دکوراسیون خانه های ایرانی با طراحی زیبا و چشم نواز ۵۰ تصویر

اگر فضای شما اجازه می‌دهد، استفاده از دو ست مبلمان استیل و راحتی بسیار مناسب خواهد بود. مبلمان استیل و لوکس را در بخش بالاتر سالن پذیرایی قرار داده و از مبلمان راحتی در یک فاصله مناسب و در بخش حال یا نزدیک به آن استفاده کنید. شما می ‌توانید سالن پذیرایی بزرگ را با کاناپه ‌های جداگانه و تک نیز تکمیل کرده و از آباژور ایستاده در گوشه ‌ها (به صورت تک یا قرینه) بهره ببرید. از آنجایی که این طراحی باعث جذابیت دکوراسیون می شود، تنها شامل منازل نیست و طراحی چیدمان دفاتر، اداره ها، فروشگاه ها و… را هم در بر می گیرد. طراحی دکوراسیون فقط به سلیقه ی افراد بستگی ندارد و اصول و نکات مهم دیگری را نیز در بر می گیرد‌.

یکی از سبک ‌های طراحی دکوراسیون پذیرایی، چیدمان دایره ‌ای است که معمولا فضایی متوسط تا بزرگ را می‌ طلبد. در این سبک مبلمان به صورت نیم ‌دایره یا سه چهارم دایره قرار داده شده و به اندازه یک چهارم دایره، فضای خالی در نظر گرفته می‌ شود که معمولا این فضای خالی رو به درب یا به هر شکلی ورودی پذیرایی است. شرکت دکوراسیون داخلی سفید، با در دست داشتن متخصصین، منزل شما را به بهترین نحوه ممکن طراحی می نمایند. برای همین بسیاری از بانوان به این موضوع اهمیت بسیاری می دهند. برای کمک به شما و رهایی از این سردرگمی ها، شرکت دکوراسیون داخلی سفید به کمک شما می آید.

  • برای اطمینان از این که در نهایت به جلوه‌ای لوکس و راضی کننده برسید، در این جا توضیح می‌دهیم که روی کدام لوازم سرمایه گذاری کنید و بقیه را ساده انتخاب کنید.
  • برای داشتن یک خانه کوچک شیک از نکات ریز چشم پوشی نکنید ، کلید و پریزلوکس از جمله این نکات ریز و مهمی هستندکه میتوانید در فضای کوچکی که دارید بهترین استفاده را کنید و توجه همه را به آن جلب کنید .
  • وجود پشتی در بخشی از پذیرایی احساس صمیمت و گرما ایجاد می­ کند و برای اغلب افراد حس نوشتالژی از خانه ­های قدیمی ایرانی دارد.
  • در هر صورت هزینه ها و روش های نگهداری از کفپوش ها را قبل از نصب، ارزیابی نمایید تا هزینه‌های بیشتری برای شما ایجاد نکند.
  • در کشور آمریکا رنگ قرمز به معنای استقبال از مهمانان خسته است و در کلیساها نماد یک پناهگاه امن است.

بنابراین در نظر گرفتن سالن بزرگ و مبلمان بیشتر برای مورد اول و اختصاص دادن یکی از اتاق‌ها به دفتر کار برای دومی امری است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. برای مثال کسی که همیشه خانه‌اش میزبان مهمانی‌ها و جشن‌هاست باید خانه‌اش باکسی که در خانه کار می‌کند و نیاز به آرامش بیشتری دارد متفاوت باشد. اتاق‌ها می‌توانند سنتی، مدرن، رسمی یا آرام باشند و ازلحاظ بصری طبع رنگی که در طراحی آن‌ها به کار می‌رود، گرم یا سرد باشد. در بین انواع نوع پردازی ها بهترین نور، نوری است که از پنجره به سمت داخل بتابد پس بهتر است با پرده های بزرگ و ضخیم از ورود این نور جلوگیری نکنیم. اگر اتاق شما نورگیر است، قطعا باید به سراغ پرده های روشن با رنگ های خنثی بروید.

سبک دکوراسیون داخلی منزل خاورمیانه

همان طرح‌ ها با اندکی تغییرات می‌ توانند در هر خانه قابل اجرا باشند. همان طور که می دانید قبل از اینکه زوج ‌های جوان به خانه جدید نقل مکان ‌کنند، برنامه ریزی های دقیق را برای طراحی دکوراسیون و تزیین منزل اجرا می‌ کنند. اگر شما هم به تازگی قرار است مراسم ازدواج را انجام دهید، قطعاً به ایده های جذاب برای دکوراسیون منزل عروس نیاز دارید. در این مطلب قصد داریم به ترفندها و راهکارهای اشاره کنیم که به شما کمک می کنددکوراسیون منزل کوچک تان را بهتر و زیباتر طراحی کنید. نورپردازی یکی از بهترین ابزارها در طراحی دکوراسیون داخلی است؛ چیزی که مرزها و محدودیت ها را می شکند و شما را به دنیای رویا و خیال می برد.

چرا رنگ سفید و نقره ای برای دکوراسیون منزل عروس مناسب است؟

طراحی دکوراسیون داخلی خانه یعنی هماهنگ سازی اجزای مختلف خانه به منظور زیبا سازی را دکوراسیون داخلی منزل میگویند. البته که این فعالیت در خانه های کوچیک­تر مانند خانه های آپارتمانی یا خانه های شلوغ بسیار مهم تر است. زیرا با طراحی دکوراسیون داخلی خانه میتوان استفاده بهینه تر از خانه داشت؛ که تمام این ها به وسیله هماهنگی بین رنگ ها و وسایل جلوه بهتری به خانه ما میدهد.

اگر دیوارها و سقف را به رنگ سفید نقاشی کنید، فضای داخل خانه، روشن تر و بزرگتر جلوه می کند؛ حتی می توانید زاویه های دیوار را با رنگ های درخشان و براق نظیر نقره ای آرایش دهید. نقاشی دیوارها با رنگ سفید، اولین و بهترین است که می ‌توانید برای خانه کوچک خود انجام دهید. آینه‌ ها یکی از مهم‌ ترین ابزارهای دکوراسیون منزل ساده هستند که می‌توانند در هر فضای استفاده شوند. آینه ها را می توانید در نزدیک درب ورودی، اتاق خواب، سالن نشیمن در قسمت بالای شومینه نصب کنید. یکی از ساده ترین ایده های طراحی دکوراسیون منزل ساده، استفاده از مبلمان های راحتی است. در سالن نشیمن، چیدمان مبلمان را به شکل حرف U یا به صورت حرف H اجرا کنید.