طراحی دکوراسیون پذیرایی با توصیه‌هایی ساده اما شیک چطور

البته لازم به ذکر است که نوع نورپردازی را باید بسیار حرفه ای انجام دهید. سعی کنید علاوه بر نور طبیعی، از نورهای مصنوعی از سقف استفاده کنید تا فضا روشن و بزرگ دیده شود. دکوارسیون داخلی بر اساس فرهنگ ملل و شرایط جغرافیایی شکل گرفته اند و به همین خاطر تنوع زیادی در آنها به چشم میخورد. سبک های طراحی داخلی شاید در گذشته های نه چندان دور مختص کشور یا فرهنگ و جغرافیای خاصی بوده است، اما امروزه در تمام دنیا گسترش پیدا کرده اند. در نتیجه می توان در خانه های کشورهای آسیای شرقی به راحتی نشانه هایی از دکوراسیون مدرن و فرانسوی را مشاهده نمود.

  • در طراحی دکوراسیون داخلی یک فضا بهتر است به‌جای تمرکز روی همه‌ی دیوارهای مکان، دیواری که بیشتر در دیدرس قرار دارد را متفاوت با بقیه و متناسب با بقیه اجزای مکان طراحی و تغییر داد.
  • بله، از طراحی تا بازسازی و اجرای دکوراسیون تماما توسط تیم دکور پلاس اجرا می گردد .
  • در اصل طراحی داخلی یا همان طراحی دکوراسیون داخلی، هنر چیدمان داخل فضای ساختمان است.
  • مهندسی طراحی دکوراسیون داخلی علم و رشته‌ای دانشگاهی است که بعد از قبول شدن در رشته معماری، باید این زیرشاخه تحصیلی را انتخاب کرد.

مانند دیوارها، کف هم باید ساده و خنثی باشد؛ این‌گونه عناصر مهم دیگر مانند مبلمان، کارهای هنری و مانند آن بیشتر به چشم می‌آیند. پس از بازدید کارشناسان و اندازه گیری دقیق وضعیت موجود و توافق درباره قیمت و همچنین دریافت ایده های کارفرما طراحی سه بعدی شروع میشود. قیمت طراحی داخلی ساختمان برای فضاهای بسته تقریباً 70 هزارتومان و برای فضاهای باز تقریباً 50 هزارتومان به ازای هر متر مربع است. درست است که در این رشته همانند باقی رشته‌های دانشگاهی قواعد و مراحلی را باید بدانید، اما خلاقیت عامل بسیار مهمی است که موجب موفقیت شما می‌شود.

تصویری دیگر از دکوراسیون داخلی خانه ی دوست، که توسط دفتر معماری آد طراحی و اجرا شده است. طراح داخلی باید ازخلاقیت خود در تطبیق مناسب ویژگی های کاربا نیاز مشتری استفاده کند. مثلا در طراحی دکوراسیون داخلی بالا می بینیم که دو بخش ناهار خوری و نشیمن با یک ردیف ستون جدا شدن و بخش ناهاری خوری هم با یک در شیشه‌ای زیبا از حیاط جدا شده. چقدر خاص و در عین حال انرژی بخشه… اما عملاً همه چیز در این طراحی دکوراسیون برمیگرده به نوع چیدمان و انتخاب وسایل. بهتره ابزاری که مدام ازشون استفاده میشه، مثل مایکروویو در ارتفاع مناسب نصب بشن، البته به حضور بچه‌ها در آشپزخانه هم توجه داشته باشین. ظروف ترجیحا اگر نزدیک ماشین ظرفشویی یا سینک قرار بگیرن، بهتره.

در محل‌های کاری، ادارات، مغازه‌ها، بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، هتل‌ها و سایر فضاها از قوانین آن استفاده می‌شود. در مورد طراحی داخلی منزل در کرمانشاه چندین پروژه توسط شرکت معماری هیرادانا انجام شدهاست. از جمله طراحی داخلی مدرن منزل جناب خانی و طراحی داخلی کلاسیک منزل جناب رستمی.

