سئو چیست؟ به زبان ساده همه چیز را در مورد seo یاد بگیرید!

سئو چیست؟ به زبان ساده همه چیز را در مورد seo یاد بگیرید!

این عبارت صرفا برای تمیز دادن لینک‌های معمولی از لینک‌های نوفالو ابداع شد. این احتمال وجود دارد که شما نخواهید خود تبدیل به یک متخصص سئو شوید و بخواهید یک متخصص سئو در کنار خود داشته باشید که در این رابطه شرکت سئوکار می تواند به عنوان یک شرکت متخصص در این حوزه به شما کمک نماید. اگر چنین نگاهی را باور نداشته باشیم، به احتمال زیاد SEO به یکی از شیوه‌های قدرتمند برای هزینه کردن بی‌فایده‌ی پول و منابع کسب و کار ما تبدیل خواهد شد. اما باید به خاطر داشته باشیم که توجه به اصول سئو اگر به شیوه‌ای علمی و دقیق و تخصصی انجام شود، اتفاقاً راهکاری زمان‌بر، دشوار و گران‌قیمت است. گاهی اوقات، کسانی که با SEO آشنا نیستند،‌ آن را به عنوان یک جانشین رایگان برای بازاریابی و تبلیغات در نظر می‌گیرند.

  • سئو هنر متقاعدسازی موتورهای جستجو به‌نحوی است که محتوای شما را به عنوان بهترین، معتبرترین و برجسته‌ترین راهکار برای مشکل یا سوال کاربر معرفی کنند.
  • استفاده از کلمه کلیدی در URL یکی ازکارهایی است که برای بهبود سئو می توان از آن بهره گرفت.
  • در این صورت است که شما می توانید فروش خیلی زیاد و بی نهایت را در کسب و کار خود تجربه کنید و از آن لذت ببرید.
  • این بدان معنا نیست که هر محتوایی به بروزرسانی مکرر نیاز دارد، اما بسیاری از آنها نیاز دارند.

برای درک بهتر نحوه جذب ترافیک بیشتر برای وبسایت، دانستن مفهوم برخی از اصطلاحات و عبارت ضروری است. توجه داشته باشید که در این قسمت ممکن است به برخی از اصطلاحات پرداخته خواهدشد که لازم باشد در ادامه مقاله “سئو چیست” توضیحات بیشتری راجع به آن ارائه دهیم. زمانی که محتواها در فهرست‌های مخصوص به خود قرار گرفتند، الگوریتم‌های گوگل باتوجه به دستورالعمل‌های مخصوص به خود، آنها رتبه‌بندی می‌کنند.

آیا شبکه های اجتماعی بر روی سئو تاثیر گذارند؟

پس قدم اول برای رسیدن به رتبه های خوب در گوگل، درک این موضوع است که سایت ما باید به شکلی باشد که نیاز مخاطبی که از سمت google.com وارد سایت میشود را پاسخ دهد. جواب اصلی این سؤال که بعد از سئو چه‌کار کنیم؟ این است که تبلیغات بعد از سئو در مرحله اول قرار دارد و با تبلیغات کسب‌وکار شما رونق پیدا می‌کند. اگر شما در گوگل ادز سایت خودتان را تبلیغ کنید، حتی اگر کاربر نخواهد تبلیغات را ببیند و برای کار خود عجله داشته باشد، در هر حال باید اول تبلیغات را تماشا کند و بعد به‌کار خودش برسد. پس در این حالت راهکار چیست؟ این موضوع را در بخش های ادامه مقاله به شما آموزش میدهم. ساخت sitemap در وب سایت های وردپرسی به کمک افزونه هایی مثل yoast seo انجام میشود و عملا شما نیاز به فعالیت خاصی در قبال آن ندارید، پس نگران نام ترسناکش نباشید! در صورتی هم که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید، به مقاله نقشه سایت چیست در فرین آکادمی مراجعه کنید.

✔️ سئو داخلی یا همان On-page SEO

در اولین و ابتدایی‌ترین سال‌های استفاده از سئو برای سایت و محتوا، حضور کلمات کلیدی تنها بخشی بود که اهمیت داشت. در واقع کلمات کلیدی و چگونگی استفاده از آن‌ها، هرروز ابعاد گسترده‌تری پیدا کرده و رشد و توسعه می‌یابد. گوگل انگیزه پشت این پرسش را تفسیر می‌کند و نتایجی را که کاربر می‌خواهد ببیند را نشان می‌دهد. شما چگونه محتوای خود را به قصد حستجو بهینه می‌کنید؟ قصد جستجو با ۳ عامل شناخته می‌شود که در ادامه آن‌ها را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

الگوریتم PageRank را با معیار قدیمی به همین نام که توسط گوگل برای نمایش رتبه صفحات (از 0 تا 10) استفاده می شد، اشتباه نگیرید. کلید ظاهر شدن در Featured snippet این است که در ابتدا به سوال مورد نظر در سایتتان پاسخ دهید. به سبک نوشتاری برای دیده شدن در Featured snippet «سبک نوشتاری هرمی معکوس» می گویند. می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید و سعی کنید بهترین نسبت بین کیفیت و اندازه فایل را پیدا کنید یا کل فرآیند را با یک افزونه فشرده سازی، خودکار کنید (مانند Robin image optimizer pro در وردپرس). نکته آخر اینکه مطمئن شوید که مکان فیزیکی سرور تا حد امکان به مخاطبان هدف شما نزدیک است (به عنوان مثال اگر کاربران ایرانی را هدف قرار داده اید، وجود سرور در کانادا کار عاقلانه ای نیست).