تصمیم ما در مورد الحاق (به علاوه، یک تصمیم نهایی طراحی نامشخص)


پس از خواندن همه پیشنهادات و نظرات شما، و صحبت با مت در مورد مزایا و معایب انتظار در مقابل عدم انتظار برای اضافه شدن، تصمیم گرفتیم چرخ ها را درست در ابتدای سال 2023 به حرکت در آوریم.

بسیاری از شما به نکات بسیار خوبی اشاره کردید. اولاً، وقتی تصمیم گرفتیم که آماده حرکت به جلو هستیم، هرگز پیمانکاران بلافاصله در دسترس نیستند. ممکن است برای شش ماه یا بیشتر در لیست انتظار باشیم. آنها حتی ممکن است نتوانند تا ژوئن یا حتی اوا، سال شروع کنند.

و همچنین، همانطور که بسیاری از شما اشاره کردید، فقط به این دلیل که افزودنی ساخته شده است و برای من آماده است تا کارهای نهایی را اضافه کنم، به این م،ی نیست که من موظف هستم که در اسرع وقت آن را شروع کنم. اگر آماده نباشم، می توانم صبر کنم تا آماده شوم.

اما یکی از دوستانم به نکته خیلی خوبی هم اشاره کرد. روز قبل که داشت از خانه ما خارج می شد، گفت: “کریستی، چرا ون را جلوی استودیوی خود پارک می کنی، در حالی که باید به سمت عقب حرکت کنی تا مت را در ون بگذاری؟” توضیح دادم که وقتی باران می‌بارد (و همان روز صبح باران باریده بود)، کنار خانه واقعاً گل‌آلود می‌شود تا جایی که چند بار ماشینم را در گل و لای گیر کردم. بنابراین اگر باران واقعاً شدیدی ببارد، مت در خانه گیر کرده است زیرا من راهی برای رانندگی به عقب ندارم زیرا ما هنوز جاده ای نداریم.

او گفت: “خب، به نظر می‌رسد که این به تنهایی دلیل خوبی برای تکمیل هرچه سریع‌تر این افزونه و سپس راه‌اندازی مسیر است.” حق با او بود. من این را در نظر نگرفته بودم.

و آ،ین نکته ای که بسیاری از شما مطرح کردید و برای من قابل توجه بود این است که بعید به نظر می رسد که هزینه تج،ات ساخت و ساز کاهش یابد. و در واقع، احتمال افزایش قیمت ها وجود دارد. بنابراین انتظار کمی منطقی است.

با تمام این‌ها، من بسیار هیجان‌زده هستم که در ابتدای سال توپ را شروع کنم. من باید انتظاراتم را مدیریت کنم، زیرا اکنون که در “حالت ASAP“، من می خواهم آن را در حال حاضر انجام شود! 😀 اما به احتمال زیاد، این یک توپ بسیار کند خواهد بود. ما مقدمات را فراهم خواهیم کرد، و سپس باید کلی منتظر بم،م – منتظر ،ت خود با پیمانکار، منتظر برنامه ریزی و ارائه به شهر، منتظر مجوز، انتظار برای تدارکات ساختمان، انتظار، انتظار ، در انتظار.

بنابراین حتی با وجود برنامه جدید ما برای رسیدن به این توپ در اسرع وقت، من هنوز انتظار ندارم که بخش پیمانکاری اضافه ، را تا پایان سال 2023 یا حتی ابتدای سال 2024 انجام دهم. سپس می توانم مسئولیت خود را بر عهده بگیرم و نقش خود را تا پایان سال 2023 انجام دهم. هر اتاق تمام شده است بنابراین در ذهن من، ما هنوز به دنبال این هستیم که تا اواسط تا اوا، سال 2024 تکمیل کامل اضافه نشود.

به هر حال برنامه همین است. بنابراین طبیعتاً من هیجان زده هستم و نقشه طبقه ای را که به آن رسیده بودم بررسی می کردم تا مطمئن شوم که دقیقاً همان چیزی است که می خواهم و نمی خواهم قبل از اینکه آنها را به آنها واگذار کنم هیچ تغییر قابل توجهی ایجاد کنم. یک پیمانکار

تنها سوالی که هنوز در ذهن من باقی مانده این دیوار آشپزخانه است. من این را در یک پست وبلاگ قبلی (به اعتقاد من در سال 2018) مطرح کرده ام، اما هنوز در مورد اینکه آیا می خواهم یک دهانه محفظه ای به اتاق خانواده جدید روی این دیوار دارم یا نه، تصمیم ندارم.

همانطور که همه چیز در پلان طبقه ای که من ترسیم کرده ام قرار دارد، تنها ورودی اتاق خانواده از درهای اتاق موسیقی خواهد بود. اتاق موزیک درست در کنار آشپزخانه قرار دارد، همانطور که در تصویر زیر می تو،د از دهانه محفظه ای در سمت راست ببینید.

اگر آشپزخانه را همانطور که هست نگه دارم، پلان طبقه به این صورت است. علاوه بر این شامل اتاق خواب اصلی، کمد دیواری، اتاق رختشویی و اتاق خانواده خواهد بود.

اما من هنوز به این فکر می کنم که آیا می خواهم آن دهانه محفظه ای را روی آن دیوار پشتی آشپزخانه بگذارم؟ در اینجا نحوه ظاهر آن در پلان طبقه است.

