دکوراسیون داخلی منزل جدید ترین و شیک ترین طرح ها دکور پلاس

فضاهای آرت‌دکو پر هست از زرق و برق و ظرافته که در کنار نقاشی‌های جذاب هنر خاص خودش رو رقم می‌زنه. سبک پر زرق و برق هالیوودی که به همین اسم معروفه، نشون میده چه دکوراسیونی رو برای شما فراهم می‌کنه. هر چیز لوکسی که پیدا می‌کنین، می‌تونین در این دکوراسیون قرار بدین. مبلمان مخملی و عتیقه‌جات گرانبها و هر چیزی که درخشش کافی داشته باشه با رنگ‌های بنفش و قرمز و فیروزه‌ای ترکیب موردپسندی برای سبک هالیوودی هستن. تقریبا هر فضایی و هر سبکی موافق استفاده از گل و گیاه طبیعی هست.

  • اما مساله مهم این است که بازار به افراد حرفه ای و هنرمند در این حوزه نیاز دارد.
  • زمانی که توانستید به‌خوبی دیوار پوش و کف‌پوش را انتخاب کنید تا حدود زیادی دیگر بخش‌ها را هم می‌توانید انتخاب کنید.
  • البته باید توجه داشت برای موفقیت در این رشته در کنار مدرک تحصیلی مهارت و علاقمندی و البته داشتن ذهنیتی خلاق و پر از ایده‌های عملی می‌تواند نقش موثری در موفقیت شما به عنوان یک طراح دکوراسیون داخلی داشته باشد.
  • گاهی با وجود همه زحمات و هزینه هایی که برای دکوراسیون خود انجام می دهید باز هم دکوراسیون برای شما آنچنان دلچسب نیست.

نکته بسیار مهم اینکه، اگر قصد دارید از سایر رشته ها نظری در دوره های کاردانی و کارشناسی در زمینه دکوراسیون داخلی ادامه تحصیل دهید، تنها راه ورود به رشته ریاضی و فیزیک می باشد. پس از اتمام سه سال دبیرستان و پیش دانشگاهی می توانید در رشته معماری ادامه تحصیل دهید. البته سادگی به این معنی نیست که در هر اتاق فقط یک صندلی یا یک میز بگذارید، بلکه باید طراحی دکوراسیون پذیرایی به‌خوبی تحلیل‌شده باشد تا کمترین به‌هم‌ریختگی را ایجاد کند. نرم افزار تری دی مکس بهترین نرم افزار موجود است و کار با آن نیازمند دانش حرفه بالایی است. الف) یکی از دیوارها را به‌صورت کامل و سرتاسری با آینه‌های بزرگ بپوشانید.

اشتباهاتی که دکوراسیون شما را نا زیبا می کنند

بنابراین شاید شما ترجیح بدهید، خانه‌تان به سبک مدرن چیده شود! ‌ جالب است بدانید که در این سبک هم المان‌های مدرن واردشده‌اند و شما کاملاً می‌توانید یک‌خانه مدرن ولی با ظاهری شبیه افسانه‌های خاورمیانه را داشته باشید. این تغییرات در طرح‌های پشتی‌ها و پارچه‌ها و همچنین در نورپردازی‌های دکوراتیو بیشتر خودنمایی می‌کند. شاید نام آن برایتان آشنا نباشد، اما این سبک به لحاظ بصری به‌طور حتم برایتان آشناست! این بهترین روشی است که با آن می‌توانید کلبه جنگلی و یا ویلای جنگلی خود را دیزاین نمایید.

چرا باید ما را انتخاب کنید؟

طراح داخلی کسی است که چنین پروژه‌هایی را برنامه‌ریزی، هماهنگ و مدیریت کند. طراحی داخلی حرفه‌ای چند بعدی است که شامل توسعه مفهومی، ارتباط با ذینفعان پروژه و مدیریت و اجرای طرح است. بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی محیط مسکونی ،تجاری ،اداری و.. گروه معماری سفید از سال ۱۳۸۷ طراحی پروژه های بسیار زیادی را در زمینه معماری، معماری داخلی ساختمان، مرمت ابنیه تاریخی، نمای ساختمان به پایان رسانده است.

سبک دکوراسیون مینیمال منزل

یکی از مواردی که اغلب طراحی دکوراسیون داخلی منزل را برای گروهی از افراد غیر قابل دستیابی نموده است، در نظر گرفتن هزینه‌های نجومی آن است. لازم است قبل از هر چیز بدانید که اگر به دنبال یک فرمول خاص برای محاسبه‌ و برآورد هزینه طراحی داخلی منزل خود هستید ، سخت در اشتباهید. زیرا هیچ فرمول جادویی وجود ندارد که بتواند در محاسبه‌ی میزان هزینه‌ی طراحی معماری ساختمان، شما را همراهی کند.

اگر مبلمان راحتی در این فضا دارید، می‌توانید از قطعه‌ای گلیم نازک برای تزئین آن استفاده نمایید. همچنین اکسسوری‌های مورداستفاده می‌توانند با تأکید بر المان‌های سنتی انتخاب شوند. توجه داشته باشید که شما می‌توانید سالن پذیرایی خود را به شکل مدرن دیزاین کرده و برای دیگر قسمت‌ها طرح‌های دیگری را اجرا کنید.