طراحی دکوراسیون داخلی شرکت دکوراسیون داخلی نما سبز

سبک های مختلف دکوراسیون داخلی می‌تواند در خانه شما وجود داشته باشد اما در بین آنها سبک شیکر یکی از سبک هایی است که شما حتی اگر اطلاعی از آن داشته باشید به سمت آن جذب می شوید، زیرا جذابیت و سادگی چشم‌ نوازی در این سبک مشهود است. استفاده از پرده های روشن و بلند که از سقف تا روی زمین را بپوشاند از دیگر روش ها برای چیدمان خانه کوچک می باشد که بیشتر برای خانه ها با سقف های کوچک کاربرد دارد. نصب آیینه بر روی دیوارهای منزل یکی از بهترین راهکارها برای این است که فضای داخلی منزل بزرگتر به نظر برسد و باعث میشود نور بهتر در فضا پخش گردد.

  • بهتر استپروژه طراحی دکوراسیون داخلیخود را ازاتاق نشیمنشروع کنید.
  • دکوراسیون صنعتی سبکی است که از مصالح و تجهیزات، بدون هیچ گونه پوششی در فضای داخلی ساختمان استفاده می کنید.
  • در ساختمان‌های قدیمی، کمد دیواری به‌وسیله‌ی دیوارکشی و چهارچوب فلزی انجام می‌شد که این متریال ها موجب کوچک شدن فضای اتاق می‌شدند.
  • میزهای چوبی که همگی خراطی‌شده‌اند نیز می‌توانند به کار بیایند.

دکوراسیون داخلی عناصر و بخش های مختلفی دارد و می توان گفت به هر آنچه که در محیط خانه و اطراف و محل کار وجود دارد در ارتباط می باشد. یکی از مهم ترین بخش ها در هر خانه، اتاق خواب آن می باشد که تاثیر بسیار زیادی بر میزان آرامش و رفع خستگی افراد دارد. طراحی دکوراسیون منزل کوچک از حساسیت بالاتری نسبت به سایر محیط ها برخوردار می باشد و باید انتخاب رنگ، نوع مبلمان، پرده و تزئینات و چیدمان وسایل را کاملا حرفه ای انجام داد. از جمله اصول بسیار مهم در چیدمان خانه های کوچک می توان به انتخاب رنگ های روشن اشاره نمود. استفاده از رنگ های روشن برای دیوار و وسایل منزل باعث میشود تا فضا بزرگتر بنظر برسد.

توجه به لایه‌بندی در طراحی دکوراسیون پذیرایی و نشیمن

روشنی فضا و اکسسوری‌هایی مانند قایق‌های کوچک، همگی شمارا در داشتن دیزاین ساحلی بیش‌ازپیش یاری خواهند رسانید. اگر بخواهیم از دورنگ استفاده کنیم یکی از رنگ‌ها، سیاه یا سفید و یا خاکستری خواهد بود. توجه داشته باشید که چیدن مبلمان در این حالت به‌صورت قرینه نیست. این روزها پارتیشن‌های دکوراتیو از جنس شیشه و یا چوبی و حصیری با تنوع خوبی در بازار وجود دارند؛ و همین فراوانی گزینه‌های مناسبی را برای انتخاب پیش روی شما قرار خواهد داد.

بهترین شرکت نماشویی ساختمان در تهران + لیست ۱۰ تایی

استفاده از رنگ‌هایی با تناژ یکسان و سایه‌های متفاوت یا رنگ‌های مکمل بهترین انتخاب در دکوراسیون داخلی محسوب میشن. طیف رنگ‌های سرد و گرم می‌تونن ترکیب خوبی باهم بسازن اما استفاده صرف از رنگ‌های گرم یا رنگ‌های سرد در دراز مدت نتیجه مطلوبی نداره چون مستقیما در روحیه افراد اثر میذاره. همونطور که گفتیم دکوراسیون داخلی دانشی هست که در هر فضایی کاربرد داره، مثلا در خانه برای به وجود آوردن فضایی گرم و صمیمی که موجب آسایش و راحتی اعضای خانواده میشه و نیازهای هریک از افراد رو فراهم می‌کنه، به کار میره. شابی شیک پس از محبوبیت بسیار در اواسط دهه‌ی ۸۰ و ۹۰ به‌عنوان یکی از برترین سبک‌های طراحی داخلی، با اتهام به اینکه دکوراسیون قدیمی و متعلق به خانه‌ی مادربزرگ‌هاست (که کاملاً اشتباه بود) این سبک درنهایت نادیده گرفته شد. استفاده زیاد از رنگ‌های خنثی در سبک دکوراسیون مینیمال از ویژگی‌های بارز آن است و باید تا جایی که می‌توانید وسایل اضافی و دکوری‌های بیش‌ازحد در این فضا نگذارید.

امنیت وسایل استفاده شده در دکوراسیون

امروزه به علت افزایش تقاضا در زمینه ی مبلمان و دکوراسیون داخلی منزل، تنوع محصولات به طرز چشم گیری افزایش یافته است و هنگامی که قصد خرید محصولی را داریم و به فروشگاه های مبلمان مراجعه می کنیم تنوع زیاد.. پس بهتر است در انتخاب وسایل و قرار گیری آنها به این مورد توجه زیادی داشته باشید و از شلوغی زیاد و قرار دادن وسایل مجلل پرهیز کنید. اگرچه تزئین و آراستن فضا قدمتی به قدر تاریخ تمدن بشری و تزئینات غارهای انسان نئاندرتال دارد،‌ اما قدمت این نوع طراحی به صورت رسمی و آکادمیک به چند دهه ی اخیر باز می گردد. دکوراتور داخلی تلاش می کند انواع هنرها را با معماری درهم بیامیزد و فضای زیباشناسانه و جذابی را طراحی کند که هویت،‌ عملکرد و ‌جذابیت را در آن رعایت کرده است. در مقابل، دکوراتیو یا افرادی که به عنوان طراحی دکوراسیون فعالیت دارند، ممکن است این هنر را با تحصیلات در دانشگاه های داخلی و خارجی بدست نیاورده باشند. این گروه از افراد بیشتر به صورت تجربی و بر اساس ذوق و سلیقه زیادی که دارند می توانند در این هنر و حرفه موفق شوند.

یا اگر مثلا به دنبال فرش‌های با نقش و نگار خاص هستید می توانید از کف پوش‌های طرح‌دار نیز استفاده کنید. کتابخانه و شلف می‌تواند مکانی برای به نمایش گذاشت فرهنگ و نگرش فردی باشد. علاوه بر این موضوع، استفاده از اکسسوری‌های متناسب با سبک کلی منزل در این قسمت‌ها می‌تواند روحی تازه را برای فضا به همراه آورد.