کاغذ دیواری جدید استودیو حمام (به علاوه، الهام از هر جایی می‌تواند بیاید!)


من عاشق تماشای حلقه های خنده دار اینستاگرام و شورت های یوتیوب هستم. وقتی کار می کنم و در طول روز استراحت های کوتاهی می کنم، حلقه ها و شورت های خنده دار روش مورد علاقه من برای گذراندن زمان هستند. و الگوریتم‌ها می‌دانند که من چه چیزی را دوست دارم، بنابراین آنها فقط یک جریان ثابت از ویدیوهای کوتاه خنده‌دار و سرگرم‌کننده را به من می‌دهند. هرگز فکر نمی کردم که واقعاً در یکی از آن ویدیوهای سرگرمی بی فکر برای دیوارهای حمام استودیو خود الهام بگیرم، اما دقیقاً همین اتفاق افتاد!

من در دو یا سه هفته گذشته طرح های مختلفی را برای دیوارهای حمام در نظر گرفته ام. می دانستم که می خواهم آن دیوارها بسیار رنگارنگ و کمی دیوانه کننده باشند. منظورم این است که یک حمام کوچک در یک استودیو (من استودیو)، بنابراین مک، عالی برای سرگرمی با رنگ و طرح است.

اولین باری که آن حمام را انجام دادم این فکر من بود و اینگونه بود که در نهایت دیوارها را به این شکل درآوردم…

حمام استودیویی تمام شده

آن دیوارها پروژه ای سرگرم کننده بودند، اما در چند سال گذشته، به نظر می رسید که آنها کم نیستند. من سعی کردم مشکل را دقیقاً تشخیص دهم. آیا به این دلیل است که آنها مرا به یاد آرم LuLaRoe می اندازند؟ شاید. آیا به این دلیل است که آنها بیش از حد مشغول هستند؟ قطعا نه. آیا این عدم تعریف بود؟ نه، من آن را امتحان کردم و نظرم تغییر نکرد. بنابراین من واقعا نمی توانم آن را مشخص کنم. شاید از فقدان تیل باشد.

اما هر چه که باشد، تصمیم گرفتم که دیوارها باید متفاوت باشند. من طرح‌های مختلف رنگارنگ و دیوانه‌وار را در نظر گرفته‌ام (بعضی از آنها را در پست‌های گذشته در وبلاگ به اشتراک گذاشته‌ام)، اما هیچ‌وقت چیزی گیر نکرد. و بعد، چند روز پیش، داشتم استراحت می‌کردم و چند شورت سرگرم‌کننده یوتیوب را تماشا می‌کردم، و آنجا بود. این فقط الهامی بود که از نامحتمل ترین منبع نیاز داشتم.

منظورم این است که به محض این که آن را دیدم، فکر فوری من این بود:این چیزی است که من روی دیوارهای حمام می خواهم!” 😀 بنابراین بلافاصله برنامه ویرایش ع، خود را باز کردم و با استفاده از رنگ‌هایی که از کاغذ دیواری گلدار و پارچه‌ای که در استودیو استفاده می‌کنم الهام گرفته شده، آن ظاهر را بازسازی کردم.

آماده ای تا ببینی در نهایت به چه چیزی رسیدم؟ ایناهاش.

من از قبل می دانم که این به مذاق همه خوش نخواهد آمد. هیچ چیز به این رنگارنگ و گرافیکی هرگز برای همه جذاب نیست، و این خوب است. ولی من خیلی هیجان زده ام!!

در اینجا به نظر می رسد با چاپ گل …

من آن را طوری درست نکردم که دقیقاً با گل مطابقت داشته باشد. من می خواستم آنها را با هم هماهنگ کنند، اما لازم نیست مانند یک مجموعه مشابه به نظر برسند. من همچنین سعی کردم روی یکی از مربع ها مقداری سفید اضافه کنم، اما برای میل من خیلی واضح بود. و من واقعاً به هیچ رنگ سفیدی در این کاغذ دیواری نیاز ندارم زیرا تمام ،مت پایین دیوارهای حمام به رنگ سفید است.

