پنج مدل دکوراسیون خانه ایرانی همراه با نقد و بررسی مشکلات چیدمان و دیزاین

حتی دستشویی و حمام نیز بخش‌های مهمی ‌از طراحی دکوراسیون داخلی منزل هستند. ایده‌های زیادی برای دیزاین و دکوراسیون سرویس بهداشتی وجود دارد. اینکه سلیقه شما چیست و چه سبک دکوراسیونی را دوست دارید؟ باید برای حمام و دستشویی منزل‌تان کاشی سرامیک انتخاب کنید. روشویی، شیرآلات و تجهیزات مناسب سرویس بهداشتی از ملزومات کار هستند.

پوشش دیوار چه رنگ و چه کاغذرنگی بهتره فضایی خنثی رو ایجاد کنه تا تنوع بافت و رنگ و طرح سایر وسایل رو تلطیف کنه. سبک سنتی شباهت‌های زیادی به سبک کلاسیک داره اما شاید تنها تفاوتش کمتر تجملی بودن این سبک باشه. تزئینات کمی ساده‌تر میشن و کیفیت متریال‌های مورد استفاده کمی پایین‌تر میاد تا افرادی که به سبک کلاسیک علاقه دارن اما نمی‌تونن هزینه‌های اون رو تامین بکنن هم بتونن خانه خودشون رو مشابه کلاسیک دکور کنن.

این روشِ استفاده از این المان روشنی‌بخش، این روزها بسیار موردتوجه قرارگرفته است و آینه‌های دکوراتیو به‌صورت‌های مختلف بکار گرفته می‌شوند. مدل‌هایی از آن‌ها را به‌صورت آینه‌های زنگارگرفته طراحی می‌کنند که البته طرح‌هایی هم بر روی آن‌ها کشیده می‌شود. این نمونه‌ها یکی از زیباترین مدل‌های آینه‌های دکوراتیو به شمار می‌آیند. یک نمونه دیگر که اتفاقاً در بازار هم بسیار پرطرفدار هستند، استفاده از قطعات آینه طلایی‌رنگی است که به‌صورت متقاطع و در اندازه‌های مختلف ساخته‌شده‌اند. اگر تابه‌حال سری به کاخ گلستان زده باشید، حتماً تالار آیینه را هم دیده‌اید!

مثلا در این سبك ممكنه در ظاهر دكوراسيون استفاده از آجر یا چوب رو ببینید! میشه گفت يك خونه طراحی شده با این سبك، نسخهی بازسازی شده ای از يك ساختمون صنعتيه! در اون دوره از تاریخ اروپا، مبلمان چرم طرفدارن زیادی در بین اشراف و كارخونه دارها داشته و به همين دليل به يكي از عناصر جدایی ناپذير سبك صنعتی تبدیل شده است.

  • چیزی که همیشه در فیلم و سریال‌های اروپایی قدیمی دیده میشه، خیلی به سبک مزرعه‌ای نزدیکه.
  • در سبک مدرن خبری از کاغذدیواری های پر زرق و برق قدیمی نیست و متقاضیان این سبک با توجه به اینکه طرفدار سادگی هستند به سمت رنگ های سفید یا ملایم می روند.
  • برای انتخاب سبک دکوراسیون داخلی خانه ­تان بهتر است به علاقه خودتان نگاه کنید.
  • استفاده از دو یا سه وسیله تزیینی برای در آوردن خانه از حس یکنواختی استفاده از گیاهان با رنگ‌های متفاوت گاهی استفاده از یک ظرف با رنگ جیغ کاملا متضاد می‌تواند بسیار به جلوه سالن پذیرایی شما کمک کند.
  • همچنین از این رنگ در ترکیبات پرده نیز می‌توان استفاده کرد.

ردا صنعت بزرگترین پلت فرم تمامی فرآیند های صنعت سازه از طراحی تا اجرا و تامین قطعات در ایران با سابقه 10 ساله در زمینه پشتیبانی از بزرگترین پروژه های صنعتی وساختمانی ایران میباشد. که شاید در نگاه اول بی‌اهمیت به نظر برسند اما خواهید دید که جلوه جذابی به خانه شما می‌دهند. چیدمان منازل با بهره‌گیری از استیل به پذیرایی منحصر نمی‌شود و بخش هایی مثل آشپزخانه و سرویس ها مکمل این نوع چیدمان هستند. در این زمینه بهترین برای هر فرد یا هر فضا متفاوت است و بیشتر بر اساس بودجه و سلیقه تعیین می‌شود.

دکوراسیون داخلی پذیرایی

چرا که تضاد ها باعث جلب توجه می شوند و چون معمولاً چنین فضایی را به مطالعه، استراحت، گوش دادن به موسیقی، گفت‌وگو و تماشای تلویزیون اختصاص می‌دهیم، میل نداریم هیچ موردی موجب پریشانی حواس ما گردد. برای این که این نوع سبک را پیاده سازی کنیم باید به مهمترین ویژگی های سبک مدرن که همان استفاده از رنگ های ساده وخط های صاف و سیقلی و فضاهای خلوت و ساده تر است توجه کنیم و مورد استفاده قرار دهیم. بهتراست در این سبک بیشتر از شیشه و رنگ های نقره ای ، سفید و استیل در فضا ها به کار ببریم . برای دکوراسیون داخلی در کرج به سبک سنتی باید برای چیدمان وسایل دقت لازمه را داشته باشید زیرا باید تقارنی در پذیرایی ایجاد کنید.

انواع مختلف چیدمان منزل کدم‌اند؟

رنگ مورد علاقه در این سبک رنگ های تیره یا رنگ های روشن با غلظت بالا مثل قرمز اخرایی، سبز تیره، بنفش تیره و دیگر موارد می باشد . فضا در این سبک دلگیر است و تمثیلی از ترس و وحشت را می رساند. به‌طور مثال می‌توان در جهت زیبایی بیشتر یک حمام از گل، تندیس و کف‌پوشی مناسب استفاده کرد و زیبایی خاصی در حمام ایجاد کرد.

اتاق‌ها می‌‌توانند سنتی یا مدرن، رسمی یا آرام و از نظر بصری گرم یا خنک باشند. در حالی که طراحی خانه شما بدون شک هیجان‌انگیز است، این روند نیز می‌‌تواند طاقت‌فرسا باشد. تلاش برای دستیابی به تعادل مناسب شکل و عملکرد چالش‌های خود را دارد.