دکوراسیون شیک منزل عروس و داماد

شاید در نگاه اول تصور کنید که سبک دکوراسیون امروزی کاملاً مطابق با سبک دکوراسیون مدرن است. بهتر است بیشتر از شیشه و استیل و رنگ‌های سفید و نقره‌ای در فضا استفاده شود و هر چه وسایل صاف و صیقلی‌تر باشند این سبک جذابیت بیشتری خواهد داشت. تمامی نکاتی که در بایدها و نبایدهای طراحی دکوراسیون گفته شد .

  • برای طراحی دکوراسیون داخلی، اگرچه هر دو گروه از افراد با هم همکاری دارند اما طراحان داخلی معمولاً با پیمانکاران همکاری می کنند.
  • پذیرایی و هال اگرچه یک رنگ دیده می‌ شوند اما با برخی رنگ های خاص می توانید، نقطه کانون و تمرکز را به وجود بیاورید.
  • اگر بتوانید یک فرش شبیه به آن‌ها هم پیدا کنید که دیگر نور‌علی‌نور می‌شود.
  • البته منظور این نیست که تمام اتاق دخترتان را با یک رنگ خاص (به عنوان مثال صورتی بپوشانید) بلکه از مکمل های این رنگ ها برای جذاب تر کردن اتاق کمک بگیرید.
  • برخی از طراحان جدیدترین دکوراسیون داخلی پیش بینی کرده اند که ساختمان ها در سال 2022، پنجره های بزرگ تر و وسیع تری دارند.

چنانچه ابعاد کوچکی در اختیار دارید و قسمت های مختلف به یکدیگر دید دارند، بهتر است از یک سبک استفاده کنید تا آرامش در محیط برقرار باشد. اگر در خانه بزرگی زندگی میکنید، که قسمت های مجزایی دارد، میتوانید از چند سبک استفاده کنید. آن دسته از خانواده هایی که تصمیم می‌گیرند در دکوراسیون منزل خود از سبک روستیک استفاده کنند ممکن است آن را با سبک روستایی هم بشناسند.

قرار دادن ظرفی از میوه های با رنگ شاد مانند لیمو و پرتقال، آشپزخانه شما را شاداب میکند. میتوانید با قرار دادن گلدانی زیبا بر جذابیت و سرزندگی آشپزخانه خود بیفزایید. انتخاب رنگ کاشی ها و مدل آنها جزء جدایی ناپذیر از طراحی حمام به شمار می رود. اگر طرفدار سادگی هستید از لوسترهایی با آویز بلند و پر زرق و برق استفاده نکنید.

۱۸. تزیین ورودی خانه با آینه

اگر از افرادی هستید کهچیدمان خانه بدون مبل را می ­پسندید و یا دوست دارید یک بخش از پذیرایی منزلتان بدون مبل و با پشتی و فرش باشد؛ باید به فکر تهیه پشتی مناسب برای پذیرایی باشید. وجود پشتی در بخشی از پذیرایی احساس صمیمت و گرما ایجاد می­ کند و برای اغلب افراد حس نوشتالژی از خانه ­های قدیمی ایرانی دارد. سقف بخشی از فضای منزل است که در برنامه ­ریزی اولیه کمتر به آن توجه می­ شود ولی با کمی تغییر، متوجه تاثیر رنگ آمیزی سقف در دکوراسیون خواهید شد. این اکسسوری ها میتونه شامل آینه ها، پوشش دیوارها، تزیینات سقفی اعم از سقف های کاذب و نورپردازی ها باشه تا قاب و کوسن و هر اونچه که به مبلمان و المان های اصلی افزوده میشه.

نکات مهم برای طراحی دکوراسیون اداری

اگر جایی از فضای شما تورفتگی ناگهانی یا حتی برآمدگی دارد یا به‌صورت مربع یا مستطیل کامل نیستند و کل آن­ها از حالت عادی خارج است. کافی است با در نظر گرفتن تمام این موارد لوازم موردنیاز خود را انتخاب و خریداری کنید. چهارمین نکته که به نظر می ‌رسد در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب مهم باشد، انتخاب مبلمان مناسب برای این قسمت است. در اتاق خواب، به اندازه سالن نشیمن، فضای بزرگی ندارید؛ اگر می خواهید ایده های جدید را پیاده سازی کنید هرگز مبلمان بزرگ خریداری نکنید.

بهتر است خرید مبلمان را به بعد از خرید عمده لوازم موردنیاز موکول کنید. زیرا شاید آنچه در فروشگاه می‌بیند و نظر شمارا جلب می‌کند، بیش‌ازحد برای منزل شما بزرگ یا کوچک باشد. از دیگر فاکتورهای مهم در دکوراسیون داخلی انتخاب قاب عکس ها و قاب های هنری متناسب با فضای خانه و روحیه ای است که در داخل خانه برقرار است.

۱۴. افزودن پنجره های اصلی فضای بیرونی به داخل خانه

در صورتی که ابعاد منزلتان کم است و یا فضای کافی ندارید، می توانید با یک طراحی دکوراسیون خوب، استفاده ی بهینه از فضا را ببرید. پس چه چیزی بهتر از اینکه شما میتوانید با کمک گرفتن از یک طراح داخلی بهترین استفاده را از فضای کم خانه تان را داشته باشید. برای طراحی دکوراسیون داخلی منازل می توانید از دکوراسیون های داخلی با سبک مدرن و سلطنتی استفاده کنید که هر یک از این دکوراسیون ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

از آن جا که بدن ما شب هنگام تعرق زیادی دارد یکی از مکان هایی است که (با آن که به نظر نمی رسد) اما به سرعت کثیف می شود. یکی از اصول جذاب در دکوراسیون اتاق خواب عروس، استفاده از روتختی های متنوع است که علاوه بر تاثیر مثبت در روحیه به سلامت پوست شما نیز کمک می کند. اگر سالن پذیرایی شما کوچک است، از رنگ های روشن استفاده کنید تا فضا را به اندازه کافی بزرگ جلوه دهید. انتخاب هوشمندانه در مدل های مبلمان، برای این فضاها به شما بسیار کمک می کند.

حتی از قفسه هایی استفاده کنید که بتوانید گلدان های مصنوعی و تزئینی روی آنها قرار دهید. اگر در یکی از قسمت های خانه، نقصی وجود داشته باشد، بدون شک، پس از مدتی می تواند دکوراسیون جدید شما را نامطلوب جلوه دهد. برخی از طراحان جدیدترین دکوراسیون داخلی پیش بینی کرده اند که ساختمان ها در سال 2022، پنجره های بزرگ تر و وسیع تری دارند.