من دیشب سفارش دادم، پس چند روز می گذرد تا آن را بگیرم. من متوجه شده ام که کاغذ دیواری را از S،flower خیلی سریعتر از دریافت پارچه دریافت می کنم، بنابراین امیدوارم تا پایان هفته به موقع آن را نصب کنم.

در این بین، من بالا،ه تصمیمات رنگی خود را برای بقیه اتاق گرفتم. پس از یک تلاش ناموفق برای رنگ آمیزی دیوارها و سقف استودیو (به طور جدی، چه زم، این را یاد خواهم گرفت من از دیوارهای سفید برای خانه ام متنفرم؟؟؟سرانجام تصمیم گرفتم از همان بنجامین مور خا،تری ک،یکی که در تمام خانه استفاده کرده ام برای دیوارهای استودیو استفاده کنم، و از رنگ سفید روشن استاندارد بر روی سقف استفاده کنم. این ،یبی است که من در اتاق نشیمن دارم، و آن رنگ ها باعث می شوند پرده های صورتی من برجسته شوند.

رنگ خا،تری ک،یک بنجامین مور آنقدر سبک است که حتی تا زم، که من به آن اشاره نکنم، برای ا،ر مردم ثبت نمی شود که دیوارهای من واقعاً رنگ آمیزی شده اند. اما رنگ آن برای تضاد با تریم سفید کافی است. نه آنقدر خا،تری است که احساس سرما کند و نه آنقدر گرم که قهوه ای به نظر برسد. این بی‌نقص‌ترین رنگ خنثی‌ای است که تا به حال پیدا کرده‌ام، و تقریباً تنها رنگ خنثی دیواری است که تا به حال دوست داشته‌ام.

بنابراین من به آنچه می دانم دوست دارم و برای من مفید است، پایبند خواهم بود. ترس اولیه من این بود که اگر دیوارهای استودیو را مانند بقیه خانه رنگ کنم، چیز خاصی نباشد. اما بیایید با آن روبرو شویم. به هیچ وجه نمی توانم کابینت ها را روی دو دیوار یک اتاق بزرگ 20 در 20 با رنگ صورتی رنگ کنم و آن را به ،وان چیزی خاص و متفاوت از بقیه خانه نمایان نکنم. 😀

و سپس برای ورود به عقب؟ (لطفاً درام رول کنید.) سبز. من به سبز برگشتم اما من این بار با یک سبز روشن تر می روم.

آنقدر از این تصمیم (و بقیه رنگ های این اتاق) ناامید شدم که آمدم این نزدیک برای ،ید یک اتاق مشاوره از ماریا کیلام. با تو شوخی ندارم. من تصمیم گرفته بودم که فقط به یک حرفه ای نیاز دارم تا به من بگوید چه کار کنم. اما سپس آن استراحت را انجام دادم، ویدیو را تماشا کردم، الهام بخش کاغذ دیواری را دیدم و به نظر می رسید همه چیز از آنجا سر جای خود قرار گرفته است.

بنابراین تصمیمات گرفته شده است. حالا من فقط باید کار را انجام دهم و این اتاق را تمام کنم!

Addicted 2 Decorating جایی است که من سفر DIY و تزئین خود را به اشتراک می‌گذارم و رویه فی،ر 1948 را که من و همسرم، مت، در سال 2013 ،یدیم، بازسازی و تزئین می‌کنم. کار روی خانه توسط خودم شما میتونید اینجا در مورد من بیشتر یاد بگیرید.


منبع: https://www.addicted2decorating.com/new-studio-bathroom-wallpaper-plus-inspiration-can-come-from-anywhere.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=new-studio-bathroom-wallpaper-plus-inspiration-can-come-from-anywhere