. با وجود سبک‌های مختلف و ایده‌های نو، اما هنوز کسانی هستند که مشتاقانه به دنبال دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک هستند. در طراحی داخلی شیک به سبک کلاسیک معمولا از رنگ‌های کرم، قهوه‌ای، زرد، استخوانی و طلایی استفاده می‌شود. در این مدل دکوراسیون همه وسایل و اجزا، حال و هوای لوکس و کلاسیک داشته و معمولا در این سبک جزییات پر زرق و برق و شلوغ بیشتر به کار می‌روند.

  • کمتر سبکی پیدا میشه که اصل هماهنگی و وحدت اجزا رو نادیده بگیره.
  • دلیل دیدن عکس های زیاد، صرفا به این دلیل است که شما به نوعی تجره کسب کنید.
  • دقت کردید زمانی که یک لباس می خریم مثلاً یک پیراهن، خیلی اتفاق افتاده که یک پیراهن تن زده اید و پسندیده اید .
  • یک اتاق سنتی از ترکیبی از خطوط عمودی با خطوط افقی آرام تر استفاده می کند.
  • دیوارها که بیشتراز هر جای دیگر خانه جلوی دید است، رنگی که برای آن ها به کار می رود و طرحی که به آن ها زده می شود تاثیر فوق العاده ای بر جذابیت و زیبایی فضا خواهد داشت .

فرقی نمی‌کند مساحت محل مورد نظر کوچک باشد یا بزرگ، با خرید دکور استیل می‌توان محیطی دلپذیر و دلخواه بوجود آورد. در ادامه این مطلب موضوعاتی مثل طراحی، انواع و نحوه ی چیدمان وسایل منزل را بررسی می‌کنیم. در پایان با مزیت های خرید از بهمن استیل نیز آشنا خواهید شد. اولین و مهم ترین اقدام قبل از شروع کار، مشخص کردن سبک طراحی و جزئیات مربوط به آن است.

فاکتور هشتم: کتابخانه گزینه‌ای شیک اما پرکاربرد

در دکوراسیون داخلی روستیک فضای داخل را مانند فضایی باز دکور می‌دهند. اکسسوری کم و ساده در سبک صنعتی دکوراسیون داخلی به کار گرفته می‌شود. سبک مدرن معمولا ما را به یاد خانه هایی با چیدمان خشک و بی روح البته تمیزی می‌اندازد که در ساخت آن از فلز، شیشه و سنگ استفاده شده است.

دکوراسیون به سبک مدرن

تعدادی هم از المان‌های سنتی بهره می‌گیرند تا حال و هوای قدیم را به خانه خود بیاورند. نکته قابل اشاره دیگر کمک گرفتن از تابلو‌های نقاشی در رنگ‌های یک دست است. به طور مثال یک اتاق آبی کمرنگ را تصور کنید که در میان آن یک تابو نقاشی با پس زمینه سفید قرار گرفته است. اتفاقی که در این اتاق می‌افتد استراحت چشم به هنگام رسیدن به رنگ سفید است. با کمک گرفتن از این تکنیک می‌توانید دیگر فضاهای خانه خود را نیز دکور و طراحی کنید. استفاده از رنگ‌های گرم پررنگ باید با احتیاط انجام شود زیرا باعث خسته شدن چشم و دل‌زدگی ساکنان خانه می‌شوند.

این مدل از تخت‌ها از همان ابتدا برای چیدمان خانه کوچک طراحی شده‌اند و به بزرگ نشان دادن خانه هم کمک می‌کنند. هر زمان که بخواهید تخت را که تا و جمع شده است باز می‌کنید و سپس آن را به حالت قبل برمی‌گردانید. اکثر این تخت‌ها با قفسه‌ها و استندهایی هم‌جنس خود هماهنگ و طراحی می‌شوند. به این ترتیب غیر از تخت، قفسه و کشوهای کاربردی هم خواهید داشت.

در این شرایط میتوانید از شرکت طراحی دکوراسیون سفید کمک بگیرید. شومینه یکی از وسیله هایی می باشد که نقش زیادی در آرامش خانه دارد. اگر به دنبال ایجاد خانه ای با فضای دلنشین هستید حتما از شومینه استفاده کنید زیرا این وسیله می تواند جایی برای جمع شدن تمام اعضای خانه کنار هم در روز های سرد باشد از این رو افراد خانه آرامش و دلگرمی زیادی خواهند داشت.

در ادامه با پر طرفدار ترین سبک های دکوراسیون داخلی آشنا خواهیم شد. تلویزیون یکی از اشیاء مورد استفاده در هر منزل است که افراد آن را به دو شکل دیواری یا روی میز در دکوراسیون مورد استفاده قرار می دهند. کمد دیواری باعث می شود همه ی اشیاء به شکل جمع و جور در یک فضای خفا چیده شوند و در مدل کمد دیواری بدون درب یا کمد دیواری ویترینی اشیاء به شکلی مرتب چیده می شود و معمولاً از نور مخفی در این مدل کمد دیواری ها استفاده می شود. در این روش افراد برای چیدمان منزل پیرو رنگ های تیره مثل مشکی و قهوه ای هستند و رنگهای روشن کمتر به شکل ترکیبی به چشم می خورد و نمای اصلی خانه با رنگ تیره به نمایش گذاشته می شود. در این سبک از پارچه های مخملی یا ابریشمی گل برجسته برای زیباسازی فضا و روکش مبلمان ها استفاده می شود .