طراحی داخلی شیک، حرفه ای و باکیفیت معرفی انواع دکوراسیون

رنگ خیلی خیلی زیاد در زیبایی و جلوه بصری اشیاء و محیط حتی لباسی که می پوشیم، تاثیرگذار است . به طور کل یک خانه، یک آپارتمان، یک فضا، یک اتاق واشیاء همگی با استفاده از رنگی که در مقابل دیدگان ما به نمایش می گذارند، می توانند احساسات ما را برانگیزاند. بعضی دیگر از افراد نه رنگ را دوست دارند و نه کاغذ دیواری را . این افراد برای تزئین دیوارهای خانه ی خود از دیوارپوش های چوبی، سنگی و یا سرامیک استفاده می کنند.

جدیدترین طراحی دکوراسیون داخلی منزل براساس رنگ روز و همچنین ترند سال تعیین میگردد. برای اینکه بتوانید آخرین فضای داخلی خانه خود را انتخاب کنید، باید قسمت به قسمت عمل کنید. یعنی باید اصول و ایده ها را به طور جداگانه برای هر قسمت در نظر بگیرید و در عین حال به هماهنگی کلی آنها نیز توجه کنید. در فرهنگ لغت فارسی منظور از دکوراسیون مرتب کردن، چیدن و آراستن می باشد با این حساب طراحی دکوراسیون داخلی منزل به معنای چیدن وسیله های خانه به شکل مناسب در کنارم، انتخاب طرح و رنگ اسباب خانه و … می باشد. امروزه طراحی دکوراسیون فقط منحصر به خانه نمی باشد بلکه برای ساختمان های مختلف از جمله شرکت ها، ادارات و مغازه ها از طراحی دکوراسیون استفاده می کنند این کار باعث بهینه شدن فضا و زیبایی آن ها می شود. در حالت کلی اگر وسیله ها و اسباب خانه با نظم و رعایت ترکیب رنگ و طرح آن در کنار هم قرار گیرند فضا دل نشین تر و زیباتر خواهد بود همچنین آرامش بیشتری برای افراد ارمغان خواهند آورد.

  • از خطوط ضخیم، فرش ها و گلیم های بزرگ و پارچه های کلفت اجتناب کنید.
  • به طور مثال قیمت کاغذ دیواری ایرانی با کاغذ دیواری خارجی تفاوت زیادی دارد.
  • البته زمانی که صحبت از دکوراسیون میشود منظورمان مرتب کردن، چیدن یا انتخاب وسایل قسمت های مختلف خانه یا محل کار است.
  • در این مرحله اتفاق می‌افتد که نیازمند رعایت دقیق اصول و مقررات امنیتی است.

ما در این مقاله از سایت ایملک شما را با دکوراسیون داخلی یک خانه و تمامی نکات مهم آن آشنا می کنیم لطفا تا پایان همراه ما باشید و در انتها سوالات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. نور محیط خانه، هویت اصلی یک دکوراسیون را زنده می‌‌کند یعنی اگر نورپردازی به‌طور جالب و دل‌انگیز طراحی نشود تمامی زحمات برای طراحی اجزای دیگر هدر می‌‌روند و به‌چشم نمی‌آیند. اما از سبک مدیترانه‌ای در آپارتمان‌های امروزی نیز به کار می‌برند هر چند که نمایی از اقیانوس به چشم نخورد. از ویژگی‌های این سبک می‌توان به رنگ‌هایی متمایل به خاکی و قهوه‌ای رو به قرمز اشاره کرد. علاوه بر رنگ نکته مهم دیگر به کار بردن عناصر طبیعی و به ویژه گل و گیاهان است که در این سبک باید به کار برده شوند.

فاکتور دوم: آشنایی با نقش قاب‌ها در منزل

یک گلدان شیشه ای ساده را جای یک گلدان کریستال سنگین و قدیمی بگذارید. کمی هنجارشکن باشید اما اصالت ایرانی خود را در دکوراسیون حفظ کنید. این وسایل، راه حل مناسبی جهت پنهان کردن سی دی، خرد و ریزها و وسایل بازی کودکان هستند.

زمانی که یک در آکاردئونی کاملا بسته باشد، شبیه یک دیوار عمل می‌کند. مورد قابل اشاره بعدی استفاده از رنگ یکدست با الگویی مشخص در طراحی است. اشیاء و وسایل رنگارنگ طرح‌دار به خوبی می‌توانند با محیط تک رنگ و یکدست هماهنگ و ترکیب شوند. در این سبک اغلب از رنگ‌های کرم، قهوه‌ای و سفید به صورت برجسته‌تر استفاده می‌شود و سایر رنگ‌ها نقش زیادی در این سبک دکوراسیون ندارند. گاهی نیز تنها از طیف مختلف یک رنگ استفاده می‌شود و با سایه‌های مختلفی از همان رنگ سعی می‌شود کنتراست ایجاد شود.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک_عظیمیه کرج

گاها می توانید با اعمال فاکتورهای مناسب و تزئین اصولی تغییراتی چشمگیری را در منزل ایجاد کنید که این تغییر با هزینه ی کمی هم صورت می گیرد اما جلوه ای تازه به منزل می بخشد به همین خاطر نباید از طراحی دکوراسیون منزل غافل شد. فقط لطفا به هزینه های طراحی دکوراسیون داخلی هم اشاره کنید تا بدونیم حدود قیمت این طراحی و دیزاین چه قدر است و یا یک شماره تماس بگذارید. برای ارتباط با مشاوران مجرب ایملک بهتر است همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید تا مشاوران و متخصصان ما راهنمای شما در این پروسه باشند تا با طراحی دکوراسیون داخلی شاهد بهترین ها باشید. طراحی کابینت مناسب فضا از فاکتورهای اصلی در یک آشپزخانه است؛ بنابراین در انتخاب و خرید کابینت مخصوصا بانوان باید دقت زیادی کنند تا همان طرح و رنگی که دوست دارند را تهیه کنند.

۲۸ ایده برای دکوراسیون داخلی منزل

در این نوع طراحی یکسری خطوط مستقیم و مشخص وجود دارد که شامل پالت رنگی ساده نیز هستند. یعنی رنگ دیوار، رنگ مبلمان، رنگ پرده، رنگ فرش، رنگ کابینت، رنگ وسایل چوبی همه می توانند نقشی اساسی در زیبا جلوه نمودن دکوراسیون داخلی منزل داشته باشند. نقل‌مکان به خانه‌های جدید همیشه برای افراد یک‌خانه پر از هیجان و جذابیت است.

اگر در پذیرایی پنجره وجود داشت سعی کنید که از خرید پرده های ضخیم که جلوی نور را می گیرند خودداری کنید تا نور مستقیم به داخل بتابد اما اگر پنجره ای وجود نداشت از طریق لامپ یا آباژور کمبود نور را جبران کنید. دیدن شعله‌های آتش قلب هر بیننده‌ای را گرم و چشم‌ها را مجذوب می‌کند. از این عنصر طبیعی بسیار زیبا برای گرمی و صمیمیت بیشتر در منازل بهتر است استفاده کرد. یکی از کارهای سختی که در منازل با متراژ بالا باید انجام داد، پر کردن فضای آن است. اما یک راه حل بسیار آسان برای آن وجود دارد که با به کارگیری آن علاوه بر پر کردن فضای خالی می توان به صورت بهینه از آن فضا استفاده کرد.