یک حمام کلبه‌ای ایده‌هایی برای تقویت حالات قدیمی دارد


ما به طور مستقل این محصولات را انتخاب می کنیم—اگر از یکی از پیوندهای ما ،ید کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. تمام قیمت ها در زمان انتشار دقیق بود.

اگر یک اتاق در شکل من،ی باشد، ممکن است تنها چند تغییر لازم باشد تا احساس واقعا عالی داشته باشد. این بازسازی حمام، تکمیل شده توسط کوین براست (@walkerspoin،alianate) یک مثال عالی است. حمام در دهه 1940 ساخته شد اما اخیراً قبل از نقل مکان کوین و شریک زندگی اش، ایان، به روز شد.

اگرچه کاشی های مترو و وان جت شده در اتاق کاملاً آن چیزی نبود که کوین و ایان برای خانه عمدتاً کلبه ای خود تصور می ،د، اما این ویژگی ها در شرایط خوبی بودند، بنابراین زوج تصمیم گرفتند آنها را حفظ کنند. با این حال، کوین می‌گوید: «کاشی‌های سیاه و سفید تیره کف با وان و کاشی‌های دیواری رنگ ، در جنگ بود و باید برود، به علاوه، او و ایان می‌خواستند چند تغییر زیبایی‌شناختی ایجاد کنند.

او می‌گوید: «می‌دانستیم با تغییرات نسبتاً جزئی، می‌تو،م آن را به مک، تبدیل کنیم که از بقیه کلبه کم نکند. از آنجا که آنها افراد حرفه ای را برای بازسازی بقیه خانه خود استخدام ،د، از همان افراد حرفه ای خواستند که این کار را نیز انجام دهند، اگرچه تغییرات نسبتاً قابل انجام بود. ،یبی از ،plap، رنگ تازه و کاشی‌های جدید، برای این فضای جذاب نقش مهمی داشتند.

کوین می گوید: «این یک رنو نسبتاً ساده بود. «تعویض کاشی کف موجود با تخته سنگ طبیعی که در الگوی ورسای فرانسوی گذاشته شده است، قطعاً بزرگترین تفاوت را ایجاد کرد. فضا را زمین‌گیر کرد و به آن فضایی از تاریخ داد که قبلاً گم شده بود.» و، او اضافه می کند، اضافه ، شخصیت تزریق تخته مهره برای قیمت نسبتا پایین. (مجموع انجام مجدد آنها حدود 5000 دلار بود.)

کوین می‌گوید سخت‌ترین بخش این بازسازی حمام، ایجاد رنگ عالی الهام‌گرفته از کلبه بود. او به خاطر می‌آورد: «ما برای اولین بار رنگ رنگ این اتاق را بررسی کردیم. اولین انتخاب کوین و ایان، کاور ابری بنجامین مور (رنگ سفید مایل به خا،تری) بود، اما وقتی روی دیوارها رفت، بسیار روشن تر از حد انتظار بود.

خوشبختانه، آنها فقط یک کت رنگ کرده بودند، و کوین و ایان چرخیدند و با برنزه‌ای پررنگ (بنجامین مور ریور پیوتر)، رنگی خنثی که کوین می‌گوید «به نظر می‌رسد برای همه کار می‌کند» و همه چیز را در این فضا گرد هم آوردند، رفتند. دیگر جزئیات مورد علاقه کوین در این فضا سینک پایه است، یک کشف Wayfair که به گفته او فضا را بالا می برد و حسی قدیمی به آن می بخشد. او می‌گوید: «شخصیت زیادی به آن اضافه می‌کند اما بسیار مقرون به صرفه است.

کوین می گوید که اکنون کل فضا بسیار جذاب تر به نظر می رسد. او می‌گوید: «اگرچه اخیراً بازسازی شده است، اما حس زندگی‌بخشی دارد که من آن را به کف‌های سنگی طبیعی و دیوارپوش‌های چوبی نسبت می‌دهم. دو نکته اصلی او از بازسازی حمام این است که ،plap روشی مقرون به صرفه برای پوشاندن دیوار حمام بدون نیاز به پرداخت هزینه کاشی است و اگر اولین رنگی را که انتخاب می کنید دوست ندارید همیشه ارزش آن را دارد که دوباره رنگ کنید.

آ،ین بیت کوین از توصیه های رنو خانگی؟ او می‌گوید: «زمان خود را صرف کنید تا بفهمید که می‌خواهید فضا چه حسی داشته باشد و چگونه با بقیه خانه‌تان کار می‌کند. “همه ما غرق تصاویر فضاهای دیگران هستیم، اما فقط شما می د،د که چه چیزی برای زندگی شما موثر است.”

الهام گرفته؟ پروژه خود را اینجا ارسال کنید.




منبع: https://www.apartmenttherapy.com/cottage-inspired-،plap-bathroom-redo-5000-dollars-37279903?utm_source=RSS&utm_medium=feed&utm_campaign=Category%2FChannel%3A+main