دکوراسیون منزل با طراحی شیک برای خانه های با پذیرایی بزرگ تم دکوراسیون

هم به‌طور خاص لابه گذاری شده است، می‌توانند طراحی مناسبی برای شما باشد. بیشتر فضاهای سنتی ژاپنی از میزهای کوتاه و بالشتک برای زانو زدن استفاده می‌کنند اما فکر نکنید نباید از کاناپه‌تان استفاده کنید. سبز زمردی تیره و رنگ دیگر جواهرات خیلی رایج هستند به‌خصوص وقتی با مواد طبیعی دیگر مثل یشم و ابسدین ترکیب شود. اما نباید این سوءتفاهم ایجاد شود که سبک گلچین بهانه‌ای برای رد کردن حدومرز، درهم‌ریختگی یا چیدمانی ناخوشایند است.

  • آیا به یاد داریم که در خانه های قدیمی پا بر روی چه فرش هایی می گذاشتیم؟ گلیم ها، گمشده دکوراسیون منزل سنتی هستند که در طراحی خانه های سنتی کمتر به آن ها توجه می شود.
  • اگر محیط پذیرایی شما کوچک است، باید از سرویس مبلمان ظریف استفاده کرده و تا حد امکان بهترین بهره‌ برداری از فضا را داشته باشید.
  • معمولا مبلمان سبک ال یا مبل راحتی برای این سبک از دکوراسیون بسیار مناسب هستند.
  • در بین انواع سبک های طراحی شده توسط بشر این تنها سبکی است ایرانی ها در آن دخیل هستند.
  • طرح ها و رنگ های آرامش بخش و روشن برای سالن پذیرایی مناسب اند.

رنگ لاکچری دیگری که از آن در خانه های لوکس به وفور استفاده می شود، رنگ بنفش است. رنگ بنفش یک رنگ لاکچری محسوب می شود بنابراین می توانید از این رنگ نیز در خانه تان استفاده کنید. بهتر است در خصوص به کارگیری طیف های مختلف رنگ بنفش در خانه از یک متخصص طراحی دکوراسیون کمک بگیرید تا ایشان شما را در زمینه طراحی دکوراسیون خانه های لوکس راهنمایی کنند.

آینه دکوراتیو طرح سوپر اکستریم

این نوع طراحی داخلی خانه ها از سبک سلطنتی، کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن پیروی می کنند. از آنجایی که سبک دکوراسیون سنتی به فرهنگ غنی منطقه‌ای و نژادی باز می‌گردد، تنوع طرح و رنگ در این سبک بسیار بالا بوده و می‌توان انتخاب‌های متمایز و منحصر به فردی داشت که متناسب با سلیقه و فرهنگ افراد خانواده باشد. این سبک ازدكوراسيون، نمایش سادگی سبك زندگی ساده ی مردم شمال روپاست.

در اینجا، ما نکات مفیدی از دکوراتورها را برای کمک به در درک مفهوم طراحی خوب و داشتن دکوراسیون شیک به اشتراک می گذاریم. برای طراحی دکوراسیون خانه کوچک تان سعی کنید از تنوع زیاد رنگ ، طرح های شلوغ پارچه مبل و پرده ها اجتناب کنید. بهترین گزینه برای هرچه زیباتر شدن چیدمان دکوراسیون داخلی یک آپارتمان کوچک بازی با رنگهای روشن دیوارها و همچنین استفاد از پارچه های ساده است. مثلا ابتدا رنگ های دلخواه تان را در مورد مبلمان راحتی انتخاب کنید و سپس باقی لوازم در دو رنگ شبیه به هم و بدون هیچگونه نقش و طرح بچینید. یکی از مهم ترین بخش ها در هر خانه ای پذیرایی است که این قسمت از خانه می تواند در ذهن افراد تصوری از سبک دکوراسیون داخلی بقیه قسمت های منازل شما را ایجاد کند. چیدمان پذیرایی در خانه های ایرانی همیشه با وسواس صورت می گیرد.

۶۰ طراحی دکوراسیون داخلی منزل ۲۰۱۸ برای خانه های شیک و لاکچری

اگر احساس می کنید تاریخ مصرف بعضی از وسایل خانه به پایان رسیده است، قبل از دور ریختن آن ها فکر کنید و روشی نوین و خلاقانه را اجرا کنید. خیلی وقت است که استفاده از پرده های سنگین و قدیمی و با پارچه های چند لایه منسوخ شده است، قطعا یک پنجره برهنه بسیار بهتر و زیباتر از یک پنجره با پرده های بی قواره است. هر کدام از این رنگ ها دارای گرما و شادابی فراوانی هستند که به راحتی این ویژگی ها را به انسان منتقل می کنند. علاوه بر رنگ قرمز، نارنجی و زرد رنگ های دیگر تاثیر گذار در ظاهر خانه ها است. در کشور آمریکا رنگ قرمز به معنای استقبال از مهمانان خسته است و در کلیساها نماد یک پناهگاه امن است.

چه نوع سبک دکوراسیون داخلی برای چه خانه ای بهتر است؟

با ما همراه باشید تا شما را با جذاب ترین نکات و ایده های طراحی دکوراسیون اتاق خواب آشنا کنیم. دلایل زیادی وجود دارد که توجیه می‌کند چرا رنگ سفید و نقره ای که جزو رنگ های خنثی و بی اثر هستند، بهترین انتخاب برای دکوراسیون منزل عروس می باشند. بهترین رنگی که سایر رنگ ها می توانند خود را در بستر آنها جلوه دهند، همین رنگ های سفید و نقره هستند. شما هر مبلمان هر لوازم یا ابزارهای دیگری را در داخل خانه استفاده کنید و زمینه رنگ، سفید یا نقره ای و حتی خاکستری باشد، از نظر زیبایی ظاهری، بسیار بهتر، جلوه می‌کند. فرض کنید در سالن نشیمن، مبلمان به رنگ سفید و آبی روشن هستند؛ زمانی که شما از پرده هایی به رنگ آبی تیره استفاده می‌ کنید، جلوه این فضا بیشتر خواهد شد.