دکوراسیون داخلی منزل شیک و فوق العاده دکوراسیون داخلی منزل

برای کمک به این مساله از نورهای زیرکابینتی هم میشه استفاده کرد. تا حالا به دکوراسیون داخلی کشورهای ایتالیا، یونان و اسپانیا دقت کردین؟ ترکیب آبی و سفید یونانی، در کنار طرح‌های الهام گرفته از سبک مراکشی و طاق و قوس‌های ایتالیایی فضایی صمیمی و دلنشین ایجاد می‌کنن. همونطور که از اسمش پیداست، سبک ساحلی متاثر از دریا و طبیعت و ساحل هست.

  • مبلمان، قاب های دیواری، میزها و ظرف های تزیینی را از جنس چوب مرغوب مانند گردو استفاده کنید.
  • بعد از انتخاب رنگ نوبت چیدمان درست وسایل است؛ در پذیرایی منازل کوچک باید توجه ویژه ای به مبلمان و تلویزیون داشته باشید به طور مثال سعی کنید با پرهیز از خرید میز تلویزیون، به نصب تلویزیون بر روی دیوار بپردازید.
  • با ما همراه باشید و در صورت نیاز به دیدن نمونه کارهای تیم ما برای این نمونه در این قسمت کلیک کنید.
  • به‌عنوان یک انتخاب دیگر می‌توانید از تخت‌های چوبی که بافرش پوشانیده شده‌اند به همراه میزی برای چای و … هم استفاده کنید.
  • از ورود نور طبیعی و اکسیژن از چهار طرف دیواره‌ی ساختمان خود استقبال کنید.

دکوراسیون پذیرایی به عنوان بخش کانونی در دیزاین خانه اهمیت زیادی برای طراحان داخلی دارد. بسیاری از مبلمان و عناصر دکوراتیو اصلی خانه در این فضا قرار می‌گیرند و دورهمی‌های ساکنین خانه و مهمان‌ها در پذیرایی شکل می‌گیرد. بنابراین فضاسازی مناسب برای معاشرت، دورهمی، تماشای تلویزیون، بازی و سرگرمی در فضای پذیرایی باید با توجه به ویژگی‌های مدل خانه از نظر فرم و اندازه، سلیقه صاحبخانه و اصول دکوراسیون، به درستی انجام گیرد.

تغییرات کوچک، تأثیرات بزرگ

شاید برایتان جالب باشد بدانید که المان‌های مختلف را در دکوراسیون داخلی می‌توان به شیوه‌های گوناگونی مورداستفاده قرارداد و درنهایت این شیوه استفاده کاربردی در تکمیل استایل چیدمان داخلی نقشی مهم را بر عهده داشته باشد. در ادامه به مواردی از این دسته از المان‌ها و همچنین نحوه به‌کارگیری آن‌ها را در استایل‌های مختلف موردبررسی قرار خواهیم داد. هرچقدر آشپزخانه، فضای کوچک‌تری داشته باشد، چیدمان آن پیچیده‌تر خواهد بود؛ اما در خصوص رنگ‌ها می‌توان گفت، استفاده از رنگ‌های روشن و براق، کمک می‌کنند تا فضا بزرگ‌تر به نظر برسد. بنابراین شاید شما ترجیح بدهید، خانه‌تان به سبک مدرن چیده شود! ‌ جالب است بدانید که در این سبک هم المان‌های مدرن واردشده‌اند و شما کاملاً می‌توانید یک‌خانه مدرن ولی با ظاهری شبیه افسانه‌های خاورمیانه را داشته باشید. این تغییرات در طرح‌های پشتی‌ها و پارچه‌ها و همچنین در نورپردازی‌های دکوراتیو بیشتر خودنمایی می‌کند.

نکات مهم در انتخاب دکوراسیون داخلی منزل مناسب

این که در کنار صورتی چرک قرار بگیرد یا زرد و سفید ظاهر متفاوتی پیدا می‌کند. قهوه ای در ترکیب با این رنگ ها گرم کننده است و ثبات را می رساند. رنگ طبیعی قهوه‌ای به خصوص اگر مایل به کارامل باشد و نیز قهوه‌ای کنار صورتی چرک خیره کننده خواهد بود. کاغذدیواری خانه خود را متناسب با سلیقه شخصی و صد البته‌ هارمونی داشتن با المان‌های دیگر مثل مبلمان انتخاب کنید.

با سپری کردن مراحل فوق می توانید با گروه بازسازی آسان قرار داد ببندید و از آن ها مشاوره بگیرید. این نوع سبک، سبکی تجمل‌گرایانه به شمار می‌رود که از وسایل هنری در دکور آن اغلب استفاده می‌شود. در سبک آرت دکو از وسیله ها و اکسسوری های هنری و گران قیمت برای تزیین استفاده می شود همچنین تابلوها در این سبک از دکوراسیون داخلی، اصل و گران قیمت هستند.

شاید بتوان گفت که مهم‌ترین آیتم در طراحی دکوراسیون داخلی، سلیقه شخصی افراد است که البته باید در چارچوب مجاز و با توجه به اصول و قواعد کلی اعمال گردد. پرده‌ها در خانه به سبک مدرن کاملاً ساده و بدون تزئینات اضافی انتخاب می‌شوند. به‌عنوان‌مثال تورهای ساده به رنگ نباتی و یا سفید و یا حریر ساده به رنگ سفید و یا نباتی جزو بهترین انتخاب‌ها به شمار می‌آیند.

در ابتدای کار نقشه های مهندسی از فونداسیون تا نتیجه نهایی که تکمیل سازه است، طراحی می شود . سپس کل سازه بر اساس آن طرح ترسیم شده در نقشه های مهندسی ساخته می شود . اگر این طرح از همان ابتدا جالب ترسیم نشده باشد سبب می شود که افراد رضایت کافی نداشته باشند.