من می دانم که پاسخ فوری احتمالاً خواهد بود، “اما فضای ذخیره سازی زیادی را از دست خواهید داد!

من واقعا نمی خواهم، هر چند.

اگر زم، که من بازسازی آشپزخانه را انجام دادم در آنجا بودید، شاید به یاد داشته باشید که از کابینت های بالایی برای کابینت های پایینی استفاده کردم. در آن زمان، من قبلاً هرگز کابینت نساخته بودم، و آنقدر اعتماد به نفس نداشتم که بخواهم کابینت هایی برای آشپزخانه بسازم. بنابراین من در تلاش بودم تا آن را با کابینت های موجود در بازار کار کنم.

برای اینکه کابینت های دیواری بالایی به ،وان کابینت های پایه کار کنند و در آشپزخانه کم و نامتن، به نظر نرسند، نه تنها پایه ای برای چیدن آن ها ساختم، بلکه آنها را تا حدی از دیوار نیز دور کردم.

بنابراین در حالی که کابینت های تمام شده ممکن است شبیه یک کابینت آشپزخانه با عمق استاندارد (یا نزدیک به آن) به نظر برسند، داخل آن کابینت ها تنها 12 اینچ عمق دارد.

علاوه بر این، هشت کابینت تنها 12 اینچ هستند وسیع. این یک اشتباه طراحی بود که دیگر هرگز مرتکب نمی‌شوم، زیرا کابینت‌های با عرض 12 اینچ آنقدر کوچک هستند که برای ا،ر چیزها مفید نیستند. بشقاب های شام حتی در این کابینت ها جا نمی شوند. من حتی شوخی و اغراق نمی کنم.

بنابراین در حالی که من کاملاً ظاهر این دیوار را دوست دارم، عملکرد این کابینت ها را اصلا دوست ندارم. من یاد گرفته ام که با آنها زندگی کنم و بسیار سپاسگزارم که انبار بزرگی برای نگهداری وسایل آشپزخانه سرریز در آن دارم.

قرار دادن دهانه محفظه‌ای روی آن دیوار به من این فرصت را می‌دهد که فضای ذخیره‌سازی را دوباره انجام دهم و اشتباهات هشت سال پیش خود را اصلاح کنم. من یک ماکت خیلی سریع (و نه چندان عالی) از آنچه که فکر می کنم انجام دادم. من دو کابینت بلند برای ذخیره سازی در کنار دهانه محفظه ای به اتاق خانواده دارم. (و نه، اتاق خانوادگی ما اصلا شبیه آن نیست. 😀)

این نوع انبار، که عمیق‌تر است و دارای قفسه‌های بیرون‌کش می‌شود، بسیار کاربردی‌تر از هشت کابینت ۱۲ اینچی در ۱۲ اینچی است که اکنون دارم و حتی نمی‌توان یک بشقاب شام را در خود جای داد.

معایب؟ خوب، اینها عبارتند از (1) در حال ساخت آشپزخانه من که اکنون به پایان رسیده است … دوباره، (2) از دست دادن آنچه که فکر می کنم زیباترین دیوار آشپزخانه من است (و واقعاً یاد گرفته ام با آن زندگی کنم)، (3) چیدمان مبلمان در اتاق خانواده با یک درب اضافی (هرچه درهای اتاق بیشتر باشد، چیدمان مبلمان چالش برانگیزتر می شود) و (3) باز ، خط دید از خیابان مستقیماً از طریق اتاق نشیمن، از طریق آشپزخانه و به اتاق خانواده .

این آ،ی بزرگترین مشکل برای من است. من واقعاً دوست دارم اتاق خانواده در پشت خانه جمع شود و از خیابان قابل مشاهده نباشد، به خصوص اگر شب در آنجا باشیم. (بله، متوجه شدم که می‌توانم سایه‌های اتاق نشیمن جلویی‌ام را ببندم، اما هرگز این کار را نمی‌کنم، و احتمالاً از الان شروع نخواهم کرد.) اما همچنین، اکنون که اغلب افراد در خانه‌مان هستند، ایده باز ، بالای آن دیوار کاربردی تر و دوستانه تر به نظر می رسد.

من هنوز بلاتکلیف هستم و به مزایا و معایب هر طرحی می پردازم. این آ،ین تصمیم بزرگی است که باید قبل از واگذاری طرح به پیمانکار بگیرم.

Addicted 2 Decorating جایی است که من سفر DIY و تزئین خود را به اشتراک می‌گذارم و رویه فی،ر 1948 را که من و همسرم، مت، در سال 2013 ،یدیم، بازسازی و تزئین می‌کنم. کار روی خانه توسط خودم شما میتونید اینجا در مورد من بیشتر یاد بگیرید.

امیدوارم در سفر DIY و تزئین من به من بپیوندید! اگر می‌خواهید پروژه‌ها و پیشرفت‌های من را دنبال کنید، می‌تو،د در زیر مش، شوید و هر پست جدید را به صندوق ورودی ایمیل خود تحویل دهید. به این ترتیب شما هرگز چیزی را از دست نخواهید داد!


منبع: https://www.addicted2decorating.com/our-decision-regarding-the-addition-plus-one-final-undecided-design-decision.html