چیدانه دکوراسیون پذیرایی شیک و مدرن: اصول مهم طراحی 2022 + عکس

در ‌واقع یکی از مدرن‌ترین سبک‌های طراحی داخلی سبک مینیمال است. همچنین آباژورهای سرامیکی و غیره می‌توانند این سبک دکوراسیون اتاق‌خواب کلاسیک را تکمیل‌تر کنند. بهتر است سرویس ناهارخوری را در ست با سرویس مبل استیل خود انتخاب کرده و در زاویه قائمه با مبلمان قرار دهید.

  • در مقابل، اگر در آپارتمان های کوچک زندگی کنید، تقریباً همه چیز در نزدیکی شما قرار دارد.
  • کنسول­ ها از جمله وسایل پرطرفداری هستند که بسیار از افراد آن را جایگزین بوفه­ های قدیمی کرده ­اند.
  • یکی از اصول جذاب در دکوراسیون اتاق خواب عروس، استفاده از روتختی های متنوع است که علاوه بر تاثیر مثبت در روحیه به سلامت پوست شما نیز کمک می کند.
  • قانون خاصی در انتخاب سبک دکوراسیون وجود ندارد و سلیقه شخصی افراد تعیین کننده است.

ساده ترین و متداول ترین راهکار این است که از وب سایت های اینترنتی استفاده کنید. یکی از راهکارهایی که برای دکوراسیون منزل به شما توصیه می‌کنیم، استفاده حداکثر از دیوارهای اتاق است. اگر اتاق خواب شما فضای بسیار محدودی دارد، می‌توانید از یک تختخواب در زاویه استفاده کنید؛ تخت خواب مجهز به کشوها برای لوازم شخصی است. در این شرایط، شما فضای کافی برای قرار دادن میز ندارید، بنابراین از میزهایی استفاده کنید که به دیوار متصل شده اند. به جای اینکه کمدهای بزرگ، داخل اتاق قرار دهید، قفسه های کوچک و پیوسته را روی دیوار نصب کنید و کتاب ها و لوازم را داخل آنها قرار دهید. به این ترتیب با یک برنامه‌ریزی دقیق، اتاق کوچک شما به فضای قابل زندگی و با احساس آرامش بیشتری تبدیل می شود.

قاب آینه ای مدل سانیا

شما می توانید از انواع کدو، برای ایجاد یک دکوراسیون پاییزی زیبا استفاده کنید. گذاشتن یک کدو تنبل کوچک بر روی میز وسط و یا کنار هم قرار دادن کدوهای مختلف در سایزهای متنوع، می تواند یک نشانه جذاب از آمدن پاییز باشد. اگر دکوراسیون داخلی منزل خود را همانطور که دوست دارید تغییر دهید، از بی نظمی، در هم ریختگی، آشفتگی و برافروختگی که قبلاً با آن مواجه بودید، نجات پیدا می کنید.

ایده سه – مواد و متریال انتخابی از جنس فلزات براق، جلوه ای از یک دیزاین و خانه لوکس به نمایش میگذارن.

برای طراحی یک دکوراسیون شیک لازم است با خوش سلیقگی، ایده های زیبایتان را به نمایش بگذارید. اما واقعیت این است که ممکن است خانه شما کوچک و یا فاقد نور طبیعی باشد. چنین مشکلاتی شما را از ایده آل ها و تصوراتتان در مورد دکوراسیون دور می کند. پیشنهاد ما این است که به جای اینکه به این مشکلات به چشم موانع غیرقابل عبور نگاه کنید، از آن ها برای طراحی خانه رویایی تان الهام بگیرید. فرقی ندارد اتاق نشیمن و پذیرایی را تزیین می کنید یا آشپزخانه و اتاق خواب، هیچ چیز مهم تر از توجه به جزئیات و بیان خلاقیت نیست. با در نظر گرفتن اصول اساسی دکوراسیون، از انتخاب مبلمان مناسب تا پیدا کردن پالت رنگی درست، یک قدم به ساخت خانه ای که همیشه می خواستید نزدیک تر خواهید شد.

در بین انواع سبک های طراحی شده توسط بشر این تنها سبکی است ایرانی ها در آن دخیل هستند. این سبک منحصر به فرد خاورمیانه است و در آن از گلیم و فرش ایرانی استفاده شده است. این سبک طراحی دکوراسیون داخلی منزل بیشتر از نقوش اسلامی و رنگ های گرم استفاده میکند که موجب می شود حس خوبی به انسان دست به دهد.

سعی کنید دکوراسیونی کلاسیک را در آن گنجانده و یا به دنبال طراحی یک فضای داخلی کلاسیک باشید. تحقیقات نشان می‌دهد که تغییر در محیط زندگی افراد و دکوراسیون منزل موجب اثرات مثبت به سزایی در رفتار افراد می‌شود. نکته مهم در سبک صنعتی به دست آوردن زیباشناسی کارخانه‌های قدیمی و انبارها و برگردان آن‌ها در یک محیط شیک و قابل سکونت است. به این معنی که انعطاف جنبش‌های مینیمال، آن را تبدیل به گزینه‌ی مناسبی برای ارتقا سبک طراحی داخلی سنتی نموده است. گرچه سبک‌های طراحی داخلی بسیاری از سبک‌های طراحی داخلی اسکاندیناویایی برگرفته‌شده، این جنبش طراحی یکی از ارزشمندترین سبک‌ها به شمار می‌رود. طراحی داخلی ساحلی محیطی نورانی، روشن و شاد دارد که اغلب به رنگ‌های خنثی و غرق در اشعه‌ی خورشید دارند.

در غیر این صورت، مبلمان را در پذیرایی قرار داده و میز ناهار خوری را در حال جای دهید. بهتر است در پذیرایی کوچک از دکور یا ویترین‌ های عریض پرهیز کرده و به تزئین فضا با آباژور یا دکورهای دیواری، بسنده کنید. در صورتی که همچنان علاقه‌ مند به استفاده از دکور و کمد ویترین ‌دار هستید، به سراغ انواع دیواری آن ‌ها رفته و کمترین فضا را از سطح زمین اشغال کنید. در صورتی که فضای سالن حال پذیرایی اجازه بدهد، می ‌توان دایره کامل را در چیدمان مبلمان مورد استفاده قرار داد.