طراحی های زیبای دکوراسیون پذیرایی مجله تصویر زندگی

برای زیباتر شدن قفسه کتاب ها می توانید از گلدان های تزئینی کوچک استفاده کنید. این قفسه ها معمولاً قابل نصب روی دیوار یا ایستاده کنار سالن هستند. پس در فصل گرما شمع های استوانه ای با اندازه های مختلف را درون شومینه بدون استفاده قرار دهید. با شمعدانی و پایه های شمع، شکل و شمایلی متفاوت به آن می بخشید و شیک تر خواهد بود. این تخت خواب دارای ویژگی های مختلف بوده و در سایز های مختلف تولید می شود. مبلمان هلما دارای منبت منحصر به فرد و متفاوت است که اوج ظرافت و منبت را در قسمت سر تاج کاناپه میتوان دید.

  • برای پیاده‌ سازی بهترین دکوراسیون پذیرایی کوچک بهتر است از مبلمان L استفاده کرده و طول بزرگ آن را در راستای طول سالن دیزاین پذیرایی مستطیل شکل قرار دهید.
  • یک دفتر کار دلپسند، سبک پالم بیچ وابستگی زیادی به رنگ صورتی هزاره دارد.برپا کردن اساس کار ساده است.
  • چون قرار است خودتان در آن خانه زندگی کنید و مهمترین اصل لذت بردن خودتان است.
  • اگر می خواهید آرامش بیشتری در خانه به وجود بیاورید بهتر است درباره جزئی ترین بخش ها نیز تصمیم بگیرید.

نورپردازی مصنوعی باید به گونه ای باشد که فضای پذیرایی را بزرگ تر از اندازه واقعی نشان دهد. خب دیگه احتمالا لازم نیست بگم که این روزها کاربردهای آینه تو دکور خونه ها خیلی بیشتر از نمایش آدم ها و زیبایی هاشونه و شاید این کاربرد متداول قدیمی رو حتی از دست داده باشن. اگر قفسه ها و کمدهایی در اتاق مخصوص لباس های کثیف کنار هم دارید، آن قسمت را هم متناسب با رنگ دکوراسیون انتخاب کنید. ب) به عنوان دومین انتخاب، شما با رنگ هایی مواجه هستید که در اصطلاح، رنگ ‌خنثی نامیده می شوند. این رنگ ها برای زمینه آشپزخانه به کار می‌روند و باید به گونه ای انتخاب شوند که سایر رنگ های مکمل در بستر آن جلوه کنند. منزل ایرانی این است که هرگز هزینه های اضافی را در ابتدای کار خرج نکنید.

طراحی های زیبای دکوراسیون پذیرایی

آویزان کردن آینه به طور مستقیم در مقابل یک پنجره می تواند نور فراوانی را از پشت پنجره به درون اتاق انعکاس دهد. تمام طراحان حرفه ای و با تجربه توصیه می کنند که در هر اتاق خانه، حداقل از یک آینه بهره ببرید. رنگ های شاد، چشمگیر هستند و باعث ایجاد حس هیجان در بیننده می شوند.

اجرای زیباترین تم دکوراسیون منزل

یکی از مهمترین کارهایی که برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک پیشنهاد می شود این است که یک نقطه کانونی یا همان نقطه تمرکز و توجه را در داخل اتاق خواب خود به وجود بیاورید. به طور مثال می ‌توانید چیدمان تختخواب، روتختی و بالشتک ها را از رنگ و نقش هایی انتخاب کنید که بسیار جلوه گر باشند. در انتخاب دوم می توانید نقطه کانونی را در قسمت پنجره و پرده ها انتخاب کنید.

امروزه توجه اصولی به سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی سبب شده است که توجه به رشته طراحی و دکوراسیون داخلی و همچنین استفاده از مهارت شغلی در این زمینه نیز مورد اهمیت واقع شود. رنگ لوازم منزل باید با رنگ دیوار ها، فرش، پرده و غیره متناسب باشد. چون در اکثر منازل رنگ غالب در دیوار ها و فرش و چیز های دیگر به کار می رود. پیشنهاد می شود رنگ لوازم منزل مثل کمد و مبلمان را مکمل این رنگ ها در نظر بگیرید. خرپاهای چوبی با فولادی می‌توانند به طولی بلندتر نیز دست یابند -حدود ۱۰۰ فوت (۳۰ متر) یا بیشتر. استفاده از قاب عکس برای تزیین سالن پذیرایی بسیار ایده آل می باشد.

امروزه به علت افزایش تقاضا در زمینه ی مبلمان و دکوراسیون داخلی منزل، تنوع محصولات به طرز چشم گیری افزایش یافته است و هنگامی که قصد خرید محصولی را داریم و به فروشگاه های مبلمان مراجعه می کنیم تنوع زیاد.. تصویر ابتدایی در شکل هایي پایین بخوبی تنوع بالای دکوراسیون اتاق نشیمن منزل را نشان میدهد. مبلمان و دیوارها خیلی لطیف و ظریف بنظر میرسند، دیوار پشت تلویزیون بافتی متفاوت نسبت به سایر قسمت هاي منزل دارد و آنهم بخاطر بهرهگیری از بلوک هاي بتنی یا بتن اکسپوز هست. لوازمی که از اشیا طبیعی مانند چوب ساخته شده باشند یا دکوراسیون و تابلو هایی که حس آرامش را به افراد منتقل می کنند برای تزئئین اتاق پذیرایی مناسب هستند. باید توجه داشته باشید هدف از پذیرایی ایجاد آرامش در میهمان است بنابراین اینکه اتاق پذیرایی خود را به طرز آرامش بخشی دکوراسیون‌بندی کنید بسیار اهمیت دارد. آشپزخانه فضای مهم بعدی است، از وسایل موجود در اطرافتان الهام بگیرید و همزمان دکوراسیون اولین خانه خود را تزیین کنید.

همه ما نیز تمایل داریم که منزل ما نه تنها راحت، بلکه زیبا نیز باشد. اضافه کردن چیزهایی کوچک در گوشه کنار خانه در قسمت های مختلف، می تواند زیبایی بیشتری را در منزل ما به وجود بیاورد و به صاحب خانه کمک کند تا تمام پتانسیل دکوراسیون خانه را درک کند. داشتن خانه‌ای زیبا با دکوراسیونی چشم‌نواز برای هر کدام از ما جذاب است. بیش از 50 دکوراسیون منزل با طراحی شیک فوق العاده شیک و بسیار جذاب را در انواع مدل و طرح های بروز در قسمت مد سایت دلگرم آماده کردیم.