چگونه طراحی دکوراسیون شیک داشته باشیم نکات کاربردی ایده های جذاب پویا اندیش

عرض -یکی از ابعاد افقی فضا- از گذشته به فن و مصالح دهانه‌زی محدود بوده است. امروزه، با انگاشت منابع اقتصادی لازم، تقریباً هر سازۀ معماری از لحاظ فنی نیز امکان‌پذیر است. تیرهای چوبی یا فولادی و دال‌های بتنی می‌توانند تا ۳۰ فوت (۹ متر) دهانه بزنند. البته، هر فرد به طور جداگانه باید این کار را برای خانه خود انجام دهد. طبق پیشنهاد گرانت گیسبون (Grant K. Gibson)، اگر کودک یا حیوان خانگی در منزل دارید کنار پنجره ها یک نشیمن بسازید.

  • برای طراحی کمد پذیرایی می­توان از ترکیب شلف و کمد ، ترکیب کمد دیواری و میز تلویزیون و یا کمد دیواری و قفسه کتاب استفاده شود تا علاوه بر کاربردی بودن، فضای زیبایی به وجود آورد.
  • بهتر است مراحل آماده‌سازی خانه را نیز در نظر بگیرید و خرید لوازم موردنیاز را به بعد از انجام تعمیرات و آماده‌سازی موکول کنید.
  • قاعده اصلی طراحی داخلی به ما می گوید که فرش باید منطقه صندلی ها و مبلمان را مشخص کند.
  • یک کفپوش موزاییکی شش ضلعی و دیوارهای سفید ساده نیز برای داشتن جلوه دکوراسیون زیبا رویکرد متعادلی است مخصوصا زمانی که آن را در کنار کابینت روشویی کم جا و دراز قرار دهید که تاجای ممکن نمای کفپوش قابل مشاهده باشد.

یکی از فاکتورهای مهم در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده از رنگ های سفید و روشن می باشد. لازم به ذکر است که هزینه طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی کوچک کم تر می باشد . با رعایت یکسری اصول و نکات ، می توان این فضای کوچک را به یک فضایی خاص،شیک و مدرن تبدیل کرد. مهم این است که بتوانید در هنگام خرید مبلمان و اکسسوری درست انتخاب کنید و چیدمان صحیحی با توجه به ابعاد فضای پذیرایی داشته باشید. پنجره ­ای برای ورود نور طبیعی، مبلمانی شیک و جذاب، طراحی یک دیوار پشت تلویزیون زیبا، رنگ ­آمیزی سقف پذیرایی و… از جمله مواردی هستند که با کمی دقت در آنها می ­توانید یک پذیرایی شیک داشته باشید.

ایده چهار – پالت رنگ های کلاسیک از ملزومات یک خانه لوکس هست.

اگر فکر می­ کنید که دیوار پذیرایی خالی به نظر می­رسد، می ­توانید دو شلف سفید رنگ و زیبا را در بخشی از دیوار نصب کنید و چند کسسوری کوچک روی آن قرار بدهید. فقط فراموش نکنید که از تعداد زیادی اکسسوری کوچک استفاده نکنید، بین ابعاد و تعداد اکسسوری­ ها تعادل را حفظ کنید. کافیست با رنگ کردن حداقل یک دیوار در فضای خانه تان تغییر ایجاد کنید.

بازسازی ساختمان

نصب قفسه ها در داخل آشپزخانه یا لوازم نظم دهنده در تمام اتاق ها می تواند، بهترین و زیباترین نما را برای دکوراسیون منزل کوچک به وجود آورد. با استفاده از راه حل های ذخیره سازی خلاقانه، نگرانی ‌هایی در مورد آشفتگی و بی نظمی وسایل داخل آپارتمان کوچک را نخواهید داشت. ایده های جذابی در این باره به بازار ارائه شده اند که با اندکی هزینه می توانید آنها را در آپارتمان اجرا کنید.

شاید هم ترجیح می دهید از شرکت های طراحی دکوراسیون کمک بگیرید. مهم نیست که شرایط زندگی شما چگونه است اما باید بدانید که با کمترین امکانات می توانید محیط زندگی را تغییر دهید. نکته دیگری که برای اکثر ما اتفاق می افتد این است که چیزهای اضافه زیادی را که حتی از آنها استفاده نمی کنیم، در خانه جمع کرده ایم. به خوبی می دانیم که حتی به اندازه کافی فضا برای نگهداری از آنها در اختیار نداریم.