سبک سنتی غربی

ترجیحاً بهتر است طرح و تعداد تمامی وسایلی که نیاز به خرید دارید را مشخص کنید. گروه معماری هیرادانا همواره تمامی پروژه های کارفرمایان عزیز رو به صورت تیم ورک انجام میدهد و این دلیل بزرگی برای سالیان سال فعالیت موفق هیراداناست. حداقل مساحت آشپزخانه در یک منزل باید 10 درصد از مساحت کل منزل را در بر داشته باشد. این شرکت با تکیه به اصول اعتقادی و مشتری مداری خود خدمات بی‌نظیر و باکیفیت را در کمترین زمان، عرضه می‌نماید.

در دکوراسیون داخلی آشپزخانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

چنانچه ابعاد کوچکی در اختیار دارید و قسمت های مختلف به یکدیگر دید دارند، بهتر است از یک سبک استفاده کنید تا آرامش در محیط برقرار باشد. اگر در خانه بزرگی زندگی میکنید، که قسمت های مجزایی دارد، میتوانید از چند سبک استفاده کنید. برای زیباتر شدن فضای خانه و کاهش کنتراست و ملایم کردن سایه ها می توانید از چراغ های سقفی توکار استفاده نمایید اما در بهترین حالت از نورها بصورت ترکیبی استفاده کنید. یعنی از چند لوستر و آباژور و چراغ های سقفی توکار با هم برای نور پردازی کمک بگیرید. بازسازی ساختمان مسکونی یا تجاری به طرق مختلفی انجام می شود که یا شامل دیوارها، کف پوش، سقف، نما و وسایل خانه می باشد و یا بودجه ها محدود تر است و مجبور به تغییرات لازم و جزیی و تغییر وسایل خانه می شویم.

در طراحی دکوراسیون داخلی فضا بهتر است به جای تمرکز روی تمامی دیوارهای مکان، دیواری که بیشتر در معرض دید قرار دارد را متفاوت طراحی نمایید و به عنوان نقطه ی کانونی فضا برای آسان شدن چیدمان در نظر بگیرید. مساله ی نورپردازی فضای داخلی امری مهم است که طراح دکوراسیون می تواند با ایجاد بازشو ها و نصب لوستر ها و به کاربردن آباژور های متناسب با سبک فضای خانه آن را حل کند. معماری داخلی چیست؟معماری داخلی حلقه اتصال معماری و طراحی داخلی است. این رشته همانند رشته معماری به ساختمان و اجزاء و عناصر آن می‌پردازد و از طرفی تنها به فضای داخلی ساختمان تمرکز دارد. درواقع باید گفت که در معماری داخلی به استفاده از فضای داخلی ساختمان، کیفیت‌های فیزیکی داخل ساختمان و قابل سکونت کردن آن بر مبنای نیازهای انسانی است و سبک یا روشی در طراحی معماری است که به ساخت درونی ساختمان می‌پردازد. باید در نظر داشته باشید که در آشپزخانه حتما مثلث کار رعایت شود.یعنی محل قرار گیری سینک ظرف شویی و گاز و یخچال به صورتی باشد که کمترین انرژی را از خانم خانه بگیرد.

اما عمده تفاوت آن با معماری این است که طراحی داخلی همانطور که از نام آن مشخص است مختص درون ساختمان ها می باشد. فضای داخلی خانه را شلوغ نکنید و از خرید وسایل بیهوده بپرهیزید. اگر فضای شما قسمت بندی شده است، بهتر است که برای هر قسمت از خانه یک رنگ خاص را در نظر بگیرید. برای چیدمان مبل مدرن، باید جهت مبل ها پشت بر آشپزخانه، درب خروجی و مکان هایی که در آن فعالیتی صورت میگیرد باشد. معمولا مبلمان به سمت پنجره و نمای بیرون و تلوزیون قرار می گیرند.